۸۰۹۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی سوارز

روزنامه‌ی موندو دپورتیوو گزارش داد که بارسلونا برای جانشینی لوئیس سوارز پا به سن گذاشته فهرستی هفت نفره آماده کرده که کاسپر دالبرگ مهاجم آژاکس و تیمو ورنر صدرنشینان این فهرست هستند.

ورزش سه: روزنامه‌ی موندو دپورتیوو که در شهر بارسلونا منتشر می‌شود گزارش داد که با توجه به اینکه لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونا ماه آینده ۳۲ ساله می‌شود، باشگاه کاتالان با توجه به پا به سن گذاشتن سوارز از حالا به فکر جاشین او افتاده و هم‌اکنون در باشگاه بارسلونا لیستی هفت نفره تهیه شده که می‌توانند جانشین‌های سوارز باشند.

بر اساس این گزارش کاسپر دالبرگ مهاجم جوان آژاکس و تیمو ورنر مهاجم لایپزیش و تیم ملی آلمان در صدر این فهرست قرار دارند. البته از کریستوف پیاتک از جنوا و لوکا جوویچ از آینتراخت فرانکفورت هم به عنوان دیگر اسمهای این فهرست نام برده شده است.

موندو دپورتیوو می‌گوید اولین قدم بارسلونا برای حرکت در مسیر تغییر نسل در این باشگاه تهیه‌ی این فهرست هفت نفره برای جانشینی لوئیس سوارز بوده است. به جز اسامی‌ای که به آنها اشاره شد، موندو دپورتیوو از نیکلاس پپه مهاجم لیل فرانسه و آندره سیلوا مهاجم میلان هم به عنوان دیگر اسامی این فهرست یاد کرده است.

گزینه‌های مورد اشاره‌ی موندو دپورتیوو همگی برای آینده‌ی بارسا گزینه‌های خوبی به نظر می‌رسند ولی واقعیت این است که بارسلونا این روزها به روزهای اوج بازگشته و نشانه‌ای از خستگی و بالا رفتن سن در هیچیک از بازیکنان این تیم و به خصوص لوئیس سوارز دیده نمی‌شود. سوارز دیروز در جریان پیروزی ۵-۰ بارسا بر لوانته نام خود را به عنوان یکی از گلزنان بازی ثبت کرد و در کنار لیونل مسی روز پرفروغی در خط حمله‌ی بارسلونا داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج