۸۰۹۳۰۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پایان عصر پُرماجرای پرسپولیس

در شرایطی که انتظار می‌رفت در پایان نیم فصل تنها اخبار مربوط به نقل و انتقالات پرسپولیس را در تیتر قرار دهد، مشکلات مالی و اعتراض بازیکنان عصر دوشنبه سرخ‌ها را خبرساز کرد.

ورزش سه: سرمربی کروات سرخپوشان بعد از دستیابی به امتیازات لازم در نیم فصل و باقی ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل هجدهم برخلاف دیگر تیم‌ها همچنان تمرینات تیمش را دنبال می‌کند.

برانکو برای اینکه ریکاوری مناسبی برای یک فصل پرماجرا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی را برای شاگردانش در نظر داشته باشد، برنامه تمرینی آنها را تا پنجشنبه این هفته دنبال و طراحی کرد و البته شاید این مساله به موضوعی برای اینکه در صورت عدم دریافت مطالبات، بحث اعتراض را در فضای تمرینی فراهم کنند نیز مرتبط باشد!

بعد از تمرین روز گذشته که طبق اعلام مدیریت جدید قرار بود معوقات بازیکنان پرداخت شود و این موضوع با نمایش عدد پرداختی به بازیکنان به محلی برای اعتراض آنها در چنل گروهی آنها تبدیل شد و با پیگیری‌شان مشخص شد که برخلاف وعده ایرج عرب به عنوان مدیر جدید آنها به عدد پایین‌تر از توافق برای دستیابی به پنجاه درصد نیم فصل رسیده‌اند.

ایرج عرب چهار روز بعد از دریافت حکم مدیریت خود تنها موفق به دریافت منابع مالی سه و نیم میلیاردی برای تیمش شد و در نهایت تقسیم آن بین بازیکنان، آنها را در پایان نیم فصل به ۳۰ تا ۳۵ درصد رساند. موضوعی که به بازیکنان خوش نیامد و در جلسه تمرینی امروز با برانکو مدعی شدند تا وعده باشگاه در پرداخت مبلغ موردنظر انجام نشود تمرین را دنبال نخواهند کرد و سرمربی کروات هم که همواره در جبهه بازیکنان بوده آنها را در تصمیم‌شان مختار دانست.

پایان عصر پُرماجرای پرسپولیس

تمرین امروز انجام نشد و راپورت‌های خبری میان دو طرف (مدیریت و بازیکنان) نتیجه خوشایندی هم در پی نداشت آنجا که ایرج عرب با تهدید خود بازیکنان را به شدت شاکی کرد( سرپرست پرسپولیس مدعی شد در صورتی که این تصمیم پابرجا بماند، آنها باید عواقب آن را بپذیرند که به نظر می‌رسد منظورش جرایم از سوی باشگاه است)

بازیکنان با این صحبت به شدت عصبانی شدند و در نهایت اعلام کردند تمرینات را دنبال نمی‌کنند. بعد از آن بازیکنان طبق برنامه در هتل المپیک حضور یافتند تا در ضیافت ناهار برانکو ایوانکوویچ که برای قدردانی از زحماتی که در طول فصل کشیده بودند حضور یابند.

در این مراسم البته ایرج عرب نیز حضور یافت و با کاپیتان‌های تیم صحبت کرد و از مشکلاتی که اکنون دنبال می‌کنند حرف زد. با این حال بازیکنان به دنبال حق خود بودند که در طول هفته‌ها و ماه‌های اخیر با توجه به شرایط باشگاه در قبال مشکلات مالی گذشته و مطالبات بازیکنان قدیمی سکوت کرده بودند. با این حال باشگاه بار دیگر به آنها وعده داد و این در حالی است که هنوز منابع مالی مربوط به پاداش نایب قهرمانی آسیا نیز با توجه به تحریم‌ها به دست باشگاه نرسیده است.

پایان عصر پُرماجرای پرسپولیس

مدیران باشگاه البته قول داده‌اند تا پیش از شروع مجدد تمرین و اعزام تیم به اردوی دوحه این مانع را برطرف کنند و علیرغم غرولندهای شکل گرفته با اعلام همکاری آنها همراه شده است.

بازیکنان بعد از صحبت‌هایی که داشتند ناهار را به مهمانی برانکو صرف کردند و عکس‌های یادگاری خود را گرفتند تا آپ کردن در صفحات شخصی‌شان به این روز پرماجرا اینچنین پایان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای عرب من به عنوان یه هوادار از شما خواهش میکنم دو روزه اومدی جای گرشاسبی داری بازیکنان رو تهدید وتیمو به حاشیه میبری اقا جان بازیکنان زحمت کشیدن سختی کشیدن وظیفه داری حقشونو بدید اگه نمیتونی کاسه کوزه تو جمع کن برو و گرنه با واکنش هوادارن رو برو میشی

    • بدون نام

      دکل نوردا و طرفداران کاشیما که یه جور دیگه توهم زده بودن و یاوه گویی امثال ژنراتور که واقعأ نصف بیشترش زیر زمینه رو دامن زدن همه برای یه تیم البته این همه بجز نساجی و سپیدرود و فولاد و صنعت و اس خوزستان و نفت مسجد و سایپا و پیکان و پارس جنوبی و پدیده و ......فقط زردک و سوراختور و در آخر استفراق که بو سوز شون پیش عالم و آدم رسوا شون کرده و همین سوزشه که بی منطقی شو توجیه میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج