جاباما
۸۰۹۳۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی: بازیکنان خوبی در لیست شفر هستند

استقلال تهران که فصل را خوب شروع نکرد، در هفته‌های پایانی توانست نتایج نسبتا خوبی بگیرد و خود را به جمع پنج تیم برتر نیم‌فصل اول برساند و امیدهای هوادارانش را برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر در نیم‌فصل دوم افزایش دهد.

فرهیختگان: استقلال تهران که فصل را خوب شروع نکرد، در هفته‌های پایانی توانست نتایج نسبتا خوبی بگیرد و خود را به جمع پنج تیم برتر نیم‌فصل اول برساند و امیدهای هوادارانش را برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر در نیم‌فصل دوم افزایش دهد. آبی‌ها بعد از کنارگذاشتن نیومایر و گرو منتظر جذب بازیکنان جدید هستند.

سخنگوی کمیته‌فنی استقلال نیز از عملکرد تیم در نیم‌فصل اول رضایت دارد و معتقد است اگر تیم چندبازیکن خوب را در نیم‌فصل جذب کند، می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. گفت‌وگو با پرویز مظلومی را در ادامه می‌خوانید.

نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ تمام شد. ارزیابی‌تان از عملکرد استقلال چیست؟

استقلال نیم‌فصل اول را بد شروع کرد. با توجه به اینکه بازیکنان اصلی جدا شده بودند و بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی داشتند، نیاز به زمان بود تا آنها با شرایط تیم وفق داده شوند. به‌هر حال در چندبازی اول تیم نتایج خوبی کسب نکرد اما در ادامه توانست عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و امیدوارکننده ظاهر شود.

به‌عنوان عضو کمیته فنی استقلال از عملکرد تیم و شخص شفر رضایت دارید؟

هدف ما از ابتدای تشکیل این کمیته، حمایت از شخص شفر و تیمش بوده، خداراشکر روند حضورمان هم در این کمیته مثبت بوده است. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در نیم‌فصل بازیکنان خوبی را جذب تیم کنیم، شرایط بهتر هم خواهد شد.

گرو و نیومایر هم از استقلال جدا شدند. برای شما که جزء منتقدان‌شان بودید، خبر خوبی است!

به‌هر حال آنها با نظر شفر در ابتدای فصل جذب شدند ولی نتوانستند آن‌طور که باید کارایی خوبی داشته باشند و با تشخیص باشگاه قراردادشان فسخ شد. ما باید تلاش کنیم جایگزین‌های خوبی برای آنها پیدا کنیم.

مرتضی تبریزی هم نتوانست در نیم‌فصل اول کارایی خوبی داشته باشد. علت را در چه می‌بینید؟

تبریزی فوتبالیست بسیار خوبی است، قطعا در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری را از وی شاهد خواهید بود. او بازیکنی است که اگر در فرم ایده‌آل باشد، می‌تواند در هر تیمی خطرناک ظاهر شود.

شفر لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه ارائه کرده است؟

فکر می‌کنم لیستش را به باشگاه ارائه کرده است و آن‌طور که من شنیدم بازیکنان بسیار خوبی در این لیست قرار دارند. با توانایی‌ای که من در مدیریت فعلی باشگاه می‌بینم، قطعا این بازیکنان خوب جذب خواهند شد. ما هم هروقت نیاز باشد، اسم بازیکنان جدید را رسانه‌ای خواهیم کرد.

لیست اولیه تیم ملی هم برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد. در این‌باره چه نظری دارید؟

نظر کی‌روش بوده که این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند. به‌هر حال او باید به‌عنوان سرمربی تیم پاسخگو باشد اما بازیکنان دیگری هم می‌توانستند در لیستش باشند. بالاخره لیست آقای کی‌روش همیشه با اتفاقات عجیب و غریبی همراه است.

به‌نظرتان چه بازیکنان دیگری باید از استقلال به تیم ملی دعوت می‌شدند؟

فرشید اسماعیلی و آرمین سهرابیان بازیکنانی هستند که می‌توانستند در لیست کارلوس کی‌روش حضور داشته باشند. امیدوارم آنها همین روند خوب‌شان را در نیم‌فصل دوم حفظ کنند و قطعا در آینده در تیم ملی حضور خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج