۸۰۹۳۹۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهادی از انگلیس برای بشار؟

هافبک عراقی پرسپولیس به دنبال حضور در لیگ جزیره است.

خبرآنلاین: بشار رسن به عراق برگشت تا چند روزی استراحت کند و سپس به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شود. این بازیکن به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال عراق توسط کاتانچ به جام ملت های آسیا خواهد رفت و همین امر موجب نگرانی پرسپولیسی هاست.

هافبک عراقی سرخپوشان تا همین جای کار نیز درخشش جالبی داشته و به همین علت مورد توجه باشگاه های مهمی قرار گرفته اما مدیربرنامه های خارجی این بازیکن معتقد است باید تکلیف بشار را طور دیگری مشخص کند.

فصل قبل که این بازیکن راهی پرسپولیس شد، برانکو بعد از چند هفته پی به استعدادش برد و از مدیران باشگاه درخواست کرد قرارداد بشار را تا ۵ فصل تمدید کنند تا خیال هواداران برای سال های آینده راحت شود اما از همان زمان یعنی پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تا به حال، بشار و مدیربرنامه هایش در مورد تمدیدقرارداد بلندمدت هیچ پالس مثبتی به سرخپوشان ندادند.

حالا و طبق گفته یکی از نزدیکان این بازیکن، بشار صاحب چند پیشنهاد فوق العاده شده که می تواند به پیشرفت فوتبالش کمک کند اما مدیران باشگاه پرسپولیس به خواسته برانکو نمی خواهند این بازیکن را به سادگی از دست بدهند. آنها حتی پیشنهادی دو برابر قرارداد فعلی این بازیکن به مدیربرنامه های ایرانی اش ارائه کرده اند اما بشار که روز شنبه به دفتر باشگاه رفته بود، به مدیران پرسپولیس اعلام کرد تا پایان جام ملت ها صبر می کند و سپس مذاکرات را دنبال خواهد کرد.

برنامه اول هافبک عراقی، حضور در جام ملت هاست تا با این کار، زمان خریداری کرده و به دنبال پیشنهادات بهتری باشد. اگر توانست به خواسته خود برسد، طبق قراردادی که دارد، در پایان فصل پرسپولیس را ترک کرده و به دنبال رویاهایش می رود.

در غیر این صورت، در جمع سرخپوشان برای مدت بیشتری می ماند. خبر رسیده که بشار رسن به دنبال پیشنهادی از لیگ برتر انگلیس و فوتبال جریزه است و همین حالا نیز، پیشنهادی از باشگاهی در انگلیس به دستش رسیده که می تواند بر روی این قرارداد حساب ویژه ای باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      موفق باشه، پرسپولیس به فرد وابسته نیست!!!!

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      بازیکن خیلی بی حاشیه و خوبیه


      اونهایی ک ادعای عشق به پرسپولیس میکردن در بحرانی ترین وقت ممکن پرسپولیس رو تنها گزاشتن و الان شدن سَکو نشین تیمهای جدیدشون ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج