جاباما
۸۰۹۳۹۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عالیشاه: متاسفانه بلد نیستیم فیلم بازی کنیم!

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای این تیم صحبت کرده است.

خبرآنلاین: برای پرسپولیس بهترین اتفاق مهم هنگام پایان یافتن محرومیت از جذب بازیکن این بود که بتواند در صف مدعیان قهرمانی قرار بگیرد و حالا هم این طور شده است. امید عالیشاه وینگر چپ و مهاجم سرعتی سرخ ها در مورد موفقیت های تیمش در این فصل به سوالات پاسخ داد:

*آخرین بازی نیم فصل هم با برد مقابل پارس جنوبی به اتمام رسید. اوضاع را چطور می بینی؟

یک برد خیلی خوب برای ما بود. هم سه امتیاز را گرفتیم، هم سه گل زدیم و هم اینکه آخرین بازی را به خوبی تمام کردیم. مصدوم و محرومی هم ندادیم و همه چیز عالی بود.

*خودت هم یکی از بهترین بازیکنان میدان بودی که گل زدی و پاس گل دادی. شرایطت نسبت به اوایل فصل بهتر است؟

بله خیلی از این نظر پیشرفت داشتم. البته از اول هم به دنبال آن بودم که یک روند را طی کنم اما چون تعداد بازی های مان خیلی زیاد بود، همه بچه ها خسته شدند. با این حال توانستم پا به پای سایر بازیکنان حرکت کنم و از این بابت شکرگزار هستم.

*تفاوت پرسپولیس با سایر تیم ها چیست؟

پرسپولیس یک تیم واحد و یکپارچه بود که برای رسیدن به موفقیت یک ذهنیت خیلی خوب دارد. برانکو همیشه به ما توصیه می کند به جای بهانه آوردن، رو به جلو برویم و حرف مان را در زمین بزنیم. این مهم ترین تفاوت پرسپولیس با سایر تیم هاست.

*رابطه ات با برانکو چطور است؟

برانکو یک مربی خیلی خوب و حرفه ایست. او همیشه با ما صحبت می کند و می خواهد ما از نظر روحی و فنی پیشرفت کنیم. او با همه بازیکنان به یک شکل رفتار می کند و کسی نمی تواند از دست برانکو ناراحت شود. همه ما تلاش می کنیم روابط مان حرفه ای باشد.

*طی روزهای اخیر دعوای شدیدی بر سر مسائل داوری رقم خورده. نظر تو در این مورد چیست؟

به هر حال نمی توان گفت که اشتباهات داوری وجود ندارد اما همه باشگاه ها متضرر شده اند. این طور نیست که بگوییم ما سود بردیم و یک باشگاه دیگر ضرر کرده است. من عادت ندارم در مورد داوران حرف بزنم، فقط امیدوارم این اشتباهات هر چه زودتر برطرف شود تا بازی ها بدون حرف و حدیث پیش برود.

*هجمه هایی نیز علیه پرسپولیس به وجود آمده. چه نظری در این خصوص داری؟

ما فقط کاری که بلدیم را انجام می دهیم و سرمان به کار خودمان است. نمی خواهیم وارد حاشیه شویم چون می دانیم باید حرف مان را داخل زمین بزنیم. متاسفانه یاد نگرفتیم که فیلم بازی کنیم یا دنبال مظلومی نمایی باشیم چرا که بدون این کارها هم می توانیم بازی های مان را با برد پشت سر بگذاریم و موفق باشیم. هر تیمی جای پرسپولیس بود، شاید با مشکلات بزرگ تری مواجه می شد اما شرایط ما واقعا فرق دارد. پرسپولیس تیمی است که باید مورد احترام قرار بگیرد.

*آیا این تیم می تواند قهرمان فصل شود؟

تمام برنامه های ما همین است که بتوانیم قهرمانی را دوباره از آن خود کنیم. البته در ادامه فصل مدعیان قهرمانی هم بیشتر شده اند و جدا از سپاهان و پدیده مشهد، حالا تراکتورسازی و استقلال هم رقبای جدی ما در کسب قهرمانی هستند اما با پایان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، در ادامه فصل بازیکنان دیگری به جمع مان اضافه می شوند و در کنار هم به سمت قهرمانی می رویم. پرسپولیس در نیم فصل دوم تقویت می شود و قدرت بیشتری می گیریم پس می توانیم به قهرمانی خوشبین باشیم.

*بار دیگر، گلی که زدی را به علی پروین تقدیم کردی. به نظر می رسد رابطه ات با پروین خیلی گرم و صمیمی باشد؟

بله علی آقا واقعا یک پیشکسوت قابل احترام و دوست داشتنی است. او همیشه از من و سایر بازیکنان حمایت می کند و هیچ وقت نشنیدم که دست از حمایت پرسپولیس بردارد. باعث افتخار من است که با علی آقا رابطه داشته باشم و از این رو، گلی که زدم را به ایشان تقدیم کردم. همه ما پروین را دوست داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب طارمی رو بیارید تو دو جلسه فشرده مدرک دکتری فیلم بازی کردن و دایو بهتون بده

      پاسخ ها

      • محمد

        مهدی پنگوئن چطور؟ لایی هاش. ۴۰متری هاش؟؟و...خخخخخخ

    • بدون نام

      عالیگدام نیستی چه رسد به شاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج