۸۰۹۳۹۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان فعال شدن کارت سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی درباره زمان استفاده از کارت سوخت بیان کرد.

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی درباره زمان استفاده از کارت سوخت بیان کرد.

علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ثبت‌نام کارت سوخت طی هفته‌های اخیر،گفت: استفاده از کارت هوشمند سوخت از اوایل و یا اواسط دی ماه فعال شود.

وی با بیان اینکه هیچ تصمیمی درباره افزایش، سهمیه‌بندی و یا ۲ نرخی شدن بنزین در دولت و مجلس اتخاذ نشده است، افزود: دولت فعلا تصمیم گرفته که ساماندهی سوخت را از طریق احیای کارت سوخت که زیر ساخت‌های آن فراهم است، انجام دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: سناریوهایی برای ساماندهی بنزین از سوی مرکز پژوهشهای مجلس، انجمن نفت، نمایندگان و برخی از کارشناسان مطرح شده است که با توجه به اینکه بررسی بودجه سال 98 هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ بنابراین این طرح‌ها در زمان بررسی لایحه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مطرح می‌شود.

بختیار در تشریح یکی از طرح‌های مطرح شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: براساس این طرح بنزین به جای خودرو به افراد تعلق می‌گیرد و برای مثال یک خانواده 4 نفره ماهانه 120 لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح خانواده‌هایی که خودرو ندارند و یا کمتر از این میزان مصرف می‌کنند، می‌توانند بنزین مازاد خود را در سامانه‌ای که طراحی می‌شود، عرضه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کمیسیون انرژی مجلس سیاست‌گذار است، تصریح کرد: کمیسیون انرژی مشخص کرده که در طرح‌های مطرح شده معیارهایی از جمله جلوگیری از قاچاق سوخت، عدم آسیب رسانی به دهک‌های پایین جامعه و همچنین عدم اثر تورمی بر سایر متغیرهای اقتصادی رعایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      اغا انقد تفرقه نرید میخواهید بنزین را گرون کنید خب گرون کنید دیگه ادا و اصول نداره که ما ملت ایران همیشه باید ساکت باشیم نمیتونیم حرفی بزنیم اگه حرفی بزنیم به جرم اقتشاش پلیس ما را میگیره میبره بازداشتگاه

    • بدون نام

      آره شما که راست میگی..

    • حامد

      دولت باید سهمیه بده به افراد هرکی که سهمیشو استفاده نکنه یا هرچی ته کارتش بمونه سر ماه بجاش پول بریزه که مردم تشویق بشن و کم استفاده کنن و افرادی که بیشتر از سهمیه خودشون استفاده میکنن مثل قبلا از سهمیه ازاد بزنن با این کارشون میتونن مردمو تشویق به کم استفاده کردن بکنن و کمکم یه فرهنگ بشه و مردمم برن دنبال ماشین هایی که کم سوختره و کارخانه ها هم مجبورن باهم رقابت بکنن و ماشیای کم سوخت تری تولید بکنن و این کار هم به نفع دولته و هم مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج