جاباما
۸۰۹۴۰۴
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پنالتی مشکوک، مانع رکوردزنی پرسپولیس

پرسپولیس که فقط چند ثانیه تا کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ فاصله داشت با یک پنالتی مشکوک این فرصت را از دست داد.

خبرورزشی: پرسپولیس بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ پانزدهم به دلیل دریافت گل‌های زیاد و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان، در لیگ شانزدهم دست به تغییرات در فاز دفاعی زد و با خرید سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند خط دفاع خود را تقویت کرد.

حاصل این خرید‌ها کسب عنوان بهترین خط دفاع در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم بود. حالا لیگ هجدهم پرسپولیس باز هم برای بهترین خط دفاع لیگ تلاش می‌کند، اما در این مسیر یک حریف سرسخت به نام استقلال دارد که تعداد گل‌های خورده‌اش با سرخپوشان برابر است و در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ متعلق به این دو تیم است.

پرسپولیس در حالی تعداد گل‌های خورده‌اش با استقلال برابر شد که تا دقیقه ۹۰+۴ هفته پانزدهم در تقابل با پارس جنوبی جم گل ششم را دریافت نکرده بود، اما در این دقیقه داور یک پنالتی مشکوک برای جمی‌ها گرفت و سرخپوشان ششمین گل را در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم دریافت کردند و با استقلال برابر شدند. در ادامه گل‌های خورده پرسپولیس در لیگ هجدهم را بررسی می‌کنیم.

گل برزیلی

پرسپولیس اولین گل فصلش را هفته پنجم در آبادان دریافت کرد. این گل روی حرکت انفرادی میلاد جهانی به ثمر رسید و وینگر نفت آبادان بعد از دریبل حسین ماهینی از زاویه بسته دروازه بیرانوند را باز کرد.

پنالتی، مقاومت رادو را شکست

بوژیدار رادوشوویچ که در سومین بازی فصلش مقابل نساجی مازندران به میدان رفته بود، در دقیقه ۷+۹۰ روی یک ضربه پنالتی دروازه‌اش برای اولین بار باز شد. ولژیانی زننده دومین گل به پرسپولیس بود که بی‌احتیاطی کمال کامیابی‌نیا در محوطه جریمه در به ثمر رسیدن این گل تأثیر داشت و می‌شد او را مقصر اصلی این گل دانست.

گل به سبک آقا معلم

پرسپولیس سومین گل فصلش را از پیکان دریافت کرد و این در حالی بود که شاگردان آقا معلم فصل قبل هم در دو بازی رفت وبرگشت به پرسپولیس گل زده بودند و در این بازی هم ترک عادت نکردند و دقیقه ۴۲ روی غفلت مدافعان دروازه رادو باز شد.

گل جنجالی

محمدرضا سلیمانی مهاجم سایپا، در دقیقه ۸۷ دروازه پرسپولیس را باز کرد و دو امتیاز حساس را از چنگ این تیم خارج کرد. البته این گل هم مشکوک بود و بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند سارفو روی مصلح خطا کرده است. خوشحالی سلیمانی بعد از این گل در زمین جنجال ایجاد کرد و درگیری‌ها به تونل ورزشگاه تختی کشیده شد تا جنجالی‌ترین گل دریافتی پرسپولیس رقم بخورد.

موشک عزت

گل پورقاز زیباترین گلی بود که پرسپولیس در نیم‌فصل اول دریافت کرد و کاری هم از دست بیرانوند برنمی‌آمد. شوت پورقاز بی‌شباهت به شلیک موشک نبود و حتی ممکن است این گل بهترین گل این لیگ لقب بگیرد.

پنالتی مشکوک مانع رکوردزنی

پرسپولیس که فقط چند ثانیه تا کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ فاصله داشت با یک پنالتی مشکوک این فرصت را از دست داد و روح‌الله سیف‌اللهی از روی نقطه پنالتی رکورد پرسپولیس را خراب کرد.

پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل ۶ گل را دریافت کرده که یک گل بیشتر از نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم و برابر با رکورد نیم‌فصل اول لیگ هفدهم است و با این روند آن‌ها می‌توانند برای سومین بار بهترین خط دفاع لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      دوست عزیز کجای اون پنالتی مشکوک بود خطای نعمتی اظهر من الشمس بود وتمام کارشناسها اونوتأیید کردند لطفا کارشناسی رنگی نکنید.

      پاسخ ها

      • NEJATI

        این نویسنده دوست نظر هیچکدوم از کارشناسان نود شبهای فوتبالی و سایت های ورزش 3 بانک ورزش رو قبول ندارد هرچی برانگو بگه

      • بدون نام

        لعنت به نویسنده

    • بدون نام

      تمام مطلب از بالا تا پایین چرندیات نوشته شده , این چیزها رکورد نیست , رکورد قهرمانی برای سومین بار توسط پرسپولیس و قهرمانی در آسیاست که امسال انشاالله تکرار میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ به همین خیال باش اونا شانسی بود

    • بی نام

      برترین ها.کمی وجدان هم خوبه شماتمام تیترهاومطالبت جهت حمایت یک تیم است ودیگرتیم که رنگش موردعلاقه شمانیست هم دائما موردحمله همه جانبه مطلب گذاری شما می باشد.شرافت داشته باشیدواین کامنت راتماما بگذارید

      پاسخ ها

      • آبی دل

        شرافت داشتن ولنگی بودن دوخط موازی هستن که هیچوقت بهم نمیرسن....

      • کامران

        آبی دل شما اگه هر فصل قهوه ای نمی شدی اینطوری با حرص صحبت نمی کردی، اطرافت پرسپولیسی نداری که میگی شرف ندارن؟ کاش یه کم واسه تربیتت بیشتر وقت میذاشتن

    • بدون نام

      کمتر

    • بدون نام

      پنالتی مشکوک؟!!!!

    • بدون نام

      اخه زیر خاکی مشکوک به چی میگی تو

    • بدون نام

      خود بیرانوند پنالتی رو قبول کرد و هیچ کدوم از بازیکنا اعتراض نکرند اونوقت این نویسنده لنگی میگه پنالتی مشکوک

    • علیرضا

      لنگ باید ۱۴جدول میبود به لطف داوران اینجاس

      پاسخ ها

      • علی

        نه کیسه کشا هر سال باید دنبال پرسپولیس تو جدول دست و پا بزنید ای کاش ما هر بازی ببریم گلم بخوریم

      • ع.م

        علیرضای عزیز، پیشاپیش روز عصای سفید رو بهت تبریک می گویم.

    • بدون نام

      خبرناهارها

    • ع.ن

      اسم برنامه روعوض کن بذار برانکو هرچی گفت

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      پنالتی مشکوک چی؟ چرا حقیقت و حق بقیه تیمهارو کم اثر جلوه میدید؟ نون حلال بخورید. همه میدونن و دیدن ی بچه هم میدونه پنالت بود. درمقابل لنگ گلهای سالم تیمهای مقابلو آفساید اعلام میکنن و گلهای لنگ باخطا زده میشه بازم ازلنگ حمایت میکنید اما حق واضح بقیه تیمهارو زیرسوال میبرید؟ ننگ برفوتبال کثیف ایران

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      لنگی جان شما ده سال فیکس دنبال تاج بودین زیرش بودین گریه هاتون تو ورزشگاه یادتون رفته؟ الانم این چهارساله فقط باکمک و حمایت دولت و فدراسیون اومدین بالا. اینو کل مردم میدونن. فقط لنگیای بی منطق از روتعصب قبول ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صنف محترم کیسه کشان سوراخ با منطق داره تمام حمایتهای آسیایی و اروپایی و آمریکایی و آفریقایی رو از یه تیم خاص رو میکنه ورسواشون میکنه فقط مدرکی برای اقیانوسیه نداره که اونهم به همین زودی به وسیله ی ای قشر خدوم به عرضتان خواهد رسید .
        و من االله توفیق
        رئیس اتحادیه صنف
        کیسه کشان سوراخ

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      دیگ طرفداری از لنگ رو علنی کردین. کل کشور ک میگن داوری با لنگیا هست دروغ میگن بعد شما لنگیا فقط راست میگین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج