۸۰۹۴۴۷
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

مردم تهران چقدر صدقه دادند؟

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از وجود ۴۸۲ هزار و ۵۱۳ صندوق صدقات کوچک و بزرگ در کل استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس آمار هشت ماهه امسال حدود ۲۶ میلیارد تومان درآمد این صدقات بوده است.

خبرگزاری فارس: محمد هادی سیف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره «تعداد صندوق‌های صدقات موجود در استان تهران »، اظهار داشت: کمیته امداد استان تهران در حوزه‌ها و مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: ۳۷ هزارو ۸۹۹ صندوق بزرگ در میادین اصلی و ایستگاه‌های مناطق مختلف استان تهران فعال است، ۱۱ هزار و ۴۴۰ صندوق متوسط در فروشگاه‌ها، اداره‌ها، اماکن و سازمانها و ۴۳۳ هزار و ۱۷۴ صندوق نیز خانگی است و در منازل و فروشگاه‌های کوچک قرار دارد. در مجموع ۴۸۲ هزارو ۵۱۳ صندوق در کل استان تهران وجود دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی‌ کمیته امداد استان تهران افزود: یکی از رویکردهایی که کمیته امداد در حوزه صدقات دارد، توجه و نگاهی است که به شیوه‌های نوین داریم.

سیف اضافه کرد: با همکاری بانک‌ها و مراکز مختلف شیوه‌های نوین را دنبال می‌کنیم و در حال حاضر به صورت فعال و تخصصی سامانه #۸۸۷۷* را داریم که علاوه بر اینکه قابلیت دریافت وجوه صدقات را دارد، در مناسبت‌های مختلف امکان دریافت وجوهات شرعی مردم را دارد.

وی بیان داشت: کمیته امداد استان تهران تلفن گویای ۷۳۵۵ را دارد که دارای این قابلیت است تا انتقادات و نظرات مردمی را داشته باشد؛ضمن اینکه دریافت انواع وجوهات شرعی مثل صدقات، زکوات، اجرای طرح اکرام و محسنین، ایجاد اشتغال انجام شود و حدود ۱۶ گزینه دریافت وجوهات فعال هستند و به سامانه بانک هم ارتباط دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره «میزان صدقات جمع آوری شده در سطح استان تهران»،گفت: براساس آمار هشت ماهه امسال حدود ۲۶ میلیارد تومان درآمد صدقات ما بوده که این فقط مربوط به عملکرد ثبت شده در دفتر استان تهران است.

سیف اضافه کرد: این مبلغ طبق نیازمندی که مددجویان تحت حمایت ما دارند در قالب‌های مختلف در هر منطقه تقسیم‌ می‌شود؛ برای نمونه اگر خانواده‌ای پشت نوبت جهیزیه باشد، مشکلات درمانی یا معیشت داشته باشد از این وجوهات برای این خانواده هزینه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس بختیاری

      آره جون عمه هاتون این پول ها فقط تو جیب دولت میره نه نیازمندان چون اگر واقعا به دست نیازمند برسه دیگه نیازمندی وجود نداره مردم ما هم اینقدر ساده هستن که هرروز پول میندازن داخل صندوق صدقات

    • بدون نام

      موندم در این ۴۰ سال، با اینهمه صدقه از کل کشور، چرا هنوز اینقدر فقیر داریم؟
      اگر بجای پرداخت ماهیانه، براشون باهمین پولها اشتغال درست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می‌ره،سوریه،یمن،لبنان
        فکر کردی اینجا خرج میشه؟

    • بدون نام

      سازمان ملل یونیسف تصمیم گرفته با توجه به شرایط اقتصادی فوق‌العاده ایران .خواهش کرده از مردم قاره آفریقا صدقهاشونو مستقیم برای مردم ایران ارسال کنند

    • بدون نام

      خوش بحال فلسطین و لبنان و...

    • علی

      من که یک ریال به این جعبه های آهنی نمیندازم چون دست خودی نمیرسه

    • بدون نام

      دروغه...
      هر کسی نیازمندی میشناسه مستقیم کمک میکنه

    • بدون نام

      من عمرا پول تو صندوق صدقات نمیندازم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج