۸۰۹۴۵۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نویمایر؛ جدیدترین قربانی ۷ نفرین‌شده

بازیکنان شماره ۷ در استقلال عاقبت خوشی ندارند.

خبرآنلاین: شماره ۷ برای هواداران استقلال یادآور خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی است. از دهه های پیشین که مجید نامجو مطلق این پیراهن را به تن می کرد تا روزهای اقتدار آبی ها در دهه ۸۰ که این پیراهن بر تن فرهاد مجیدی،کاپیتان محبوب و گلزن آبی ها بود،شماره ۷ همیشه پیام آور شادی و پیروزی به حساب می آمد.

الان اما از آخرین روزهایی که هواداران استقلال از شماره ۷ تیمشان خاطرات خوبی دارند،چندسالی می گذرد. درست از همان روزی که فرهاد مجیدی چهار گوشه مستطیل سبز آزادی را بوسید و برای همیشه از فوتبال کنار رفت، گویی اقبال و توفیق هم از این شماره رخت بربست و هر بازیکنی که بعد از فرهاد این پیراهن را بر تن کرد، به نحسی عجیب شماره ۷ دچار شد و خیلی زود این پیراهن را از تن درآورد.

4 قربانی شماره 7

پس از رفتن فرهاد مجیدی از استقلال تا دو فصل بازیکنی نتوانست شماره ۷ مقدس آبی ها را بر تن کند. این که خود بازیکنان جرعت نکردند به سمت این لباس بروند یا مربیان استقلال این اجازه را به آن ها ندادند، دقیقا مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که شماره ۷ ابهت و کاریزمایی داشت که اجازه نمی داد هر بازیکنی آن را بر تن کند.

با ورود علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی به تیم، تابوی شماره ۷ هم شکست و او این پیراهن را به یکی از پر سر و صدا ترین خریدهای آن فصل استقلال یعنی بختیار رحمانی داد. بختیار که با تبلیغات و هزینه فراوان به جمع آبی پوشان اضافه شده بود و همه انتظار داشتند که به یکی از ستاره های بی چون و چرای تیم منصوریان تبدیل شود، پس از نیم فصلی کم فروغ و ضعیف، خیلی زود از جمع استقلالی ها جدا شد تا شماره هفت باز هم روی زمین بماند.

در دومین فصل حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، او این بارهم شماره ۷ را به یک خرید جدید خود داد. حسن بیت سعید که در استقلال خوزستان یکی از بهترین های لیگ بود، به استقلال آمد و ۷ پوشید و مثل بختیار طلسم شد.

بیت سعید در زمان حضور منصوریان در استقلال در اکثر بازی ها برای این تیم به میدان رفت اما یکی از خنثی ترین مهاجمان آن مقطع تیم لقب گرفت. بعد از آمدن شفر هم بیت سعید نتوانست خودش را در تیم جا بیندازد تا در نیم فصل، ۷ جدید آبی ها هم مجبور به ترک این تیم شود.

پس از رفتن بیت سعید، شماره ۷ استقلال حدود یک سال روی زمین ماند تا این بار یک خارجی برای پوشیدن آن از راه برسد. مامه تیام بی تردید شایسته ترین بازیکنی بود که پس از فرهاد مجیدی پیراهن شماره هفت را بر تن کرد و در نوک خط حمله آبی ها برای این تیم به میدان رفت.

تیام که فقط در لیگ قهرمانان آسیا این شماره را بر تن می کرد، با گلزنی های پیاپی خود برای استقلال که نقطه اوجش هتریک مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی بود، توانست قهرمان استقلالی ها در راه رسیدن به جمع ۸ تیم برتر آسیا شود.

پیراهن شماره ۷ اما خیلی زود از تن تیام در آمد و دست روزگار کاری کرد که یکی از بهترین خارجی های تاریخ استقلال، پس از آن درخشش به یاد ماندنی در نوک خط حمله، خیلی زود از این تیم جدا شود تا مهاجم سابق یوونتوس و امپولی هم از طلسم شماره ۷ در امان نماند.

آخرین قربانی شماره ۷ استقلال هم یک خارجی دیگر بود. مارکوس نویمایر هافبک آلمانی آبی ها که سابقه حضور در منچستریونایتد زیر نظر سر الکس فرگوسن را هم داشت، در ابتدای فصل به عنوان جانشین سرور جپاروف پا به استقلال گذاشت و قرار بود که میدان دار تیم باشد.

نویمایر اما با ایده آلی که استقلالی ها در نظر داشتند کیلومترها فاصله داشت. حتی خود شفر هم دیگر این اواخر چندان به او اعتماد نمی کرد و به جز در موارد اضطراری، این بازیکن خوش سیما اما نه چندان با کیفیت را به زمین نمی فرستاد.

نویمایر که در آخرین بازی استقلال مقابل پدیده دو موقعیت صد در صد گلزنی را هم از دست داد، همین یکی دو روز پیش پس از نیم فصلی ناموفق، قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا جدید ترین قربانی ۷ نفرین شده آبی لقب بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شناره ۷ استقلتل بخاطر اینکه فرناز با این شماره دوپینگ میکرد نفرین شده
      مگر یک دوپینگی دیگه این شماره رو بپوشه تا شماره ۷ بهش وفا کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که دوپینگیه بلال شماست،آقافرهادخییییلی سوزوندتتون که سالهاست جاش خنک نمیشه،دوپینگی معروف سیدبلاله اما حکومتیه کسی ازش تست نمیگیره بدبخت علوان جورشو میکشیدخخخخخخخخخ بی مصرف

      • بدون نام

        مثلا سید بلال رشتی؟

    • بدون نام

      نفرین به دوپینگ نفرین به فرناز

    • مجتبی عالیشاه

      مارکوس نیومایر بازیکن خیلی خیلی خوبیه میتونه استقلال را کمک کنه واگر در نیم فصل دوم میماند مطمئن بودم کمک میکرد میخوام اینا بگم مسؤولین استقلال یا مدیران استقلال اینگونه قضاوت نمیکردن خیلی خوب میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج