۸۰۹۴۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وضعیت کارت سوخت خود را از پست پیگیری کنید

مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده‌اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

خبرگزاری ایسنا: مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده‌اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالکان آن‌ها از امروز (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

مالکان این خودروها نیاز به ثبت‌نام برای کارت سوخت‌المثنی ندارند و کارت سوخت آن‌ها در اسرع وقت از طریق شرکت پست برایشان ارسال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج