جاباما
۸۰۹۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ابر مدعیان در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم

با پایان نیم فصل اول سه تیم با امتیاز برابر و عملکرد فوق العاده در رده اول تا سوم جدول قرار گرفته‌اند.

وب سایت نود: پس از اتمام نیم فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر، این دوره از مسابقات را باید یک دوره متمایز تلقی کرد.در ادوار گذشته سابقه داشته چندین تیم رقابت تنگاتنگ و نزدیکی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند ولی این برای نخستین بار است که سه تیم در پایان نیم فصل اول امتیاز برابر دارند و سه تیم سپاهان، پدیده و پرسپولیس با ۳۱ امتیاز در صدر جدول جای گرفته‌اند.

ابر مدعیان در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم

تمایز این دوره اما فقط در نزدیکی تیمهای مدعی نیست بلکه در عملکرد ممتاز این تیم‌هاست.اصولا کسب متوسط ۲ امتیاز در هر بازی کلید قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود و در بسیاری از فصول هیچ تیمی به این میانگین نرسیده و تیمهایی که رسیده‌اند عنوان قهرمانی را کسب کرده‌اند.

در طول تاریخ در پایان نیم فصل اول در ادوار مختلف حداکثر یک تیم به این حدتصاب رسیده بود و آن تیم توانسته بود خود را از سایر مدعیان جدا کند اما در این دوره در یک اتفاق بی‌سابقه سه تیم بالای جدول توانستند میانگین بالای ۲ امتیاز در هر بازی از خود به جای بگذارند.

ابر مدعیان در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم

این اما تنها آمار منحصر به فردی نیست که ابرمدعیان این دوره به جای گذاشته‌اند. در ۱۷ دوره گذشته لیگ برتر هیچ تیمی موفق نشده بود که نیم فصل اول را بدون شکست پشست سربگذارد ولی در این فصل هم سپاهان و هم پرسپولیس توانستند این رکورد را به نام خود ثبت کنند.

این دو تیم اگر بتوانند تا هفته دوم نیم فصل دوم شکست ناپذیر باقی بمانند رکورد بیشترین تعداد بازی بدون باخت در ابتدای فصل در تاریخ لیگ برتر که متعلق به پرسپولیس در لیگ هفتم که به صورت هجده تیمی برگزار می‌شد را خواهند شکست.

در کنار سه تیم بالای جدول، دو مدعی جدی قهرمانی حضور دارند که می‌توانند در نیم فصل دوم، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی را تهدید کنند.تراکتورسازی و استقلال در هفته‌های اخیر نشان دادند که در این فصل چیزی برای قهرمانی کم ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمشان گرم حالا استقلال هنوز بفکر حاشیه درست کردن باشه وبه امید وعدهای دروغ این دلال آلمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج