جاباما
۸۰۹۷۱۱
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حذف قراردادهای پیمانی در دستگاه‌های دولتی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی وضعیت قراردادی های موقت‌ نیروهای وزارت نفت و پیشنهاد حذف قراردادهای پیمانی در دستگاه‌های دولتی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

خانه ملت: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی وضعیت قراردادی های موقت‌ نیروهای وزارت نفت و پیشنهاد حذف قراردادهای پیمانی در دستگاه‌های دولتی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

جلیل مختار در تشریح دستورکار نشست امروز (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) کمیسیون متبوعش، گفت: موضوع قرارداد موقت‌های نیروهای وزارت نفت بر اساس طرح ساماندهی در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت که پیش از این کارگروهی برای بررسی آن تشکیل شده بود، ضمن اینکه در مردادماه مکاتبه‌ای انجام داده بودیم در مورد پیشنهاد اصلاحاتی که وزارت نفت داشت که تاکنون پاسخ نداده بودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این شد که تا یک هفته آینده نتیجه اقداماتی که در خصوص ساماندهی قرارداد موقت‌های وزارت نفت انجام شده است را به کمیسیون اعلام کنند تا بر اساس آن بتوانیم به جمع بندی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد حذف پیمانکاران با دستگاه‌های دولتی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و طی طرحی پیشنهاد شده که این واسطه حذف شود و قراردادها به صورت مستقیم با دستگاه‌های دولتی منعقد شود و این طرح در گذشته هم اجرا شده بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح همزمان با اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهاد شده است، قرار شد در کمیسیون ویژه بررسی این قانون بررسی شود تا بتوان به یک جمع‌بندی رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآورشد: معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت، معاون پارلمانی این وزارتخانه و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از نمایندگان قرارداد موقت‌های این وزارتخانه در این نشست حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      یعنی چی?

    • مهرداد

      مفهوم نیست؟؟!!!

      پاسخ ها

      • ط

        چرافقط وزارت نفت،؟بطور کلی استخدام درهمه وزارتخانهابصورت پیمانی اشتباه بزرگی است و بخاطر همین است که هرفردی که درهرارگانی،اعم ازنیروهای مسلح وغیرمسلح ویا هروزارت خانه دیگری که بصورت فراردادی یاپیمانی استخدام میشود تن بکارازروی اصول صحیح ندارنندواحساس مسئولیت نمکنند،بخودآیید واین مسئله راحل کنید،نمایندگان محترم که موقع تبلیقات برای نمایندگی مجلس داد میزنید من من من من میکنیدحالا چی منتون شده گرم،،،،،

    • محمد رضا

      تورو خدا وضعیت نیروهای شرکتی رو مشخص کنید خواهش میکنم ازتون مسئولین محترم.
      ما خیلی مشکلات داریم که با این کار کلی به حقوقمون اضافه میشه و به جیب این واسطه ها و پیمانکارها نمیره

    • parnazerahimi

      تمام منشی های خانم رو از پالایشگاه آبادان بیرون کنند و آقایان رو به جای آنها بذارند خانم ها توی پالایشگاه میان این همه مرد چرا باید باشند خجالت نمیکشن؟

    • جعفر ی

      خدا کنه

      پاسخ ها

      • حمید

        مسئولین محترم خدا رادرنظربگیریدوبرای رضای خدا قراردادیهای زیرساخت مخابرات روهم حداقل قراردادمستقیم کنید والله سختی میکشیم...

    • هم وطن

      ان شا الله ی تصمیم خداپسندانه واسه قراردادموقتی ها گرفته بشه کارگران چه زحمتی میکشن چند نفریکجا کارانجام بدن ی عده رسمی چه حقوق ومزایایی و چه پاداش هایی بگیرن بقیه یک سوم هم کمتر بگیرن .

    • بدون نام

      باسلام اگه اين موضوع شامل تام اورگان ها بشه هم به نفع دولت و هم كاركنان و مردم خواهد شد

    • علی

      فکر خوبیه ...
      قرداد مستقیم با سازمانها و حذف پیمانکاران...

    • علی

      خدا بکنه اجرا بشه البته به همت کمیسیون اجتماعی والبته تمام نمایندگان محترم مجلس که مدعی هم هستند ،چون واقعا اختلاف نوع قراردادها روز به روز بیشتر و ضعیفتر و امنیت شغلی به شدت پایین می آید و انگیزه برای کار کردن رو از بین میبرد وباعث میشود شخص هیچ گونه احساس مسولیتی در قبال کارفرما و سیستم نداشته باشد . به امید روزهای بهتر برای کشورمان وبه امید روزی که هر شخص انجام وظایفش را ازروی وجدان انجام دهد نه از روی اجبار و ترس و تهدید..

    • مصطفی

      مسئولین خودشون رو جای ما بذارن آیا با حقوق پایه ماهی 1100000 تومان و خالص دریافتی 1500000 تومان می توان زندگی کرد؟؟؟ پس هر چه زودتر این ظلم رو از بین ببرید...مباد روزی خداوند قهرش بگیرد!!

      پاسخ ها

      • امیرارسلان نامدار

        اینها اصلا خدا رو نمی شناسند شرکتهای پیمانکاری رو
        درست کردند تا در کنار همه مزایایشان قسمتی از سهامشان در شرکت های تاسیس شده را هم استفاده کنند. حالا ما بیچاره ها فکر می کنیم آقایونی که در مجلس و دولت که از این شرکتها متنفع هستند فکر تبدیل وضعیت پیمانکارها باشند. اصل 44 یعنی شرکتهای خصولتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج