۸۰۹۷۶۷
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

چهار ستاره در لیست مشترک سرخابی‌ها

نیم‌فصل اول لیگ برتر هجدهم چندروزی است که به پایان رسیده و تیم‌ها به مدت یک‌ماه فرصت دارند تا در نقل‌وانتقالات زمستانی کادر بازیکنان خود را با خروج نفرات مازاد و جذب بازیکنان جدید تقویت کنند.

فرهیختگان: نیم‌فصل اول لیگ برتر هجدهم چندروزی است که به پایان رسیده و تیم‌ها به مدت یک‌ماه فرصت دارند تا در نقل‌وانتقالات زمستانی کادر بازیکنان خود را با خروج نفرات مازاد و جذب بازیکنان جدید تقویت کنند.

استقلال تهران در اولین حرکت خود در نقل‌وانتقالات توانست قرارداد الحاجی گرو و مارکوس نیومایر را بدون هیچ ضرر و زیان مالی فسخ کند و حالا می‌تواند به‌جای این دو نفر به دنبال جذب جایگزین باشد، هرچند در لیست خود جای خالی ندارد؛ چراکه شجاعیان، کریمی و آقاخان به‌عنوان بازیکنان مصدوم قرار است به فهرست تیم اضافه شوند و آبی‌ها باید برای جذب بازیکن جدید، نام چندبازیکن دیگر را از فهرست خود خارج کنند.

استقلالی‌ها این روزها به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم کارآمد هستند تا بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند. در این چندروز گزینه‌های مختلفی مدنظر استقلالی‌ها است که نکته جالب در این بین، این است که خیلی از این بازیکنان ظاهرا در لیست برانکو و پرسپولیس هم قرار دارند؛ اتفاقی که ممکن است نقل‌وانتقالات را جذاب‌تر کند و شاهد جدال سرخابی‌ها در نقل‌وانتقالات با یکدیگر باشیم. در ادامه به برخی گزینه‌هایی که گفته می‌شود مدنظر هر دو تیم پرطرفدار تهرانی است، اشاره می‌کنیم.

یونس دلفی

مهاجم ۱۸ساله تیم ملی امید و باشگاه استقلال خوزستان که قرار بود در نیم‌فصل به لیگ هلند برود اما این اتفاق نیفتاد و هم‌اکنون در تیررس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. دلفی تا پایان فصل با استقلال خوزستان قرارداد دارد و برای جدایی باید با مسئولان این تیم به توافق برسد.

البته با توجه به اینکه استقلال خوزستان از نقل‌وانتقالات زمستانی محروم است، این تیم شاید با جدایی دلفی مخالف کند. این احتمال نیز وجود دارد که مدیران تیم خوزستانی به دنبال سود مالی باشند و تا قبل از اتمام قرارداد، این بازیکن جوان را به فروش برسانند.

آنتونی استوکس

مهاجم خارجی تراکتورسازی تا زمان حضورش در این تیم، گل‌های زیادی را به ثمر رساند و جزء مدعیان آقای گلی بود اما در تبریز دچار مشکل شد و تصمیم به جدایی گرفت و برای جدایی از پرشورها با مسئولان این تیم به توافق رسید اما هنوز نتوانسته‌ رضایت‌نامه خود را دریافت کند.

اسدی، مدیرعامل تراکتور اعلام کرده رقم جدایی وی بسیار سنگین است و با این شرایط بعید به‌نظر می‌رسد این بازیکن گلزن بتواند به همین راحتی‌ از جمع تراکتوری‌ها جدا شود. می‌گویند هم استقلال و هم پرسپولیس علاقه‌مند به جذب این مهاجم اروپایی هستند، هرچند مدیران دو باشگاه این خبر را تایید نکرده‌اند.

مرتضی پورعلی‌گنجی

مدافع ملی‌پوش ایران که در لیگ هلند به میدان می‌رود، در لیست خرید سرخابی‌ها قرار دارد. مدافع باشگاه اوپن بلژیک که یکی از بازیکنان این تیم خارجی در این فصل بوده، به احتمال فراوان باز هم فوتبال را در اروپا دنبال خواهد کرد. او که درحال حاضر یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران محسوب می‌شود، دوست ندارد به این زودی‌ها تجربه حضور در اروپا را از دست بدهد و قرار‌داشتن نامش در لیست خرید سرخابی‌ها باعث نمی‌شود او را در لباس یکی از دو تیم متصور باشیم.

رضا قوچان‌نژاد

مهاجم تیم آپولون قبرس که بعد از جام‌جهانی در یک اقدام عجیب از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد، در لیست خرید قرمز و آبی قرار دارد، البته تراکتورسازی هم خواهان خرید گوچی است. خرید این بازیکن از لیگ قبرس به‌نظر زیاد سخت نمی‌رسد.

البته دوستان بسیار نزدیک قوچان‌نژاد می‌گویند رضا استقلالی است و اگر اتفاقی نیفتد، شاید در نیم‌فصل این انتقال رسمی شود. البته اگر مهدی طارمی به پرسپولیس بازنگردد و راهی تراکتورسازی شود، آن‌وقت پرسپولیسی‌ها هم به دنبال جذب این بازیکن بیشتر از گذشته خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیراختور

      تیمهایی که پول ندارن خواهشا وارد بازار نشن خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم هایی. بی افتخار که تا حالا یک جام قهرمانی از نزدیک ندیدن لطفا دنبال بازیکن خوب و اسم و رسم دار نباشن.. بازیکن بزرگ به تیم بزرگ میره. نه تیم های بی افتخار و بی ریشه که اوج افتخارشون بازی با پرسپولیسهذد

    • بدون نام

      لنگیهاکجابودن کوررنگی گرفتن دلفی ازابی اهوازمی ایدبه ابی دلهای ایران

      پاسخ ها

      • علی

        زاییدید بابا

      • 6+4

        کیسه کش خاک بر سر...شما رونالدو و مسی. رو هم بگیرید
        بازم زیرخواب ما هستین

      • بدون نام

        اقا۰۹ادب داشته باش باظرفیت پست خواندن نوشتن هرکسی میتواندطرفداری ازتیم خودش بکندواگربخواهدمثل بعضی هاازکلمات زشت استفاده کنداس اس اس اس

    • بدون نام

      هرچی برانکو بگه خخخخ

      پاسخ ها

      • آسمان قرمز

        خخخ دمت چیز. فخط کچل منصور

    • بدون نام

      آسمان قرمز نبود که لنگیها درست کردن لنگی ها هیشه تقلید میکنن نمونه اش تشویق ایسلندی نمونه اش جذب بازیکن توسط لس اس تف من لنگ نجس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تف به کیسه چرک

    • بدون نام

      خدایا چرا اینقد دروغ میبافن اینا.

    • بدون نام

      جالبه که میگین از دوستان رضا شنیده میشه استقلالیه ولی به پرسپولیسی بودن مرتضی اشاره نکردی که عالم و آدم میدونن پرسپولیسی شیش آتیشه است

    • بدون نام

      هرکی استقلال بخواد لنگ حقیر حکومتی منفور مردمی دست میزاره روش خجالت هم خوب چیزیه

      پاسخ ها

      • فقط پرسپولیس

        از قبل انقلاب همین تیم کیسه حمومی ها با اون شش تا سوراخ معروف روی کیسه شون مورد حمایت دربار و تیمسار های شاهنشاهی بودند!
        در مقابل پرسپولیس تیمی مردمی بود و حالا هم همین روال ادامه دارد پس معلوم است کیا مورد حمایت مقامات حکومت قرار دارند و کیا از حمایت مردمی برخوردار هستند.

      • فقط پرسپولیس

        ضمنا تا یادم نرفته این صفت زشت بازیکن دزدی و بالابردن الکی نرخ بازیکن از تخصص ها و مثلا افتخارات حاج فتل تون بود که با غرور میگفت هرکسی را پرسپولیس فردا میخواست با اون قرارداد امضا کنه ما شبونه با دوبرابر قیمت کیسه حمومی می کردیم!!
        حالا دیدی داداش...؟؟!!

    • بدون نام

      چرکپولیش روز به روز در حال منفور شدن در بیشتر استانها

      پاسخ ها

      • ع.ل

        بدبختهای کیسه کش شما نصف سرورتان طرفدار ندارید.به نظرسنجی های برنامه نود مراجعه کنید تا بفهمید چقدربدبخت وبی کس هستید

      • فقط پرسپولیس

        دوزار بده آش به همین خیال باش
        ما برای چهل سال آینده هم با بازی های خوب این سه چهار سال هوادار جمع کردیم از کودک 3 ساله تا پیرمرد 90 ساله
        خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج