۸۰۹۷۹۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انتشار پوستر جدید فیلم Hellboy

پوستر جدید فیلم Hellboy «پسر جهنمی» منتشر شد که در آن شاهد دیوید هاربر (David Harbour) با شاخ‌های شیطانی خودش هستیم. علاوه بر این شاخ‌های جذاب، لوگوی Hellboy با آتش پوشیده شده و عبارت «شیاطین هم شیاطینی دارند» بالای آن نقش بسته است.

سینما گیمفا: پوستر جدید فیلم Hellboy «پسر جهنمی» منتشر شد که در آن شاهد دیوید هاربر (David Harbour) با شاخ‌های شیطانی خودش هستیم. علاوه بر این شاخ‌های جذاب، لوگوی Hellboy با آتش پوشیده شده و عبارت «شیاطین هم شیاطینی دارند» بالای آن نقش بسته است.

انتشار پوستر جدید فیلم Hellboy

دیوید هاربر که در سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» نیز حضور دارد، در این فیلم نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند. بازیگران دیگر این فیلم شامل ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش پروفسور ترور بروتن هولم (ملقب به پروفسور بروم) پدرخوانده پسر جهنمی، میلا یوویچ (Milla Jovovich) در نقش شرور این فیلم، نیمو ملقب به ملکه خون، ساشا لین (Sasha Lane) در نقش آلیس موناهان، پنلوپه میچل (Penelope Mitchell) در نقش گانیدا جادوگر بزرگ، و دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) در نقش سرگرد بن دایمیو می‌شوند.

هاربر درباره‎ی این شخصیت گفته است:

او قلبی مهربان دارد و به شدت دلشکسته است. چیزی که من در فیلم «پسر جهنمی» با آن روبرو هستم به نسبت فیلم‌های قبلی بزرگ‌تر و متفاوت‌تر است. این یک داستان شکسپیری است. داستان شیاطین و جادوگران و مسائلی از این قبیل. اما داستان او خیلی شبیه کسی است که در شرایط بدی گیر افتاده و می‌خواهد آدم خوبی باشد.

انتشار پوستر جدید فیلم Hellboy

نیل مارشال (Neil Marshall) این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از اندرو کازبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و مایک مینگولا (Mike Mingola) خالق این شخصیت کارگردانی می‌کند. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده‌ی لری گوردون (Larry Gordon)، لوید لوین (Lloyd Levin) و مایک ریچاردسون (Mike Richardson) است.

فیلم Hellboy «پسر جهنمی» در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج