جاباما
۸۰۹۸۴۱
۲۱ نظر
۵۰۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۲
پ

VAR به لیگ ایران می‌آید

هفته‌های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، یک موضوع تکراری داشت؛ اعتراض به داوران و هجمه زیاد به داوری مسابقات. گرچه اعتراض به داوری تقریباً از همان هفته‌های ابتدایی وجود داشت اما در اواخر نیم‌فصل به اوج خود رسید.

ایرنا: پس از اشتباهات داوری و حواشی بسیار در مورد این موضوع صحبت از VAR در لیگ ایران شد که البته در این مورد هم نظرها مختلف است. برخی‌ها اجرای این طرح را به دلیل ضعف سخت افزاری در ورزشگاه‌های کشور ناممکن می‌دانند و برخی دیگر ممکن.

رئیس دپارتمان داوری درخصوص اجرای این طرح خبرهای جالبی در اختیار قرار داد: «قرار است با کمک یک شرکت داخلی این سیستم تهیه و هفته آینده در تهران تست شود. در مرحله اول سیستم را داخل زمین می‌گذاریم و تست می‌کنیم، در مرحله بعد با برگزاری یک بازی این دستگاه را تست می‌کنیم. ورزشگاه آزادی، نقش جهان، فولاد آرنا و امام رضا(ع) قابلیت استفاده از این دستگاه را دارند و می‌توانیم در نیم فصل دوم در این ۴ ورزشگاه از تکنولوژی VAR بهره ببریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      VAR جلوی اشتباهات عمدی داوری رو میگیره ، اما سوال اصلی اینجاست ، جلوی دوپینگ برانکو رو کی میخواد بگیره؟؟؟

      پاسخ ها

      • سعید

        دوپینگ که اسطورتون بود فرار کرد رفت امارات
        اندکی تامل....

      • بدون نام

        چرا فقط تو چن تا ورزشگاه باید هم جا بزارن دیگه

        همیشه کارنصفه انجام میدن

      • علی

        یعنی اگه بیاد شما کیسه کش ها تو دربی ها در امان نخواهید بود
        اون پنالتی هایی که گرفته نشده رو از تو حولقومتون میکشیم بیرون

      • بدون نام

        معلومه بدسوزونده شماکیسه هارو دردوبلاش بخوره توسرشماکیسه هاکه چشم دیدنشوندارین

      • بدون نام

        اگر وار بیاد چطوری پرسپولیس قهرمان بشه


        ما اماده قهرمانی سوم بودیم

      • حمیدرضا

        نظر ندی سنگین تری

    • بدون نام

      بازهم ترسیدین ازمرگ

    • بدون نام

      این سیستم باید همزمان در همه ورزشگاهها اجرا بشه نمیشه به صورت دستچین در چند استادیوم استفاده بشه ! مسئولین به جای رفع تنش و تبعیض در حال افزایش اون هستن ! واقعاً که ...! در ضمن چرا شرکت داخلی تهیه کنه ؟! فدراسیون میتونه با شرکتهای ارائه دهنده خارجی مذاکره کنه قرارداد ببنده و بخره ! این شرکت داخلی از کجا پیدا شد ؟! بازیکن ترانسفر نمیکنین که نیاز به دلال داشته باشه و دست به دست بچره قیمت به خداتومن برسه !!

    • بدون نام

      وعده است باور نکنید

    • بدون نام

      شوفر

    • بدون نام

      اگه رسانه نبود جواب مناسب و درخوری داشت تا جواب احمقهایی چون تورو داد شکر خدا همه جور ازمایشی به عمل اومده وچه در اسیا و چه در لیگ این حرف ها هم چیزی از سوزش شما کم نمیکنه

    • علیرضا

      لنگ دیگه امسال امتیاز جمع کرده سقوط نمیکنه ولی سال بعد حتمیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی کیسه همین امسال سقوط می کنه

    • قاضی بیطرف

      در ورزشگاه‌ها یی که نیاز واقعی دارند نصب نشه چه فایده ای دارد.مثل یادگار،بنیان دیرل،غدیر،فولادشهر ،سردارجنگل....بازهم عدالت برقرار نیست.باسایپا کدوم ورزشگاه مجهز می‌شوند تختی،یا دستگردی.خیلی اشتباهات هم مال همین جا ها بود.

    • داش علی

      سعید جان برانکو السد و الدوحیل رو هم با کمک وزارت برد بنظرت.ژاوی از برانکو پول گرفت ک از استقلال ببرن و ب پرسپولیس ببازن.

    • داش علی

      ی استقلالی ب من بگه.شما ک میگی دربی رو ببر بعدش دسته دو هم رفتی مهم نیست.داوری دربی رو دیدید.پنالتی رو نگرفتن.دو تا رو اخراج نکردن
      بجای فحش و بی احترامی ی کم منطقی جواب بدید لطفا

    • داش علی

      ی استقلالی ب من بگه.شما ک میگید دربی رو ببریم بعد بریم دسته دو هم مهم نیست.خب دربی چی شد.اونجا چرا نگفتید وزارت ورزش و داوری.چون ب ضررتون نبود.ی پنالتی نگرفت و دوتارو هم باید اخراج میکرد.داورشم فغانی بود.واسه شما ک خوب قضاوت کرد.

    • بدون نام

      وار بلای جان تیمهای حکومتی مگر اینکه در مورد تیمهای حکومتی هم بخوان تصاویری که باید ببینند رو نبینند که اینم باز بعید به نظر نمیاد و امکال داره جاهایی که ممکنه به نفع این تیمها میشه رو دقیقتر برسی کنن و جاهایی که که ضررشون هست رو تاجایی که راه داره از وار استفاده نکنن

    • بدون نام

      مرگ بر تیمهای مافیایی حکومتی ایران

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      من جواب اون دوست لنگیمو میدم ک گفت ی استقلالی جوابموبده. جوابت اینه دقت کن" تومنطق داری ک دم ازمنطق میزنی؟ شما لنگیا اگ منطق داشتید خودتونو با استقلال مقایسه نمیکردین. تو آسیا کدوم تیم پرافتخار تره؟ استقلال. شما ی قهرمانی هم ندارین. جام حذفی چی؟ استقلال پرافتخارترین تیم ایرانه. بازی رو در رو چی؟ پنج برد کمترازما دارین. تو آمار و ارقام کلی لیگ چ تیمی بیشترین گل زده و کمترین خورده و ببشترین امتیاز رو داره؟ بازم استقلال. پس منطق داشته باش و تاریخ و امار ثبت شده رو قبول کن. ازاینورم واس امسال و داوری هایی ک ب نفع تیمتون بوده رو قبول کنید و فراخان بدید هشتگ بزنید برید تو ورزشگاهها و به فدراسیون و مسئولین لنگ بگید قهرمانی و امتیاز کثیف نمیخایم نمیخایم. خداوکیلی چاپ کن جان مادرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج