۸۰۹۸۹۵
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

روایت شاهدان از آتش‌سوزی دبستان دخترانه

روز گذشته واژگون شدن چراغ نفتی در یک مرکز پیش دبستانی و ابتدایی در زاهدان موجب آتش سوزی و سوختن ۴ دانش آموز شد. ۳ تن از این دختران دانش آموز متاسفانه جان باختند و حال یکی از آنها وخیم است.

خبرآنلاین: روز گذشته واژگون شدن چراغ نفتی در یک مرکز پیش دبستانی و ابتدایی در زاهدان موجب آتش سوزی و سوختن ۴ دانش آموز شد. ۳ تن از این دختران دانش آموز متاسفانه جان باختند و حال یکی از آنها وخیم است.

در این مدرسه ۵۹ دانش آموز تحصیل می کردند که ۵۵ نفر از آنها با کمک مردم و نیروهای امدادی نجات پیدا کردند اما ۴ دانش آموز برای مدتی طولانی در آتش ماندند و دو نفر از آنها دچار سوختگی ۱۰۰ درصد و دو تن دیگر دچار سوختگی بیش از ۸۰درصد شدند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

روایت شاهدان از آتش‌سوزی دبستان دخترانه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت رو گاز و نفت خوابیده،، بچه های مردم اونهم فقیرترین شهر،، باید با چراغ نفتی کلاسشون رو گرم کنند
      در عوض دارو و لباس و غذا بدین به عراق ویمن و سوری و فلسطین و لبنان بعدم پول از حلقوم ملت بکشین و برای بازسازی کشورشون خرج کنید

      تا این مسئولین رو داریم احتیاج به دشمن نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره به خدا

      • ناشناس

        دوست عزیز که می فرمایید منابع ما برای سوریه و عراق و ساخت موشک و... هزینه میه لطفا قبل از اظهار نظر بر اساس مطالبی که از منابع نامعتبر نشات میگیره یه کم تحقیق کنید ببینید واقعا چند درصد بودجه کل کشور صرف تجهیزات نظامی و... می شود و آیا واقعا برای مناطق محروم کار انجام نمیشه. در همین مناطق محروم الان قرارگاه های محرومیت زدایی دارن کار انجام میدن. بعدشم تخصیص بودجه برای همه این امورات از طرف دولت انجام میشه. در ضمن آیا وضعیت مناطق محروم ما نسبت به گذشته قابل مقایسه است؟ لطفا کمی تحقیق کنید و از روی احساسات نظر ندید.

    • گلی گلی گلی

      خدا لنت کند باعث وبانیش را که مملکتی که آنقدر ثروت داره باید چراغ نفتی ستفاده کنیم لعنت به مسعولین ولعنت به روحانی که با آن کلید امیدش فقط گرانی وبدبختی برای مردم داشت با اون حقوق نجومیشون می گویند همه چیز ارزان

    • م م

      آخ آخ آخ آخ آخ آخ نوشته من در حال گریه هستم بایدباید با مربیان مدرسه برخورد شود خودشون رو نجات دادن فقط دانش آموزان سوختن متاسفم همین چی بگم

    • بدون نام

      آره اینجا کشور من ایران است پر از منابع نفت و گاز برای همین هنوز که هنوز هست بعد از سالیان دراز در مدرسه های زاهدان از چراغ نفتی استفاده میشود. چرا اینقدر که به از کارهاتون می نازید قدری هم به شهرهای محروم کشورم اهمیت بدید بخصوص شهرهایی مرزی مگر اونا چه گناهی کردن که باید از امکانات محروم باشند. خاک بر سر من که کشورم کشور ثروتمندی است.

    • بدون نام

      میگید موشک میسازید خب باشه بسازید. ولی این انصاف هست که همه ی سرمایه کشور را در ساخت سلاح و موشک هزینه کنید یه مقدار از اون هزینه ها را اختصاص بدید برای امکانات برای شهرهای ایران. مردم ما چیز زیادی نمیخوان . فقط دارید به موشک هاتون می نازید. اون ثروت و سرمایه و منابعی که را که از کشور خارج میکنید و میفرستید کشورهای عراق و... و برا اونا هزینه میکنید یه مقدارش هم برا مردم خودمون انجام بدید.

    • رویا

      الهی باعث و بانی این بدبختی و فقر و به دنبالش این فجایع توی ایران نابود بشن

    • محمد علی

      خدا بزنه تو سر تمام مسولای مملکت که اینقد مردم ما رو خار و ذلیل کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شالله

    • بدون نام

      بچه های خودتون ان شاالله تو آتیش بسوزن

    • بدون نام

      ای خدا لعنت کنه مسئولین این مملکت را که نشستن اون بالا و خبر از فقر و فلاکت مردم ندارن که دارن تو این فقر میسوزن و جان میدن،و هر روز هم آینده این مملکت را گل و بلبل میبینن

    • بدون نام

      آخی واقعاااادلم سوخت براشون اشکم دراومد.خدایاخودت به خانوادهاااشون صبر بده. واقعااااازهمه پستهااایی ک گزاشتین خوشم اومدکشوری ثروتمنداونوقت این همه مردم خودمون محروم و بدبخت.

    • طوفان صحرا

      اگه دنیا موندنی بود برای فرعون وقارون وامثال اینهامیموند اینهاهم مثل اونها هم میرن فقط ازمردم کشورم ایران یه خواهش میکنم ازانتخاب ریسجمهور یا هرمسعول دیگه که یکی یاتمام اعضای خانواده او درخارج ازکشور مقیم هستن اجتناب بکنن چون از چنین فردی انتظار حتی کوچکترین کارراهم نداشته باشین چون او برایش مهم نیست ایران میخواد اباد باشد یاویران زیرا اوموندنی نیست که بخواهد اباد بکند

    • \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

      خداشاهده منم ۱۲ سال مربی بودم
      حقوقمم اونقدری نبود
      یعنی یه لحظه چشم از تک تکشون برنمیداشتم
      نمیذاشتم خاری تو پاشون بره
      تو روخدا هر کسی نمیتونه یا سختشه یا اعصابه بچه ها رو نداره
      این مسئولیته مهمو قبول نکنه !!!

      هممون لازمه یکم وجدان کاری داشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج