۸۰۹۸۹۶
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

رزومه خارجی‌های سرشناس روی میز مالک تراکتور

مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال آن هستند تا یک یا دو مهاجم خارجی را به جمع نفرات شان اضافه کنند.

ورزش‌سه: تراکتورسازی در ابتدای فصل با جذب آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم بریتانیایی باسابقه که رزومه قدرتمندی داشتند خط حمله خود را تقویت کرد. این دو بازیکن در بازی هایی که برای تراکتور به میدان رفتند، کیفیت بالای فنی شان را به نمایش گذاشتند و هواداران را راضی کردند.

استوکس و اروین اما در نیمه راه تراکتورسازی را ترک کردند و اگرچه هنوز قراردادشان فسخ نشده و کار به شکایت به فیفا هم کشیده اما بعید است که آنها دیگر به تراکتورسازی برگردند و از این رو مسئولان باشگاه تبریزی به دنبال جذب یک یا دو مهاجم سرشناس هستند.

تراکتورسازی در حال حاضر فقط محمدرضا آزادی جوان را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد و نیاز به جذب دو مهاجم دارد. وقتی به این موضوع نگاه می کنیم که از زمان جدایی استوکس و اروین تراکتورسازی در ۳ مسابقه به میدان رفته و فقط دو گل زده و این آمار را با گل های زده این تیم در زمان حضور دو بازیکن بریتانیایی مقایسه می کنیم، می بینیم که نیاز مبرم مهاجم گلزن و سطح بالا در تراکتورسازی وجود دارد.

از این رو آنها از لیگ برتر مهاجم خاصی را مد نظر ندارند و گفته می شود رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی گزینه های ایرانی سرخپوشان تبریزی برای تقویت خط حمله هستند.

در چنین شرایطی اگر تراکتورسازی یکی از این دو بازیکن را هم به خدمت بگیرد، یک مهاجم خارجی نیز جذب خواهد کرد. ضمن اینکه اگر گوچی و طارمی به هر دلیلی به تبریز نروند، جذب دو مهاجم خارجی در دستور کار باشگاه تراکتورسازی قرار می گیرد.

به همین خاطر با هماهنگی کادرفنی تراکتورسازی و نظر مستقیم محمد تقوی فهرستی از مهاجمان خارجی باکیفیت که رزومه قابل توجهی دارند به دست مسئولان باشگاه رسیده است. زنوزی که در ابتدای فصل اعلام کرده بود خارجی هایی به ایران می آورد که فوتبال ایران تابه حال به خودش ندیده حالا باز هم امیدوار است بتواند در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل مهاجمان خارجی خوبی مثل استوکس و اروین پیدا کند و با آنها قرارداد ببندد.

مالک تراکتورسازی همواره در گفت و گو با نزدیکانش اعلام کرده که می خواهد خارجی هایی در سطح استوکس و اروین یا بهتر از آنها را به ایران بیاورد. بازیکنانی که بتوانند در نیم فصل دوم تراکتورسازی را در مسیر قهرمانی کمک کرده و در خط آتش سرخپوشان گره گشا باشند.

با این حال، احتمالا طی روزهای اینده شاهد آغاز مذاکرات تراکتوری ها با مهاجمان خارجی سطح بالا خواهیم بود و باید دید بازیکن غیر ایرانی دیگری که توسط مالک متمول تراکتور به ایران آورده می شود، چه کسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      هر خارجی بیاد تو تیم سوراختور بعد از یه مدت پی میبره که تو چه منجلابی افتاده و سریعا فرار میکنه مثل این دو تا که حتی میدونستن ممکنه از طرف فیفا هم محروم بشن .

      پاسخ ها

      • سام

        داداش آب رو بریز همون جا که میسوزه

    • زنده باد آبی

      تراکتور گذشتش چی بوده که آیندش بخواد بشه ، اگه پول گره گشا بود که استیل آذین هدایتی بایستی تو آسیا اول میشد ، تیم باید اصالت و شخصیت داشته باشه

      پاسخ ها

      • سام

        دو کلمه از مادر عروس

      • فرناز دو پینگی

        جان فرناز راست میگی. تیمتون آخر شخصیت هست از حرفات میشه فهمید

    • بدون نام

      یادت باشه وقتی تراختور باشه لنگ وکیسه هیچه

      پاسخ ها

      • فرناز دو پینگی

        جانسان

    • بدون نام

      بی هویت شمایین... ایران برای همه اقوام ایرانیست لنگی کثیف

      پاسخ ها

      • فرناز دو پینگی

        ناراحت نباش داداش جواب ابلهان خاموشیست مگه آدم به خاطر دو تا ساندیس خور که بخاطر یه کیک و ساندیس تیمشون رو عوض میکنن ناراحت میشه اونم حرف یه بچه مدرسه ای

    • m

      بزترینها خواهشا، نظراتی که الفاظ رکیک دارن رو نمایش ندین بچها هم امکان داره بخونن بده والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج