جاباما
۸۰۹۹۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

هندوانه شب یلدا ارزان شد

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی حجم هندوانه عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: افزایش عرضه هندوانه با کیفیت در میادین میوه و تره‌بار کاهش قیمت این میوه را به همراه داشته و پیشنهاد می‌شود افراد هندوانه مینابی خریداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی حجم هندوانه عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: افزایش عرضه هندوانه با کیفیت در میادین میوه و تره‌بار کاهش قیمت این میوه را به همراه داشته و پیشنهاد می‌شود افراد هندوانه مینابی خریداری کنند.

یکی از اقلامی که جزء جدانشدنی شب یلدا به حساب می‌آید هندوانه است، هندوانه‌ای که تابستان و پاییز در خانه بسیاری از ایرانی‌ها خودی نشان می‌دهد.

بررسی‌ها در روزهای اخیر نشان از آن دارد که حجم بار هندوانه وارد شده به بازار میوه و تره‌بار تهران قابل توجه بوده و کمبودی در بازار وجود ندارد. بار هندوانه سال جاری برای شب یلدا به حدی است که قیمت هر کیلو هندوانه ۳۵۰۰ تومانی را به قیمت ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان کاهش داده است.

البته ناگفته نماند که هندوانه شب یلدا در برخی از مناطق تهران قیمتی در حدود کیلویی ۵۰۰۰ تومان دارد که جای سؤال دارد این هندوانه چه تفاوتی با دیگر هندوانه‌های بازار میوه و تره‌بار دارد.

یکی از فروشندگان میوه در سطح تهران گفت: هندوانه شب یلدا به میزان مناسب در بازار میوه و تره‌بار توزیع شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته آن‌چنان تقاضایی از سوی مشتریان برای خرید هندوانه نبوده و اکثر افراد خرید خود را به آخر هفته موکول کرده‌اند و در روز پنج‌شنبه و جمعه اکثر واحدهای صنفی هندوانه را بیش از دیگر میوه‌ها در واحدهای خود عرضه خواهند کرد.

در این رابطه اسدالله کارگر - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی - به ایسنا گفت: در بازار میوه و تره‌بار سه نوع هندوانه آرژانتینی، دزفولی و مینابی عرضه می‌شود که هندوانه آرژانتینی و دزفولی هندوانه انباری هستند.

وی افزود: هندوانه دزفولی که در حال حاضر هندوانه انباری محسوب می‌شود دارای شکل و شمایلی همچون هندوانه مینابی است اما قیمت آن ارزان‌تر از هندوانه مینابی است.

کارگر با بیان اینکه برای شب یلدا هندوانه مینابی پیشنهاد می‌شود، یادآور شد: قیمت هر کیلو هندوانه انباری ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و هندوانه میناب قیمتی در حدود ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی حجم هندوانه عرضه‌ شده در میادین میوه و تره‌بار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: حجم هندوانه کشت و عرضه‌ شده به بازار بسیار مناسب است و این موضوع عاملی شده تا قیمت هندوانه در چند روز اخیر از محدوده ۳۰۰۰ به محدوده ۲۲۰۰ تومان کاهش یابد.

وی تأکید کرد: با نزدیکی به شب یلدا با توجه به روند کاهشی چند روز اخیر به نظر می‌رسد قیمت هندوانه در روزهای آینده نیز افت خواهد کرد.

کارگر خاطرنشان کرد: افراد میوه مورد نیاز شب یلدا را یک روز قبل از این شب خریداری خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه افتخاری

    • m

      ادم دیوانه ای میخواد پول پا هندوانه بده

    • بدون نام

      همش دروغه
      اصلا هم ارزون نشده

    • بدون نام

      با این قیمت پیدا کردید سلام منم برسانید کم دروغ بگید مجبور نیستید که

    • بدون نام

      عجب کار اقتصادی بزرگی انجام دادند!!!!!!!

    • بدون نام

      شب یلدا را اینقد بزرگ نکنید همه چی گرونی بخاطر همین تبلیغ میکنید که مردم بخرن هر فصلی میوه خودشو داره هندوانه عزیزم ضرر داره نخرید مردم

    • بدون نام

      واقعآشمااگه مسعولیت پذیرهستی وبه فکرمردم وقشرپایین درامدهاهستی یک نگاهی به بازارشب عیدبزرگ وعیدفطرهم بندازی؟ واقعا بازارکه میری بچپون بچپون شده همه دزدو کلاهبرداری

    • علی

      اصفهان ۱۲۰۰ کسی نیس بخره

    • بدون نام

      هندوانه ارزان شد یعنی چی

      نود نه قلم اجناس ارزان کنید

    • بدون نام

      تو ایران قیمت پایین نمیاد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج