۸۰۹۹۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تعدادی از کارگران بازداشتی فولاد آزاد می‌شوند

وکیل مدافع تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز با بیان اینکه اتهام برخی کارگران بازداشتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است گفت: مقرر شده تعدادی از کارگران بازداشتی با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند.

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز با بیان اینکه اتهام برخی کارگران بازداشتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است گفت: مقرر شده تعدادی از کارگران بازداشتی با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند.

فرزانه زیلابی وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز روز چهارشنبه اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) برای برخی کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز از جمله «کریم سیاحی» و «غریب حویزاوی» که قبل از دستگیری به من وکالت داده بودند، اعلام وکالت کردم.

این وکیل دادگستری افزود: پرونده در شعبه بیستم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز مطرح شده و اتهام برخی کارگران فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه از ذکر اسامی و تعداد بازداشت شدگان خودداری شده است گفت: مقرر شد تعدادی از کارگران با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند که متاسفانه بر خلاف قانون به صورت کلی اعلام کردند فیش حقوقی کارگران گروه ملی فولاد را برای کفالت نمی پذیرند. در این خصوص درخواست کتبی حدود ۲۰ کارگر متقاضی از معاون دادستان هم نتیجه‌ای در بر نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج