۸۰۹۹۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تامین مواد اولیه، کارگران را به فولاد اهواز بازگرداند

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیگیری پرونده واحدهای تولیدی مشکل دار گفت: با تعهد بانک ملی ایران در تامین ۴۰ هزار تن مواد اولیه، کارگران شرکت فولاد اهواز از امروز (چهارشنبه) به محل کار خود بازمی گردند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیگیری پرونده واحدهای تولیدی مشکل دار گفت: با تعهد بانک ملی ایران در تامین ۴۰ هزار تن مواد اولیه، کارگران شرکت فولاد اهواز از امروز (چهارشنبه) به محل کار خود بازمی گردند.

کریم یاوری اظهار داشت: در جلسه ای که شب گذشته (سه شنبه ۲۷ آذرماه) با حضور مسئولان استان خوزستان برگزار شد، مقرر شد بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی شرکت فولاد اهواز ۴۰ هزار تن مواد اولیه برای ادامه فعالیت این واحد تولیدی تامین کرده و از محل فروش محصولات تولیدی حقوق و مزایای کارگران پرداخت شود.

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی مشکل دار تصریح کرد: در این جلسه همچنین توافق شد کارگران از امروز در محل کار خود حاضر شده و چرخه تولید را به راه اندازند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی شرکت ملی فولاد اهواز به تعهدات خود در راستای تامین مواد اولیه برای ادامه فعالیت واحد تولیدی و پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران عمل نکرده اما از این به بعد این ملزم به اجرای این تعهدات است.

یاوری درباره وضعیت کارگران زندانی فولاد اهواز گفت: طبق دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، پیگیری آزادی کارگران زندانی فولاد اهواز به صورت جدی ادامه دارد زیرا بر این باوریم که هیچ کارگری به دلیل اعتراض های مسالمت آمیز نباید زندانی شود.

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان ساخت: پیگیری ها تا آزادی کامل کارگران زندانی ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج