۸۱۰۰۲۳
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

شمخانی: بینی ترامپ را به خاک می‌مالیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران با راهبرد اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی در مسیر توسعه ملی گام بر‌می‌دارد و با اتکا به توانمندی داخلی، همچون زمان ریاست جمهوری اوباما، بینی ترامپ را به خاک می‌مالد.

خبرگزاری فارس: امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (چهارشنبه) در دهمین یادواره شهید تندگویان و ۱۰۵۵ شهید صنعت نفت طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این صنعت اظهار داشت: شعله‌های فروزان صنعت نفت کشور که امروز گرمابخش خانه‌های فرد فرد ما ایرانیان است مرهون از خود گذشتگی شهیدان و خیل عظیم و زحمتکش کارگران صنعت نفت است که در اوج جنگ و تهدید و تحریم نگذاشتند لحظه‌ای این مشعل‌های فروزان خاموش شود.

شمخانی گفت: امروز نیز در هنگامه جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی دشمن علیه توسعه و پیشرفت ایران همچون دوران دفاع مقدس باید با هوشیاری، هوشمندی، فداکاری، صبر، مقاومت و پایداری از کیان دین و میهن و ملت دفاع کنیم.

وی افزود: اردوگاه استکبار به سرکردگی آمریکا با راهبرد مایوس سازی و فروپاشی از درون خواب سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سالگی این انقلاب الهی و نظام مردمی را می‌بیند.

شمخانی گفت: آمریکا با تشدید تحریم ‌ا و فشار، به دنبال ایجاد شکاف در درون حاکمیت و جدایی مردم از نظام است، اما در عمل بعد از این تحریم‌ها به وضوح روشن است که انسجام بین قوای کشور، نیروهای مسلح و دولت بیشتر شده و همبستگی ملی در برابر زورگویی آمریکا فزونی یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع آن‌ها را عصبانی کرده و لذا رفتارهای خارج از منطق و عرف انجام می‌دهند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در مقابل، جمهوری اسلامی ایران با راهبرد اقتصاد مقاومتی هدفمند مبتنی بر تولید و اشتغال مولد، با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی های بومی در مسیر توسعه ملی گام بر می‌دارد و با اتکا به توانمندی داخلی، همچون زمان ریاست جمهوری اوباما، بینی ترامپ را به خاک می‌مالد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خروج آمریکا از برجام نشان داد این کشور برای زیر پا گذاشتن قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی حتی اگر بهانه‌ای نیز نداشته باشد، تردید نمی‌کند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید تندگویان و ۱۰۵۵ شهید صنعت نفت افزود: برگزاری این مراسم‌ها جزیی از تشریفات ما نیست، بلکه بزرگداشت یاد و نام شهدا موجب برجسته‌سازی مسیری عوامل موفقیت و بقای جمهوری اسلامی است.

شمخانی گفت: ما باید از فرصت این مراسم برای قیاس خود استفاده کنیم و اگر احساس کردیم رفتارمان با شهدا زاویه دارد، عذرخواهی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      حال خندیدن هم ندارم

    • بدون نام

      اقای شمخانی درجواب شما یه کلمه میگم زرتییییییینا

    • بدون نام

      شماروحانی که نابودگرنمیتونیدبرکنارکنیداز۵تاسوال۴تاشو مواب ندادواستعفاندادچون هیت ریس تشخیص داده روحانی باش وبه قوه قضاییه نرفت پروندش مجلس ضعیف تک نفر

    • دکتر

      همیجور که بینی 80 ملیون ایرانی رو بخاک مالیدین

    • بدون نام

      با این حرف‌ها 40سال کشور داری کردیم، ولی بهتره برای ادامه‌ی مسیر حرف و عمل جدیدی بزنیم و انجام بدیم... دیگه با وعده و شعار نمیشه کشورداری کرد تا 100سال، ماشالا رئیس‌جمهورم توی این چند سال در شعار و وعده کم نذاشت

    • بدون نام

      به چه قیمتی؟بدبختی ملت وگرانی

    • بدون نام

      آقای شمخانی فعلا اونیکه بینیش به خاک مالیده شده ملت ایران از گرانیهاست.

    • بدون نام

      ۴۰ ساله دیگه جایی واسه امریکاه نمانده نابودش کردید

    • بدون نام

      فتبارک الله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج