۸۱۰۰۷۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت کاپیتان استقلال به روزهای اوج

دروازه‌بان استقلال پس از آنکه در فصل گذشته بازی‌های زیادی را روی نیمکت نشست و شاهد درخشش و تاریخ‌سازی سنگربان دوم استقلال بود، در این فصل باز هم به روزهای خوب خود بازگشته و نمایش بسیار درخشانی در این تیم داشته است.

وبسایت نود: سیدمهدی رحمتی بر خلاف سال گذشته، در این دوره نمایش بسیار موفقی داشته و با عملکرد فوق العاده‌ای که در چارچوب دروازه استقلال داشت، حسین حسینی را کنار زد و به مرد شماره یک آبی‌پوشان بدل شد. او در این فصل با شتاب بیشتری توانست آمار کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر را افزایش داده و یکی از مهره‌های موفق استقلال شناخته می‌شود.

رحمتی از ابتدای لیگ هفدهم تاکنون در ۱۱ بازی خانگی برای تیمش به میدان رفته و تنها در یک بازی دروازه‌اش باز شد؛ دیدار برابر پدیده مشهد در فصل گذشته که استقلال با دو گل مغلوب شد و منصوریان روزهای آخرش را در استقلال سپری می‌کرد.

به جز این دیدار، رحمتی در ۱۰ دیدار خانگی دیگر توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. این در حالیست که او در مجموع در لیگ شانزدهم هم یازده بار در دیدارهای خانگی وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشت اما فقط در دو بازی کلین‌شیت کرد.

همچنین، آمار کلین‌شیت رحمتی تا پایان نیم فصل لیگ هجدهم برابر یا بیشتر از آمار او در ۹ فصل از رقابت‌های لیگ برتر است. رحمتی در فصل جاری در ۱۲ بازی برای آبی‌پوشان به میدان رفته و ۹ بار هم کلین‌شیت کرده است؛ آماری که بسیار نزدیک به عملکرد او در لیگ دوازدهم است.

در آن سال رحمتی بهترین و درخشان‌ترین عملکردش در تاریخ لیگ برتر را به نمایش گذاشت و یکی از عوامل قهرمانی استقلال بود. سنگربان استقلال در آن دوره توانست رکورد بیشترین کلین‌شیت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را به نام خود ثبت کند و تأثیر بسزایی در آخرین عنوان قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر داشته باشد.

او در طول فصل ۲۱ بار کلین‌شیت کرد و رکورددار شد؛ رکوردی که همچنان در اختیار خود او قرار دارد و هیچ دروازه‌بانی نتوانسته این رکورد را جابجا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به روزهای زوج بگین بهتره بابا حسینی جوان رو هم دریابید که دم کیروش گرم وگرنه میترسیدم چون نیمکت نشین شد دعوتش نکنه زوجش کنن یه بازی درمیون

    • ناشناس

      بازگشت به عصر پنگوئن ها!!خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج