جاباما
۸۱۰۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بررسی گزینه خرید برانکو؛ یک تیر با چند هدف

گزینه مورد نظر برانکو برای خط دفاع پرسپولیس، حداقل تا پایان فصل می‌تواند نگرانی‌های او از جای خالی چند مدافع تیمش را برطرف کند.

وبسایت نود: پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی، چند ماه قبل ۴ بازیکن خرید و احتمالا محمد نادری، خرید پنجم آن‌ها خواهد بود. مدافعی که در دوران محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد و با نمایشی خوب، راه لیگ بلژیک را در پیش گرفت. سوال اینجاست چرا برانکو تصمیم گرفته او را حتی به صورت قرضی هم که شده، به خدمت بگیرد؟

سهمیه زیر 23

پرسپولیس با مصدومیت انصاری و ماهینی، نیاز به خریدهای جدید خواهد داشت اما با ورود ۴ بازیکن تازه، آن‌ها با کمبود سهمیه بزرگسالان مواجه هستند. نادری با ۲۲ سال سن، این مشکل را ندارد و به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست پرسپولیس قرار می‌گیرد.

بررسی گزینه خرید برانکو؛ یک تیر با چند هدف

اگر او تا پایان فصل، انتظارات برانکو را برآورده کند فصل بعد یکی از بازیکنان لیست بزرگسالان پرسپولیس خواهد بود. در غیر این صورت هم ماهینی و انصاری، تا آن زمان شرایط بازی پیدا می‌کنند و پرسپولیس هم با دست بازتری، سراغ گزینه‌های جدید می‌رود.

نعمت پای چپ

پرسپولیس برای جانشینی سیدجلال و خلیل‌زاده که در تمام بازی‌های این فصل پرسپولیس به میدان رفته‌اند هیچ جانشینی ندارد. حتی در بازی با نود ارومیه هم برانکو نتوانستند دو ستاره تیمش را روی نیمکت بنشاند. مصدومیت ماهینی و انصاری اوضاع را خراب‌تر هم کرد. با ورود نادری، او صاحب یک دفاع وسط امتحان پس داده در لیگ برتر خواهد شد. علاوه بر این، نادری می‌تواند در سمت چپ هم بازی کند و اگر مصلح پایین‌تر از حد انتظار بود، پرسپولیسی‌ها نگران این بخش زمین نباشند. کاری که قبلا، محمد انصاری در پرسپولیس انجام می‌داد.

تجربه بزرگ

کمتر مدافعی در فوتبال ایران پیدا می‌شود که قبل از 23 سالگی تجربه بازی در یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و فوتبال اروپا را داشته باشد.

نادری فصل قبل در تراکتورسازی تمام فصل بازیکن ثابت این تیم بود. در لیگ قهرمانان آسیا هم همه بازی‌های دور گروهی برای تیمش به میدان رفت. این فصل و در کورتریک بلژیک، او از ترکیب اصلی خارج شد اما تجربه حضور در فوتبال اروپا را هم پیدا کرد. برای پرسپولیسی که تا پایان فصل درگیر هر سه جام است، نادری گزینه بی‌تجربه‌ای نخواهد بود و در تمام جام‌ها قبلا به میدان رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آفرین به برانکو با این هوش و درایتی که داره و فکر همه جا را کرده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      نادری پدیده تراکتور در فصل قبل بود کاش بازم تو تیم دیار خودش بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج