۸۱۰۱۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چنگیز: استقلال، هافبک طراح و مهاجم نوک نیاز دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برای حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارند، گفت: استقلال اگر بتواند در خط میانی هافبک طراح و در خط حمله، مهاجم نوک طراز اولی را به خدمت بگیرد، می تواند در این رویداد مهم آسیایی موفق باشد.

ایرنا: عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت آبی ها با اشاره به عملکرد استقلال در نیم فصل اول اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در ابتدای فصل چند مهره کلیدی خود را از دست داد و این بازیکنان، نفراتی بودند که از ارکان ثابت این تیم محسوب می شدند و طبیعی بود که تیم دچار مشکل شود.

وی افزود: استقلال نیم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت،عدم عماهنگی بین بازیکنان جدید و بازیکنان قدیمی باعث شد در هفته های ابتدایی لیگ برتر این تیم از شرایط مطلوب به دور باشد و امتیازات زیادی را از دست بدهد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه هر چه از مسابقات لیگ برتر سپری شد، آبی پوشان تهرانی حالت بهتری به خود گرفتند، خاطر نشان کرد: مهم ترین فاکتوری که استقلال به آن نیاز داشت، اعتماد به نفس و رسیدن به هماهنگی بازیکنان بود که این اتفاق در اواسط نیم فصل رخ داد و استقلال در اواخر نیم فصل اول بهتر کرد. اگر بدشانسی سراغ این تیم نمی آمد، نتایج بهتری شکل می گرفت.

چنگیز در پاسخ به این پرسش که قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول شایسته استقلال است یا خیر؟، تصریح کرد: قطعا جایگاه استقلال بالاتر از این رده است و هواداران توقع دارند تیم محبوبشان همواره در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد اما فراموش نکنیم هنوز یک نیم فصل کامل باقی مانده است و با جمع آوری امتیازات لازم استقلال به آن مقامی که شایسته نامش است، خواهد رسید.

مهاجم اسبق استقلال تاکید کرد: شفر در فصل گذشته با استقلال نتایج خوبی گرفت و توانست این تیم را در لیگ برتر به مقام شایسته ای رسانده و قهرمان جام حذفی کند. او مربی بسیار خوبی است و می تواند در نیم فصل دوم استقلال را به سمت موفقیت های بزرگ رهنمون سازد.

وی افزود: استقلال برای حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا در چند پست نیاز به تقویت دارد و اگر بتواند در خط هافبک و مهاجم بازیکنان طراز اولی را به خدمت بگیرد، می تواند در این رویداد مهم آسیایی موفق باشد.

این پیشکسوت فوتبالی خاطرنشان کرد: اگرچه گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما باید قبول کنیم این تیم عنوان پر افتخار ترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می کشد و همه آسیا از رویارویی با چنین تیم بزرگی هراس دارند.

چنگیز در پایان گفت: مهم ترین فاکتوری که استقلال به آن نیاز دارد، آرمش روحی و روانی است و هواداران استقلال باید همچنان این تیم را مورد حمایت قرار دهند تا بتواند به آن چیزی که آن ا انتظار دارند و مدنظرشان است برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ افتخارات عروس آسیا ششتا خوردن از العین 5تا از السد خنده داره به خدا جمع کن ما انتقام شماها رو همش باید بگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اینقدر کیسه ایها پرررررو هستند که طلبکار هم شدند حیثیت فوتبال ایران رو بردند 6 تا از العین خوردند انگار نه انگار

      • بی سرزمین تر از باد

        میگم الغرافه بیاد . شما که تو دوبازی ده گل از ضعیف ترین الغرافه تاریخ قطر خوردید.ولی همین العین ریورپلات آرژانتین را برده

    • استقلال بزرگ

      یه مهاجم مثل زمان بازی خودت گیر استقلال بیاد همه چیز حل میشه مردبزرگ

    • بدون نام

      میگم‌ اینا کین که دارین باهاشون مصاحبه می کنین

      پاسخ ها

      • بی سرزمین تر از باد

        حق داری نمیشناسی، شما لنگیا چهل ساله اومدین توفوتبال ، تاج چهل ساله در اسارت شما لنگیاست. خدایی با خودتم ، بازیکن شماره 18 تیم حال حاضر تون کیه؟ نمی دونی نه ؟ شما لنگیا اصلا نمیدونین فوتبال چیه. فقط فحش ، توهین و ناسزا بلدین. تبانی و زدوبند هم جزئی از هویت جدا نشدنی شماست

      • موسوی

        نه که کیسه ها بلد نیستن فحاشی کنن!!!! اونا به بازیکنان خودشون رحم نمیکنن.بیچاره حاجی الگروه دل خونی داشت از همین کیسه ها .

    • بی سرزمین تر از باد

      استقلال نه مهاجم میخواد نه هافبک و نه هیچ بازیکن دیگه ای ، فقط کافیه یکی را استخدام کنه جلوی تبانی دوپینگ ، زد و بند و کثافت کاری لنگیها را بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا مهر ششتایی تا آخر عمر روپیشونتونه

        کلان به ۶ عادت دارین

      • بدون نام

        تبانی دربی هایادت رفته کیسه کش بزدل

    • موسوی

      پر افتخار ترین تیم آسیا!!!!!!! نکنه باز هم قهرمانی یا ستاره دیگه ایی جعل کردن !!!؟؟؟؟؟

    • تاج

      برای من خیلی جالبه مطالبی که مربوط به استقلاله ازطرف لنگیا بیشتر دنبال میشه فکر کنم تیمشون رضایتشونو جلب نمکنه یا اینکه از یه جایی دارن میسوزن **

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        آره از شیش تایئ شدن رفتن به دست سه ده نفره تو ده دقیقه سه تا زدن نه نفره مساوی گرفتن مخصوصا به شاه بازیکنتون روزبه چشمی خیلی حسادت میکنیم آخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج