۸۱۰۱۳۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، مسئولیت پذیر و با استعداد هستید. همچنین شما از قدرت یادگیری بسیار بالایی برخوردار هستید و خیلی سریع چیزهای جدید را فرا می گیرید و ایده های جدید خلق می کنید. با این همه، شما ویژگی های منفی نیز دارید از جمله اینکه رفتاری سلطه جویانه دارید و نسبت به آینده ی خود بیخیال هستید و اهل پس انداز کردن نیستید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بدی نخواهد بود، فقط باید چکاپ های سالانه ی خود را به موقع انجام داده و هر گاه احساس کردید مشکلی دارید به پزشک مراجعه کنید. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سال خوبی خواهد بود و فرصت های جدید برای کسب درآمد بیشتر سر راهتان قرار خواهند گرفت که اگر تمام تلاشتان را به کار گرفته و تمرکز کافی هم داشته باشید نتایج بسیار خوبی برایتان به همراه خواهند داشت. سرمایه گذاری روی اشیای قیمتی برای شما هیچ سودی به همراه نخواهد داشت، اما املاک و مستقلات می توانند سود بیشتری را برای شما به همراه داشته باشند. امسال شما نسبت به کارتان توجه کافی ندارید و با وجود اینکه شغلتان برایتان جذابیت لازم را دارد به اندازه ی کافی برای پروژه هایی که در دست انجام دارید وقت نمی گذارید و این کار نتیجه ی خوبی برایتان نخواهد داشت. متاهل ها روزهای بهتری را تجربه خواهند کرد و مجردها شانس بیشتری برای عاشق شدن خواهند داشت. دی، شهریور و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

حتی اگر همیشه در حفظ حد و مرزها و مخفی کردن اسرار از دیگران مهارت داشته باشید هم امروز نمی توانید در پنهان کردن رازها چندان موفق باشید. نه این که بخواهید به احساسات دیگران لطمه زنید و یا به اعتماد کسی خیانت کنید، تنها مشکل این است که فعلا نمی توانید احساسات خود را مهار کنید و یا چیزهایی که می دانید را از کسی که دوست دارید مخفی کنید. ولی این کار تاثیر چندان خوبی روی رابطه شما نخواهد گذاشت و حتی ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد و اعتماد طرف مقابلتان را نسبت به شما از بین ببرد. مواظب حرف هایتان باشید تا مبادا کلامی از دهانتان در برود و قولی که داده اید را زیر پا بگذارید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما وقتی مسئولیتی به عهده تان است آن را با نظم و ترتیب انجام می دهید و همین باعث می شود که دیگران برای روبراه کردن کارها به شما تکیه کنند. با این حال امروز انرژیتان کمی کمتر از همیشه است و بی حوصله هستید و نمی توانید انتظارات همه را برآورده کنید. نگران این نباشید که شاید نتوانید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزمره تان هستند را به انجام برسانید. کافی است با انجام مهمترین کارها شروع کنید و کارهایی که اهمیت کمتری دارند را برای بعد از اتمام کارهای اصلی بگذارید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است لزومی ندارد که همه چیزهای دیگر بی نقص و فوق العاده باشند، مهمتر از همه چیز علاقه شما و طرف مقابلتان نسبت به یکدیگر است.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز را برای خودتان روز استراحت در نظر گرفته و هیچ کاری را تا زمانی که ضرورتی در میان نباشد انجام ندهید. دیگران هروقت نیازی به مشورت، دلگرمی و درد دل کردن دارند به سراغ شما می آیند ولی انگار امروز با تنشی که در فضای اطرافتان موج می زند کلامتان هیچ اثری ندارد. برای تنوع هم که شده دیگران را به حال خودشان بگذارید و اجازه بدهید خودشان گره از کار خود باز کنند. وقت خود را در آرامش گذرانید و کارهایی را انجام دهید که حالتان را خوب می کنند. دیداری غیر منتظره با شخصی که مدت ها از او بیخبر بوده اید شما را در جریان اخبار جدیدی خواهد گذاشت که برایتان بسیار تعجب آور هستند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز بهتر است گارد دفاعی خود را کنار بگذارید و خودتان را به دیگران نزدیکتر کنید. خوشبختانه دیگران متوجه تغییرات ایجاد شده در رفتارتان خواهند شد و شما می توانید بی آن که نگران عکس العمل دیگران باشید خودتان را به آنها نزدیک کنید. وقتی آنها نیز خواهان برقراری ارتباط نزدیک با شما هستند و این احساس دوجانبه است نیازی به عقب نشینی نیست. شما عاشق تعریف و تمجید هستید، پس از تعریف هایی که دیگران از شما می کنند لذت ببرید، حتی اگر فکر می کنید این کار شما را آسیب پذیر می کند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر می خواهید که همه چیز در هماهنگی فوق العاده ای باشد، شاید لازم شود بر خلاف میلتان کمی جدیت و یا حتی خشونت به خرج بدهید. وقتی به تمام کارهایی که باید انجام شوند فکر می کنید نگرانیتان افزایش پیدا می کند، ولی خوشبختانه شما می توانید از پس موقعیتی که به وجود آمده است بربیایید. انرژی درونتان شما را قادر می سازد در برابر هر مخالفتی که با شما شود و هر مانعی که در سر راهتان قرار بگیرد با قدرت تمام مقاومت کنید. امروز توانایی شما در مدیریت بحران حتی خودتان را نیز به تعجب وا خواهد داشت. اجازه ندهید حرف هایی که بعضی از متاهل ها در مورد ازدواج و بلایای آن می زنند شما را از جدی کردن رابطه عاطفیتان بترساند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما فکر می کنید امروز تمام برنامه هایتان همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت، ولی این به شرطی است که تمام روز به فعالیت های خودتان ادامه دهید. ادامه دادن به فعالیت هایتان عامل اصلی موفقیت شما خواهد بود، با این حال اگر حتی یک لحظه از سرعتان کم کنید هم افکار ضد و نقیضتان حواس شما را پرت خواهند کرد. قبل از هر کاری برنامه هایتان را به انجام برسانید، تمام امشب برای فکرهای بیهوده ای که در سرتان هستند وقت خواهید داشت. البته بهتر است قبل از پرداختن به این افکار برای همسر و خانواده تان وقت بگذارید و عشق و علاقه فراوانی که نسبت به آنها دارید را نشان دهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

این اواخر شما تمام توانتان را به کار گرفته و خیلی بیشتر و سخت تر از همیشه کار کرده اید. امروز دیگر وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و باتری هایتان را شارژ کنید. شما همیشه با کمال میل و مشتاقانه هر کسی که به کمک شما نیاز داشته باشد را مورد حمایت خود قرار می دهید، اما اگر بخواهید به هر کسی که سر راهتان قرار می گیرد کمک کنید انرژی و وقتی برای خودتان باقی نخواهد ماند. اگر برایتان امکان دارد امروز تلفن همراهتان را کنار گذاشته و حتی آن را خاموش کنید و تمام مدت فقط به خودتان و نیازهایتان رسیدگی کنید. بخوابید، به پیاده روی بروید و کارهایی را انجام دهید که به شما آرامش می بخشند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز می تواند به نقطه عطفی در زندگی شما تبدیل شود. شاید شما بالاخره یاد گرفته باشید که هروقت لازم بود به دیگران جواب «نه» بدهید. همه به محض اینکه به کمک نیاز پیدا می کنند به سراغ شما می آیند. شما آنقدر خودتان را درگیر دیگران و مشکلاتشان می کنید که دیگر زمانی برای خودتان باقی نمی ماند و اگر هم بماند شما دیگر انرژی و توانی برای رسیدگی به کارهای خودتان ندارید. این کار شما در نهایت هم به ضرر خودتان خواهد بود و هم آنهایی که از شما کمک می خواهند! خودتان را در اولویت قرار دهید و به نیازهای شخصیتان توجه کنید تا بتوانید در وقت آزاد خود با انرژی و توانایی بالاتری به دیگران کمک کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شرایط کیهانی امروز به شما انگیزه می دهد تا از خودتان دفاع کرده و خود را مورد تشویق و حمایت قرار دهید، اما باید مواظب باشید که در این کار زیاده روی نکنید! لزومی ندارد که ویژگی های مثبت خود را در چشم دیگران فرو کنید! فروتنی در رفتار کردن خیلی بهتر و اثرگذارتر از سر و صدا راه انداختن در مورد خوبی هایتان خواهد بود. شما شخصیتی گرم و دوست داشتنی دارید، بگذارید دیگران خودشان در برخورد با شما به صفات مثبتی که دارید پی ببرند. این آخر هفته زیاد شلوغ نخواهد بود و به احتمال زیاد بیشتر وقتتان را در خانه و کنار خانواده تان خواهید گذراند. از همین امروز برای یک سری تفریحات خانوادگی برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما خلاقیت منحصر به فردی دارید که بخشی جدا نشدنی از شخصیت شماست، اما باید از این ویژگی خود بیشتر استفاده کنید. شرایط کیهانی امروز خلاقیت و همچنین عملکرد شما را دو چندان بهتر و بیشتر کرده است و اگر خودتان هم کمی دقت کنید خواهید دید که خیلی بهتر از همیشه کار می کنید و نتایج خیلی بهتری هم به دست می آورید. تا فرصت دارید از این شرایط استفاده کنید. الان بهترین زمان ممکن برای اثبات توانایی هایتان به دیگران می تواند باشد. شاید در شرایطی که اصلا آمادگی ندارید یک مهمانی خانوادگی به شما تحمیل شود، اما اگر به خودتان زیاد سخت نگیرید حسابی خوش خواهید گذراند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما از حساسیت و بهره ی هوشی بسیار بالایی برخوردار هستید و این ترکیب شما را قادر می سازد تا به یک فوق ستاره تبدیل شوید! شرایط کیهانی امروز شما را به چالش می کشد تا این توانایی های خود را به کار بگیرید. تا به حال به نویسندگی فکر کرده اید؟ این توانایی های شما می توانند در کار نوشتن نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشند. با کارهای زیادی که در خانه به عهده تان است ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شاید امروز دلتان بخواهد جدیدترین کتابی که خریده اید را بردارید و تمام روز در تخت خوابتان لم بدهید و سر خودتان را با مطالعه و خوردن و خوابیدن گرم کنید. مگر می شود کسی از گذراندن چنین روزی لذت نبرد؟ اما افسوس که امکان انجام این کارها برای شما وجود نخواهد داشت! کارهای بسیار زیادی در انتظار شما هستند که باید هر چه سریعتر انجام شوند. افراد زیادی هم هستند که باید هر چه سریعتر به دیدنشان بروید. با این همه کاری که باید انجام شود بهتر است کتابتان را تا اطلاع ثانویه سر جایش برگردانید و هر چه سریعتر تخت عزیزتان را ترک کرده و به دنبال انجام کارهایتان بروید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج