۸۱۰۱۹۴
۶۱ نظر
۵۰۱۲
۶۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای نماینده‌ای که به گمرک رفت و طلبکار شد

ماجرای محمدباسط درازهی نماینده اصلاح طلب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و گمرک، هیاهویی که به راه انداخته، تا بدانجا که وی گفته است "تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج رئیس گمرک و کارمند هتاک ایستاده ام".

عصر ایران: ماجرای محمدباسط درازهی نماینده اصلاح طلب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و گمرک، هیاهویی که به راه انداخته، تا بدانجا که وی گفته است "تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج رئیس گمرک و کارمند هتاک ایستاده ام".

او می گوید که برای پیگیری مطالبات مردم به گمرک رفته بوده است: بنده حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل بودم. دو کارمندی که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پیگیری بنده با رییس گمرک ضمن توهین، گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست؛ بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند. کارمندی که تصویرش در فیلم مشخص است با ادبیات بسیار سخیف، بیان دشنام، از ملاقات بنده با رئیس گمرک ممانعت کرد که در نهایت درگیری پیش آمد و بنده را با بی‌احترامی از اداره بیرون انداختند.

نماینده سراوان سپس پای مسائل قومی و مذهبی را پیش می کشد و می گوید که به قوم بلوچ و مذهب اهل سنت توهین شده است!(غافل از این که آن کارمند، خودش از اهل سنت بوده است) و سرانجام در مجلس به نمایندگان می گوید که اگر برخورد نکنید، فردا نوبت شماهاست.

در این باره نکاتی چند قابل توجه است:

۱ - نماینده سراوان مدعی است که ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل شده است.


آنجایی که ایشان در فیلم دیده می شود، پشت در اتاق رئیس گمرک نبود. بلکه در ورودی اصلی ساختمان گمرک بوده است. مردم در آنجا به نوبت وقت می گیرند و آن کارمند هر ارباب رجوعی را به بخش مربوطه دلالت می کند.
از گمرک می خواهیم فیلم های مدار بسته گمرک را از لحظه ای که این نماینده با خودروی لکسوس خود وارد می شود تا زمانی که بیرون می رود را منتشر کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
در این صورت مشخص خواهد شد که آیا ایشان 6-5 دقیقه در گمرک بوده و انتظار داشته در همان دقایق و بدون هماهنگی و در نظر گرفتن نوبت سایرین وارد شود یا واقعاً 45-40 دقیقه پشت در معطل اش کرده اند.

اگر معلوم شود که این نماینده دروغ گرفته است، مجلس در قبال چنین عضو دروغگویی چه خواهد کرد؟ در واقع، بحث در اینجا، فراتر از اتفاقی است که افتاده و مساله راستگویی یا دروغگویی یک عضو پارلمان مطرح است و به تبع آن، آبروی مجلس و نمایندگان همکار او.

2 - می گوید که با ترفندهای کامپیوتری فیلم را تحریف و کلمات را همگام سازی کرده اند. حال آن که در فیلم منتشره، نشانه ای از دستکاری نیست. بهتر است برای راستی آزمایی این ادعا، کارشناسان فیلم و رایانه، نظر فنی دهند تا معلوم شود که فیلم دستکاری شده است یا ایشان از همان شگرد نخ نمای شده همیشگی بسیار از مسوولان که بعد از گاف دادن، مسوولیت را متوجه مونتاژ و کج فهمی مترجم و خبرنگار می کنند، استفاده کرده است؟

3 - ایشان مدعی است برای پیگیری مطالبات مردم به گمرک رفته بود. با توجه به فرد همراه ایشان به نام آقای "ح" بهتر است دقیق تر توضیح دهند که آیا برای پیگیری مطالبات موکلان شان به گمرک رفته بودند یا برای کار آقای "ح"؟درباره آقای "ح" اگر لازم باشد، بعداً توضیح خواهیم داد. فعلاً منتظر پاسخ آقای نماینده هستیم که بفرمایند آن روز دقیقاً پیگیر کدام مطالبه مردم بودند؟

4 - جای شگفتی است که فردی به عنوان قانونگذار، در ملأ عام، مرتکب جرم توهین می شود و طلبکار هم هست و شگفت انگیزتر و تأسف‌بار تر این که سایر قانونگذاران در مجلس نیز چشم بر جرم توهین همکارشان می بندند و خواهان برخورد با کارمندی می شوند که مشغول انجام وظایف قانونی اش بوده است.

چنانچه در فیلم آمده است کارمند گمرک در پاسخ به اصرار نماینده مجلس که "گیت را باز کن من بروم داخل" می گوید که من باید اجازه بگیرم و سپس گیت را باز کنم. نماینده اصرار می کند و کارمند با کلمات "نمی توانم عزیز من، برادر من، ما که از شما دستور نمی گیریم" پاسخ می دهد. اینجاست که نماینده شروع به توهین می کند و می گوید (با عرض معذرت از خوانندگان عزیز) : "تو گ... می خوری از من دستور نمی گیری! تو غلط می کنی از من دستور نمی گیری! مرتیکه عوضی".
به راستی آن کارمند باید از نماینده دستور می گرفت یا مقام مافوق اداری اش؟!

خب آقایان و خانم های نماینده که دو روز است وقت مجلس را صرف حمایت از این نماینده کرده اید، آیا این رفتار در شأن مجلس است؟ آیا طبق قوانینی که در همین مجلس تصویب شده است، ایشان مرتکب جرم توهین نشده است؟ توهین جرم نیست؟ آیا باید به کارمندی که مؤدبانه می گوید که باید از مقام مافوقش اجازه بگیرد باید چنین توهین های رکیکی کرد و سپس طلبکار هم شد؟

۵ - بعد از این ماجرا، کارمند مورد توهین قرار گرفته خطاب به ارباب رجوع می گوید: ایشان نماینده مجلس است که این گونه صحبت می کند.
در اینجا یکی از ارباب رجوع می گوید: خاک بر سر مملکتی که تو نماینده مجلس اش هستی.
و این نماینده پارلمان جمهوری اسلامی ایران می گوید: خاک بر سرش بشه، بله!
آیا گفتن این جمله از زبان یک نماینده توهین به کشور نیست؟ آیا رواست که در مجلس بنشینی و چنین حرف بزنی؟! ...دردا ودریغا!

6 - با بالا گرفتن ماجرا یکی از حاضران که گویا ارباب رجوع است او را از اتاق بیرون می کند. شاید هر کس دیگری هم جای او بود این کار را می کرد چون در جایی که خانم هم حضور دارد، ادامه حضور فردی که فحاشی می کند، دور از اخلاق و وجدان جمعی است.

7 - در مجلس گفته شده است که باید عامل تصویر برداری و انتشار و نیز کسی که نماینده را بیرون کرده است، شناسایی و تحت پیگرد قرار گیرند! گویا کسانی که این مطالبه را مطرح کرده اند نمی دانند که امروز همه مردم یک گوشی دوربین دار در جیب شان دارند و گرفتن عکس و تصویر از یک محل عمومی و انتشار آن جرم نیست. ضمن این که باید از منتشر کننده این فیلم قدردانی شود که این زشتی را عیان کرد تا بلکه درمانی برایش پیدا شود. کسی هم که نماینده را بیرون انداخت، آنقدر غیرت داشت که نگذارد فردی که فحش می دهد نتواند به حضورش در جایی که خانواده ها نیز حضور دارند ادامه دهد.

عجالتاً اگر نمایندگان و احیاناً قوه قضائیه دنبال کسی هستند که قانون و اخلاق را یکجا زیر پا گذاشته است، محمدباسط درازهی را دریابند.

8 - واقعاً جای تأسف دارد که یک نماینده به خاطر این که چند دقیقه پشت یک در معطل شده و تازه فحاشی هم کرده، ماجرا به اهل سنت و بلوچ بودن خود ربط داده و به نوعی در صدد قومی و مذهبی کردن ماجرا برآمده است؟ کجای این اتفاق به قوم و مذهبی اشاره شده است؟ این آسمان و ریسمان به هم بافتن ها چیست آقای نماینده؟ چرا در صدد تحریکات قومی و مذهبی هستید؟!

9 - بحث هایی مانند استیضاح وزیر و برکناری یک مدیر ارشد، صرفاً در جایی موضوعیت می یابد که آن مقام، در مسیری خلاف منافع ملی عمل کند. اما متأسفانه می بینیم که یک نماینده به خاطر چند دقیقه معطلی خودش، تهدید به استضاح و برکناری می کند و بدتر از همه این که برای یک کارمند معمولی که دم در یک اداره خدمت می کند هم خط و نشان کشیده است! شخصی کردن مسائل در شأن مجلس است؟!

10 - از نمایندگان مجلس انتظار می رود به جای نگاه صنفی به این موضوع، قانون و انصاف را مد نظر قرار دهند و کمترین کاری که می توانند بکنند این است که فیلم های مدار بسته گمرک را بگیرند و بنگرند و آنگاه درباره هر که دروغگویی و هتاکی و سوء استفاده کرده است، قاطعانه تصمیم بگیرند. این که چون فلانی همکار ماست، پس باید حق را ناحق کنیم، منطقی نابخردانه و مردود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایندگانی که یا خوابن یا درحال خوردن یا بازی باگوشی یا دست توی دماغ.نمایندگانی که وقتی موگرینی رفت مجلس مثل دختران دهه هشتادی که صف میکشن برای عکس گرفتن با تتلو رفتار میکنند نمایندگانی که هر قانونی قراره تصویب بشه اول سود ونفع خودشونو درنظرمیگیرن بخاطر منافع خودشون بارها دیده شده قانون عوض کردن یا قانون جدید وَضع کردن هیچ امیدی بهشون نیست وبدتر از نمایندگان ملتی هستن که هرسال این اشتباهات رو میکنن واین بیکفایتارو باز میفرستن مجلس.هرکی رای میده خودشم‌مسئول این چیزاس

      پاسخ ها

      • بی نام

        موافقم دیدن صحنه مجلس عذاب آور است باعث شرمندگي مجلس نیست پاتوق یک عده سهم خواه و فرصت طلب ها ست

      • رجب

        امام حسین تو روز عاشورا دلیل اینکه سپاه دشمنش حرفهای اونو نمیفهمن، این میدونه که"شکم هاشون از مال حرام پر شده". چقدر آشناست.

      • رجب

        البته مال حرام که دیگه وجود نداره. همه ی دریافتی های مسئولان ما حلال اندر حلاله که اینجوری دارن مملکتو نابود میکنن

      • سعید

        ازماست که برماست

      • بدون نام

        به همه کسانی که نظر میدن ایا گفتگوهای قاضی پور و اعمال این نماینده با ادب مجلس رو رسانها تونستند تا این حد کش بدن یا نه به ذهن خودتون یه تلنگری اگه بزنید مشکل پیدا میشه

      • بدون نام

        من دست نویسنده عصر ایران رو میبوسم شیر مادرت حلالت باشه حرف دلمو زدی

      • بدون نام

        احسنت وصد بارک الله به
        اون ارباب رجوعی که ،نماینده بی ادب
        سراوان رو از گمرک ،بیرون میکنه
        مرحبا ،
        باید تقدیر وتشکر کنیم ،از کسانی که به موقع واکنش نشون میدن

      • بدون نام

        یکطرفه قضاوت نکنید اون کارمند معلومه عمدا با اینکه میدونسته ایشون نماینده مجلس هستن کاری کرده که با اعصاب و روان اون نماینده بازی کرده و میدونسته دارن فیلم میگیرن به حساب خودش مودبانه رفتار میکنه کل قضیه معلومه از قبل برنامه ریزی شده تا نماینده رو خراب کنن . در حالی که حرفای نماینده رو هم تایید نمیکنم باید ایشون صبر بیشتر میداشتن .

      • کامران

        بهتره یه سلام کنیم به اون بزرگوار
        سلام لیاخوف

    • پیام

      افرین واقعا دستمریزاد عالی نوشتی به حق نوشتی شیر مادرت حلالت

    • امامی

      واقعا جای تاسف برای مردم مسلمان ایران داره که نماینده اینقدر دور از ادب باشه بدتر کار مجلس که دوروز معطل همچین نماینده شده کار کارمند جای تقدیر وتشکر داره بنده از همینجا دستش را میبوسم

      پاسخ ها

      • مسعود

        احسنت بر غیرت شجاعت متانت و برخورد اون کارمند و درود براون ارباب رجوعی که این فرد رو از اونجا بیرون انداخت کاش نماینده ها چشمهاشون رو باز میکردن از خواب غفلت بیدار میشدن از همه بدتر فیلم لو رفته مجلس هست که نشون این جلس چطور جایگاه واقعی خودش له عنوان عصاره فضایل ملت رو از دست مبده و اینطور به انحطاط مبده وا اسفا برما برمردم ما و برمسولین ما که اینطور با شتا ب در مسیر انحطاط از هم پیشی میگیرن

      • بدون نام

        مجلس دیگر اعتباری من بنده که نداره ،فکر هم نکنم برای اکثر مردم هم اعتباری داشته باشه

    • ایران

      دقیقا و درست مطالب گفته شده این نماینده باید دادگاهی اخراج از مجلس وعذر خواهی ازاشخاص نامبرده از وزیر تا کارمند وبه دلیل کذب گفتار وتوهین به ملت ایران بازداشت و محاکمه شود

    • بدون نام

      خدا ریشه ی همشونو بسوزونه که ملت ایران نفس راحت بکشند
      الهی آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمین

    • بدون نام

      برترینها جان اگه احیانا به جای این نماینده نماینده دیگه ای بود اینقدر موضوع را آب و تاب میدادی؟؟؟؟؟؟ ثانیا الان متاسفانه بیشتر ما ایرانیا با کمی فشار از کوره در میریم و شروع به ناسزا گفتن میکنیم مشکل جای دیگه ست که ظاهرا حل شدنی هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
        کارِ بد مصلحت آنست که مطلق نکنیم

        کار بد و ناپسند از از طرف هرکسی باشه بد و ناپسند و زشته و تکرار کار زشت دلیل توجیه اون کار نمیشه

      • بدون نام

        آخه این چه حرفیه .شرایط برای نمایندگی ومسئولین در جایگاه خود با افراد دیگر جامعه فرق داره .
        مسئول باید سعه صدر داشته باشد وحلال مشکلات همه مردم باشد نه شخص ویا طیف مشخص .

      • علی

        افرین واقعن داقعیت رو نوشتی بعضی از نما ینده ها شدن کار چاق کن افراد پولدار

      • بدون نام

        بله عوام از کوره به در میرن و اکثر مردم اینجوری هستن، اما نماینده مجلس جزو خواص هستند و ازشون انتظار دیگریهست،مثلا اینها تحصیل کرده وجهاندیده هستند و

      • رضا ابراهیم نسب نویری

        اقای رییس مجلس بعنوان رییس دستور دهید دیگر چنین نماینده‌ای در مجلس نفوذ نکنند انشالله

      • بدون نام

        برترینها یه رسانه ازاده ومتعلق به هیچ گروهی هم نیست این تو این چند سال به خود شخص من که یکی از خواننده های همیشگیشم ثابت شده مطمین باش هر نماینده یه دیگری هم بود برترینها کار خودشو میکرد زنده باشی برترینها که حداقل تو این خفقان اینجا میتونیم حرف دلمونو بزنیم

    • مختار

      متاسفم ازچنین نماینده های گستاخی .ووای برکسانیکه اینجورافرادی راانتخاب میکنندبعنوان نماینده درمجلس و وای برنمابندگانی که اینچنین ازهمکارشان دفاع میکنند

    • مستانه

      یارب مباد آنکه گدا معتبرشود
      گر معتبرشود ز خدابیخبر شود

    • بدون نام

      چه فایده از این قلم فرسایی
      اولا که چهل نماینده غیور ایران ضمن پشتیبانی از همکارشان طرح استیضاح وزیر را دادند که منجر به معذرت خواهی وزیر شد
      و قطعا پس از این با توجه به اختیارات نماینده مجلس آن کارمند و ارباب رجوع محاکمه خواهند شد
      در حالی که ما در اینجا مشغول تجزیه و تحلیل هستیم
      چندماه دیگر برای انتخاب دوباره عده ای از همین عزیزان صف خواهیم کشید


      ای کاش جای این کارها کمپینی برای حمایت از آن کارمند تشکیل می شد و صدای اعتراض به این رفتار ارباب مأبانه نماینده را به گوش تمام مسئولین می رساندیم

    • بدون نام

      آقای ح ظاهرا از وارد کنندگان خودرو هستند.

    • بدون نام

      مردم ماسالهاست دراین صفوف هستند.آقای نماینده قانون.ببین مردم چقدرتحمل مشکلاتی راکه به شمامراجعه میکنند دارند .شماخودتونو به مردم معرفی کردید.اسم تبعض قومیتی به میان میکشی..شمایک عنصر غیرقابل اعتمادی هستیددرمجلس ومردم ایران..ملت همه باهم هستند.بلوچ کرد لر ترک..ووونداره به خاطر مقاصد نیت فاصدخود.درتلفظ ادب خانوادگی مشهود است ندارد..نمیدانم کی رای داده به شما ولی بهتره مردم احساسی نمایند به مجلس ایران نفرستند..متاسفانه..باید تامل کرد

    • بدون نام

      این نماینده باید از کارمندان عذر خواهی کند و مجلس باید این آدم هتاک را اخراج کند

    • بدون نام

      این نماینده باید اعدام شود تا مایه عبرت سایر همکارانش باشد

    • صالحی

      من اگه جای اون کسی که بیرونش کرد بودم جوری میزدم تو دهنش تا دیگه نتونه حرف بزنه

    • بدون نام

      درود به شرف نویسنده

    • یوسف

      از نفری که نماینده مجلس انداخت بیرون تشکر میکنم فقط یه لگد هم میخواست

    • ملت

      افرین دقیقان به موضوعات درستی اشاره کردی خیلی خوب کارشناسی شد ممننونم

    • سعید

      اینقدر .... که طلبکارم شده!

    • بدون نام

      ببین چقدر پشت این نماینده گرمه که میگه خاک بر سر این مملکت به نظر من درست گفته

      خاک بر سر این مملکت

    • حامد

      اگر این نماینده هتاک مواخذه نشه و از مردم و اون کارمند شریف عذر خواهی نکنه کل مجلس زیر سوال میره .

    • گوسفند نباشیم.

      واقعا این خبر بواقع اصل ماجرا و دقیق نوشته شده..از قدم گفتن کور شود چشمی که خوب راببیند و بد تعریف کند...این مملکت هر چی میکشه از همین نمایندگان منفعت طلب هست ..که برای سود شخصی رفته گمرک حالا که خراب کرده حاضر است، یه درگیری' قومی مذهبی' راه بیندازد ..تا خودش راتبرئه کند..بنظر شما ملت‌؟‌‌ شخصی با این طرز فکر برای امثال من و شما دلسوز میشود ..یا قانونی برای رفاه حال مصتضعفین تصویب میکنه حتی اگر به ضرر شخص خودش باشه ..قضاوت با وجدان خوانندگان!!!!

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد !!!!!!!! :/ :(

    • درویش

      مرد باشید دیگه رای ندید کا اینجو

    • کامران

      برای پارتی بازی وورود خود برای دوستش طلب کار کارمندان هم می شه مشتی مجلسی نجومی بگیر هم حامی اش می شوند ورفتار غلطش بجای اینکه پی گیر دولت درباره گرانی تورم بیکاری قوم خویش بازی و...‌بشوند!؟
      چی فکر می کردیم چی شد!

    • بدون نام

      عالی بیان شده ولی خاک برسرمجلسی که بخواهد چشمش ببندد وبه خطاکاربهاء دهد وطالب حقیقت نباشدواقعیت راعکس جلوه دهداین مجلس باید بجای توپ منفجرشود زیراحاصل خون شهدا این نیست که میکنند

    • نگاه

      مجلس اگر با آن کارمند وظیفه شناس برخوردی کند ملت را به جلوی بهارستان می کشد. نمایندگان مراقب رفتارشان باشند مردم ایران در جلوی نجابت بسیار فروتن هستند و در مقابل بی حیایی و ریاکاری بسیار سخت گیر و شدید العقاب. مجلسیان از ملت پوزش بخواهند تا بزرگ باشند.

    • صفی الله حاج محمدی

      سلام. مجلسیان چشم و شاکله نظام مردمی و اسلامی ملت قهرمان پرور ایران زمینند.هر گاه چیزی بگندد؛نمکش می زنند،وای برآن که بگندد نمک.به خاطر بزرگی و عظمت این ملت و مملکت ،عناوین اقا،نماینده مجلس،وکیل ملت را یدک می کشند.نمک را می خورند و نمکدان را می شکنند.از اینکه به فکر درمان دردهای مردم صبور ایران هستید،صمیمانه !!!!تشکر و قدردانی می کنیم.

    • محمد گیلانی

      متاسفانه مردم هنگام رأی دادن اسیر احساسات و عوامفریبی این گونه افراد می شوند و در مواردی رأی خود را به آنها می فروشند و خلاصه با هر ترفندی آنها را به مجلس مفرستند خب انتظار دارید مشکلات مردم و موکلانشان را حل کنند یا جیبهای خالی شده خود و هم پیاله ایهای خودشان را پر کنند.

    • بدون نام

      نماینده دروغ گو برای رفع مشکل یکی از وارد کنندگان بزرگ خودرو مراجعه کرده وفقط ۴ دقیقه دم در اداره نه دم در اتاق ریس گمرک معطل شده وارباب رجوع زیادی انجا بودن می خواسته همه رو دور بزنه وفرشه قرمز براش پهن کنن وبدون نوبت بره داخل از منتشر کننده فیلم باید تشکر کرد

    • بدون نام

      رای دادن به یه لیست که با زد وبند وجناح بازی یه عده فرصت طلب بی کفایت تهیه میشه،نتیجش همین میشه.ازماست که بر ماست.

    • هادی مقدم

      عصرایران دمت گرم واقعاعالی بدون تعصب وعادلانه نوشتی.کارمندگمرک کارشوخیلی خوب انجام داده بدون هرگونه بی ادبی ببینیم قوه قضاییه ومجلسم کارشونودرست انجام خواهندداد؟

    • بدون نام

      دم مامور گمرک و ارباب رجوع گرم
      خدالعنت کند نمایندگان بی لیاقت و بی کفایتی را که متاسفانه زعامت و امور این مردم ماخوذ به حیا به دست امثال این نماینده افتاده است(مدیرگروه مدیونی حذف کنی)

    • بدون نام

      عصر ایران. اگر این ها اتفاق بیفته که خوبه ولی عمرا ، آبرو دیگه برای مجلس نمونده ، هر روزشون بدتر از دیروزه ، جالب اینه که در مقام دفاع از همکار بی ادبشون در اومدن ،باعث تاسفه

    • فرزاد مخصوص

      مردم بلوچستان نان شب ندارند این لکسوس آبی سوار میشه وای وای بر قوم بلوچ که به این رای دادن

    • بدون نام

      جای تاسف برای ملت مسلمان ایران دارد که این افراد بی لیاقت مسولین کشور ایران بزرگشدهاند

    • بدون نام

      مجلس حامی نمایندگان هتاک را باید به توپ بست

    • نرگس

      امیدوارم امثال این نماینده هر چه زودتر دستشان برای مردم رو بشه. و کاش اخراج بشه تا درسی برای بقیه بشه

    • بدون نام

      حرفم فقط با اینهایی هستش که نظر دادن اسم شماها روفقط باید گذاشت جماعت ابن الوقت چندروز قبل همتون داشتید پشت سر مٱمور گمرک ودرطرفداری ازنماینده نظرمیدادید وامروز برعکسش طرفدار مٱمورگمرک شدید،واقعا اهل کوفه هم مثل شما نبودند حیرت از اینهمه دهن بینی

    • الف

      قطعا موضوع حواشی نماینده سراوان وکارمندگمرک هیچ ارتباطی‌به مسایل قومیتی ومذهبی جامع ندارند!؟لذااین یک موضوع اتفاق شخصی بین نماینده مجلس وکارمنداداره گمرک فوق بوده؟لذابهتربودطرفین درایناره صبروحوصله بخرج میدادند

    • ایرانیم.

      این نماینده ی بی ادب محرزه که برای کارشخصی وحتماسفارش کردن به بی قانونی مسئولین گمرک مراجعه کرده فیلمهارومردم دیدن وبایدتاسف خوردبه حال اون مثلانمایندگانی که واقعیت رودیدن امابراحتی پاروروی حق گذاشتن وباحمایت ازهمپالکیشون میخوان نون اون ماموروظیفه شناسوببرن.توی این مملکت عدالت کورشده.

    • م م

      متن غیر منصفانه بود. حداقل به دو دلیل:۱- فیلم کامل نیست لذا قضاوت در این باره سخت است هرچند گفتار سخیف و ناپسند نماینده صدرصد مردود است.۲- دفاع از برخوردکاپشن مشکی اشتباه است و طوری توجیه رفتار ایشان است که چون خانمی آنجا بوده به رگ غیرت کاپشن مشکی برخورده.از این دست توهین ها و بدتر از اینها را در جامعه متأسفانه هر روز شاهد هستیم .ازعصر ایران توقع بیشتر از اینها می رفت.

    • سیامک ابراهیمی

      احسنت متن عالی بود

    • بدون نام

      این اصلاح طلب ها واقعا ملت رو نا امید می کنند. خودتون رو برید اصلاح کنید اول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج