جاباما
۸۱۰۲۸۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«پسر جهنمی» و بازگشتی خشن‌تر از به سینما

با نزدیک شدن به آغاز اکران «پسر جهنمی ۳»، انتشار اخبار و حواشی مرتبط با این فیلم سرعت بیشتری به خود گرفته است و سرانجام طرفداران فیلم برای اولین بار در جریان فضای این پروژه قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر: با نزدیک شدن به آغاز اکران «پسر جهنمی ۳»، انتشار اخبار و حواشی مرتبط با این فیلم سرعت بیشتری به خود گرفته است و سرانجام طرفداران فیلم برای اولین بار در جریان فضای این پروژه قرار گرفتند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
«پسر جهنمی» و بازگشتی خشن‌تر از به سینما

به نقل از هالیوود ریپورتر، دیروز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) از اولین تریلر «پسر جهنمی ۳» رونمایی شد. «پسر جهنمی ۳» که بعد از حدود ۱۱ سال این کاراکتر را دوباره به پرده های سینما باز می‌گرداند ۲ تفاوت مهم با قسمت‌های قبلی خود دارد و آن غیبت گی‌یرمو دل‌تورو به عنوان کارگردان و نویسنده و عدم حضور ران پرلمن به عنوان بازیگر نقش پسر جهنمی در ۲ قسمت قبلی یعنی «پسرجهنمی» (۲۰۰۴) و «پسرجهنمی۲: ارتش طلایی» (۲۰۰۸) است.

با این وجود نیل مارشال کارگردان «پسر جهنمی ۳» قبلا در مصاحبه‌های خود به طرفداران این کاراکتر قول داده بود که این نسخه فیلم از همه نسخه‌های قبلی خشن‌تر و هیجانی‌تر باشد.

تریلر «پسر جهنمی ۳» ترکیبی از خشونت و کمدی است و سویه‌های طنزآمیز این شخصیت جهنمی با بازی دیوید هاربور را در شهر لندن به تصویر می‌کشد؛ جایی که اخلاق و منش او قرابت چندانی با فضا ندارد.

طرفداران پسرجهنمی اولین تصاویر این فیلم را ۲ ماه پیش در نمایشگاه کمیک ماه اکتبر نیویورک مشاهده کردند. در آن رونمایی دیوید هاربور درباره فیلم گفت: نزدیک شدن به این نقش کار سختی بود چرا که ران - بازیگر قبلی این نقش - کار فوق‌العاده‌ای انجام داده بود. با این وجود من نمی‌خواهم کاری را که او کرد تقلید کنم، من کار خودم را انجام خواهم داد و نقشی که آن را بازی خواهم کرد کمی وحشی‌تر و پلیدتر است. پسر جهنمی من به نظر جوان‌تر می‌آید و تازه مو هم دارد که چیز بزرگی است. او آشفتگی درونی بیشتر دارد و در جهان هستی گم‌گشته‌تر به نظر می‌رسد.

«پسرجهنمی ۳» طبق برنامه ریزی‌ها قرار است ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۱۲فروردین۱۳۹۸) اکران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج