جاباما
۸۱۰۳۳۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رد پای شیطان بزرگ در طوفان اعتراضات اروپا

وقتی انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ در مصر و قبل از آن در تونس آغاز شد و سپس به سوریه و لیبی و یمن گسترش یافت، آن را انقلاب های بهار عربی نامیدند، از آن موقع تا همین الآن نسبت به نام گذاری این اتفاق ناخرسندم و احساس خفگی می کنم، برای این که اینها بهار نبودند بلکه ویرانی متعمدانه ای بودند که از پیش طراحی و اجرا شده بودند.

دیپلماسی ایرانی: وقتی انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ در مصر و قبل از آن در تونس آغاز شد و سپس به سوریه و لیبی و یمن گسترش یافت، آن را انقلاب های بهار عربی نامیدند، از آن موقع تا همین الآن نسبت به نام گذاری این اتفاق ناخرسندم و احساس خفگی می کنم، برای این که اینها بهار نبودند بلکه ویرانی متعمدانه ای بودند که از پیش طراحی و اجرا شده بودند.

و با وجود گذشت سال ها، ما همچنان تلاش می کنیم بحران های ناشی از آن را رفع کنیم، بحران هایی که آثار خرابی ها و ویرانی هایی که در حق ملت عرب بر جای گذاشت، همچنان مشهود است. ما در مصر تا اندازه ای توانستیم بحران را رد کنیم اما ملت های سوریه و لیبی و یمن همچنان از تبعات آن تا به این لحظه رنج می برند.

رد پای شیطان بزرگ در طوفان اعتراضات اروپا

با وجود این که دلایل واقعی وجود دارد که ثابت می کند این انقلاب ها از قبل برنامه ریزی شده بودند، اما بعضی ها هنوز نمی خواهند این واقعیت را بپذیرند و آن را این گونه توجیه می کنند که ما از زمره طرفداران نظریه توطئه هستیم.

نظرتان درباره آن چه در فرانسه و بلژیک و لوکزامبورگ این روزها می گذرد، چیست؟ آیا اینها هم انقلاب های بهار اروپایی هستند، ناظران حوادث می گویند که از همان ابتدا قابل مشاهده بود که این اتفاقات نسخه کپی برابر اصلی آن چیزی بود که در منطقه عربی از جمله در مصر اتفاق افتاد.

در ابتدا تظاهرات محدودی در اعتراض به افزایش نرخ سوخت آغاز شد، سپس به سرعت عناصر آموزش دیده وارد عمل شدند و آشوب به پا کردند و تخریب و ویرانی را آغاز کردند تا به این ترتیب تظاهرات مسالمت آمیز به یک توده آتش فراگیری تبدیل شد که در آن تر و خشک در کشور با هم بسوزند. تا آن جا که به یک فروپاشی خونین بینجامد تا حوادث رنگ خون به خود بگیرند، در همان جا هم همین شعارها سر داده می شد.

«برو»، یعنی دقیقا همان جزئیات و سناریویی که در میان کشورهای عربی دیدیم، در این جا هم کاملا روشن است که آشوب ها با قصد و نیت انجام می شوند، از قبل طرح ریزی شده اند و کسانی که آن را هدایت می کنند، منفعتی یکسان دارند. یک دلیل روشن برای این ادعا این است که امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه به خواسته تظاهرکنندگان پاسخ مثبت داد و از افزایش قیمت سوخت عقب نشینی کرد اما با این وجود امور آرام نگرفتند.

ما می دانیم که ملت های اروپایی متمدن هستند و ممکن نیست بخواهند زیرساخت ها و امکانات عمومی خود را آتش بزنند و ویران کنند، پس چه کسی این کارها را می کند، مزدوران اجیرشده ای که نه میهن برایشان مهم است و نه ملت، کسانی که حاضرند هر کس که به آنها پول بدهد خودشان را به آن طرف بفروشند. راست افراطی، چپ افراطی، عناصر خارجی، همگی ابزارهایی برای عملی کردن و اجرای سناریوی کسی هستند که به شیطان بزرگ معروف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      همیشه اینجوری فکر میکنیم که کلاهمون پس معرکس
      چجور نتیجه گیری میکنید فیلسوف خان. اگرم درس باشه باید دید دلیلش چیه و اینکه این شیطان خیلی بزرگه که همه دنیارو به بهم میریزه کسی هم جلو دارش نیست

    • علی

      خب زمانیکه دشمن ازحربه ای برای ساقط کردن کشور ومردم آن کشوراستفاده میکنند چرا مسئولان ماآنقدر خوابند چراهمه نمایندگان دنبال
      جناح راس وچپ هستند؟چرابه جایی درک مشکلات کشور ومردم ورسیدگی به این اوضاع به فکرانتخاب دوسال آینده هستندکہ باچه حقه ای پیروز میدان شوند؟ واقعن من وتو،شماتایک ساعت دیگه میدونیم پیش بینی کنیم که زنده ایم یانه؟کہ آنوقت مسئولان از ڈوسال آینده صحبت میکنند؟آشوب بداست ودشمنان بیشترین استفاده راخواهندکرد پس بااتحاد به مشکلات کشور رسیدگی شود قبل ازآنکه دشمنان ازاین مشکلات سوء استفاد کنند وزئرساختهارابه ویرانی تبدیل کنند.

    • بهلول

      شما آگه به ملتت دروغ نگی و صادقانه کار کنی و اختلاس نکنی شیطان بزرگ هیچ غلطی نمیتواند بکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج