۸۱۰۳۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چشم سرخابی ها به دلارهای آن سوی مرز

دو باشگاه سرخابی برای تامین منابع مالی خود دلارهایی آن سوی مرزها دارند که برای انتقال آن با مشکل رو به رو هستند.

ورزش سه: استقلال و پرسپولیس تقریبا در شرایطی مشابه از نظر مالی به فصل نقل و انتقالات رسیدند؛ هر دو باشگاه با اسپانسر مشترک خود اختلاف نظراتی دارند و در شرایطی نیمی از فصل را سپری کردند که تعهدات خود نسبت به بازیکنان را هنوز به ۵۰ درصد نرسانده اند و البته هنوز پاداش ها و معوقات دیگری نیز وجود دارد.

در کنار این موضوع، هر دو تیم برای حضور پر قدرت در فصل نقل و انتقالات نیاز به بودجه ای قابل توجه دارند که فعلا در تهیه آن ناکام ماندند؛ بودجه ای که البته می توانست به شکل دیگری تهیه شود.

چشم به آن سوی آب ها

هر دو باشگاه برای تامین بودجه خود چشم به خارج از مرزهای ایران دارند؛ استقلال برای ترانسفر بازیکنان و حضور پر رنگ بازیکنان در جام جهانی مطالبات چشمگیری دارد و پرسپولیسی ها نیز هنوز پاداش های آسیایی خود را دریافت نکردند و معوقاتی بابت حضور بازیکنان در جام جهانی دارند که می تواند به شکل چشمگیری گره از کار آنها باز کند اما فعلا دور از دسترس مدیران دو باشگاه است.

امیدوار به چمدان های پر پول!

انتقال پول با چمدان یکی از شیوه های رساندن پول به تهران در روزهای تحریم است؛ اتفاقی که استقلالی ها در زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان با انتقال ۱۵۰ هزار یورو به ایران آن را تجربه کردند اما استفاده از این روش خیلی دشوار است.

فدراسیون فوتبال آسیا پیش از این با انتقال رقم میلیون دلاری طلب قرمزها به تهران با چمدان مخالفت کرده بود و از سوی دیگر نیز فیفا مطمئنا از این روش استفاده نخواهد کرد.

استقلالی ها که برای انتقال مجید حسینی و تیام نیز مطالباتی دارند، به دنبال راهی برای انتقال نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار مطالبات خود از دو باشگاه عجمان و ترابزون اسپور هستند.

نیاز فوری به کمک وزارت خانه و دولت

هر چند تحریم مختص فوتبال نیست و بسیاری از صنایع را تحت تاثیر قرار داده اما به نظر می رسد با توجه به رقم مورد نظر سرخابی ها، کمک های فوری دولت و وزارت ورزش می تواند گره گشا باشد.

ایجاد ساز و کاری برای انتقال پول به تهران، می تواند کلید موفقیت این دو تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باشد و هر دو تیم با این بودجه میلیون دلاری می توانند با یک نیم فصل موفق، خریدهای خوب و تدارک کامل برای ادامه مسابقات آماده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج