۸۱۰۳۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چه کسی مانع از انتقال بواتنگ به اولدترافورد شد؟

اد وودوارد اصلی ترین دلیل برآورده نشدن خواسته مورینیو بوده است.

وبسایت نود: به نقل از میرر، نام مدافعان زیادی در فصل تابستان در اطراف منچستریونایتد به گوش رسید و ژوزه مورینیو نیز آشکارا از تمایل خود برای جذب یک مدافع میانی سخن گفته بود.

در بین مدافعان مورد علاقه یونایتد صحبت از بازیکنانی نظیر هری مگوایر، توبی آلدرویرلد و دیگو گودین به میان آمد هرچند شنیده شده خود مورینیو تمایل به جذب ژروم بواتنگ، بازیکن تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ داشته است.

با این حال و به گزارش ESPN اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد به دلیل مصدومیت های بواتنگ در سالیان اخیر با این انتقال مخالفت کرده و حاضر نشده برای چنین بازیکنی هزینه کند. او همچنین برای اثبات حقانیت خود، دو تجربه ناموفق منچستریونایتد از خرید بازیکن از بایرن را به مورینیو یادآور شده است.

چه کسی مانع از انتقال بواتنگ به اولدترافورد شد؟

باستین شواین‌اشتایگر و اوون هارگریوز، دو بازیکنی بودند که از بایرن به یونایتد آمدند و در دوران حضور در اولدترافورد، همواره با مشکلات ناشی از مصدومیت زانو دست به گریبان بودند. وودوارد مصمم بود تا با درس گرفتن از این اتفاقات، این اشتباه درباره بواتنگ نیز تکرار نشود.

مورینیو در ابتدای فصل از کادر اجرایی باشگاه به دلیل برآورده نشدن درخواستش پیرامون جذب مدافع میانی انتقاد کرد. اکنون و بعد از گذشت 17 هفته و قرار گرفتن منچستریونایتد در جایگاه ششم جدول، مورینیو هزینه فرم ضعیف تیمش را پرداخته و دیگر جایی روی نیمکت شیاطین سرخ ندارد.

به نظر می‌رسد بودجه ای 50 میلیون پوندی در اختیار اوله گونار سولسشائر، سرمربی موقت منچستریونایتد قرار گرفته تا صرف تقویت تیم در زمستان شود. جذب یک مدافع میانی همچنان اولویت یونایتد در بازار است و به نظر می‌رسد تلاش ها برای جذب توبی آلدرویرلد از تاتنهام مجددا کلید خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج