۸۱۰۳۷۰
۶۴ نظر
۵۰۱۵
۶۴ نظر
۵۰۱۵
پ

حداد عادل: دلواپسم؛ هرچقدر می‌خواهید فحش بدهید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: جریانی در کشور وجود دارد که از این دولت پشتیبانی کرد و وقتی دولت رای آورد، همه نیروهایشان را از عناصر فتنه تا دیگران سرکار گذاشتند؛ اما حالا که به عملکرد نگاه می‌کنند منتقد دولت شده‌اند.

فارس: غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (پنجشنبه) در دومین همایش کمیته سلامت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: امروز انقلاب ۴۰ ساله شده است و این جای تبریک دارد از تمامی کسانی که انقلاب را به پیروزی رسانده و از آن پاسداری کردند. امروز باید بر امام درود بفرستیم که کشور را از دست استکبار نجات دادند و باید درود فرستاد بر رهبری که راه امام را ادامه دادند و با بینش آن را به پیش بردند.

وی افزود: انقلاب از ابتدا با استکبار درگیر بوده و هست که دفاع مقدس فقط یکی از آنهاست. امروز انقلاب اسلامی به یک واقعیت انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است. امروز به آمریکا نگاه کنید که سربازانش را بدون هیچ نتیجه‌ای از سوریه خارج می‌کند. قبل از انقلاب، دوگانه جهان آمریکا و شوروی بود ولی امروز آمریکا و ایران است. حال اگر ایران عددی نیست چرا همیشه از ایران می‌ترسند؟

حدادعادل ادامه داد: امروز در شبکه‌ای خارجی تحلیلگری می‌گفت اگر نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم، رسماً سوریه را تقدیم ایران کرده‌ایم. امروز به یمن و لبنان بنگرید؛ بعد از قتل رفیق حریری و... یک خط مستقیم طی می‌شود برای از بین بردن حزب الله در لبنان، ولی شما می‌بینید که حزب الله به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار و همراه صد در صد با ایران در لبنان تبدیل شده است.

حداد عادل: دلواپسم؛ هرچقدر می‌خواهید فحش بدهید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرّ این قدرت، صداقت و منطق جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: اساس منطق جمهوری اسلامی بر صداقت در روابط خارجه و اهل معامله نبودن است.

وی ادامه داد: تاریخ حوادث جهان و منطقه را که بنگرید، همه در حال معامله هستند. انقلاب اسلامی از لحاظ نظری، خط بطلانی است بر سکولاریسم و از لحاظ عملی، عصیانی علیه سلطه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمع بندی دشمنان این بود که اگر تحریم‌ها را تشدید کنند ملت ایران از پا در می‌آید.

حدادعادل راهبرد نطام سلطه در ارتباط با ایران را تحریم اقتصادی دانست و تصریح کرد: معلوم بود با برجام هم نمی‌خواهند تحریم‌ها را لغو کنند.از روز اول هم نتیجه برجام را پیش‌بینی می‌کردم؛ بنده منتقد دولت هستم و این موضوع مشخصی است اما با اینکه تندی‌های برخی‌ها را ندارم، از روز اول گفتم من دلواپس هستم؛ هرچقدر هم می‌خواهید فحش بدهید؛ چون من باور نمی‌کنم آمریکایی‌ها به عهدشان در برجام پایبند باشند و آنها کاری نمی‌کنند که باعث قوت ما شود.

وی راهبرد مکمل تحریم را راهبرد آزادکردن فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام یعنی آنچه به سود ملت است باید تحریم باشد آما آنچه به ضرر کشور است باید آزاد شود؛ مانند دو تیغه قیچی. تحریم، پیوست فرهنگی تبلیغاتی نیاز دارد که از طریق فضای مجازی دنبال شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هدف از تحریم‌ها را ایجاد شورش و ناامنی دانست و گفت: هدف آن‌ها از فضای مجازی، رخنه در ایمان و باور مردم و جوانان است؛ همچنین ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نظام و نیروهای انقلاب نسبت به یکدیگر. اگر همین تلگرام را که ملاحظه کنید، می‌بینید مطالبی در آن از آن طرف می‌آید، همین هدف را دنبال می‌کند.

حداد عادل با بیان اینکه ما منتقد دولت هستیم، اظهار داشت: باید دانست که مسئله آمریکا، این دولت و آن دولت نیست؛ چه دولتی روی کار باشد که به آن‌ها اخم کند چه دولتی باشد که به آن‌ها لبخند بزند، آمریکایی‌ها از هیجچکدام از این دولت‌ها خوشش نمی‌آید.

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال الگوی دولت سعودی است‌ که هیج مخالفتی با سیاست‌های آمریکا نداشته باشد و آمریکا آقای دنیا شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در عین حال که دولت را نقد می‌کنیم باید بدانیم دشمن اصلی کیست و باید در نقدمان از دولت، مقصودمان روشن باشد؛ یعنی هیچ کاری نکنیم که به هدف دشمن اصلی کمک کرده باشیم.

حداد عادل مشکل اصلی اقتصاد کشور را ناشی از بی‌‌تدبیری دانست و با بیان اینکه خود دولتی‌ها هم به این موضوع اذعان دارند، اظهار داشت: یک بار دلار را ۴۲۰۰ تعیین می‌کنند و بعد می‌گویند اشتباه بوده است. احتمالاً امروز هم سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که بعداً خواهند گفت اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه هدفمان در نقد دولت این نیست که آنها را کنار بزنیم و خودمان پست‌ها را‌‌‌ بگیریم، گفت: جریانی در کشور وجود دارد که از این دولت پشتیبانی کرد و وقتی دولت رای آورد، همه نیروهایشان را از عناصر فتنه تا دیگران، سرکار گذاشتند و از بخشدار‌ی‌ها گرفته تا جاهای دیگر را در دست گرفتند اما حالا که به عملکرد نگاه می‌کنند، منتقد دولت شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آن‌ها پیروزی در انتخابات را دوگانه دلواپسان- دل‌آرامان طراحی کردند ولی امروز همان‌ها تبدیل به منتقد شده‌اند.

حدادعادل با بیان اینکه موضع ما با این جریان فرق می‌کند‌، تصریح کرد: درد و دغدغه ما انقلاب و استقلال کشور است نه قدرت. بنابراین ما بسیاری از گلایه‌ها را در سینه پنهان می‌کنیم. نقدی هم اگر می‌کنیم برای کمک به اداره کشور است. جایی هم که نیاز باشد و بتوانیم، به دولت کمک می‌کنیم و صورت‌حساب هم نمی‌فرستیم که سهم ما چه شد.

وی با اشاره به جبهه مردمی نیروهای انقلاب، عنوان کرد: ما همان جمع‌بندی گذشته را داریم و به آن معتقدتر هم شده‌ایم. یعنی جای یک حرکت تشکیلاتی جدید در کنار تشکل‌های موجود که بتواند جمع کثیری از نیروهای معتقد سراسر کشور را جمع کند خالی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جبهه مردمی می‌تواند به چنین هدفی نائل آید،گفت: مدعی عصمت نیستیم و نمی‌گوییم هرچه انجام داده‌ایم درست بوده؛ ایرادهایی هم وجود داشته اما هر تصمیمی گرفته شده در چارچوب اساسنامه بوده است.

حدادعادل با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس ۹۸، تصریح کرد: برای ما وحدت شرط اصلی است؛ اما شرط لازم نه شرط کافی. شرط کافی، حضور است و اینکه اندیشه انقلاب را تبیین کنیم‌.

وی ادامه داد: راهبردهای کلان را رهبر انقلاب تعیین می‌کنند و وظیفه نیروهای پیرو انقلاب این است که این اندیشه‌ها را تبیین کنند. یکی از وظایف هم انتخابات است و به موقع باید درباره آن تصمیم گرفت، امّا همه وظیفه ما انتخابات نیست‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه باید با آگاهی بخشی، ملت را در برابر توطئه‌ها واکسینه کنیم، خاطرنشان کرد: این وظیفه هرکسی است که تشخیص می‌دهد و نباید کوتاهی کند. اگر به وظیفه‌مان عمل کنیم خدا به قولی که به مومنین داده عمل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی بخاطر خودت

      پاسخ ها

      • hassan.h

        مملکت ما زمانی اصلاح می شود که افراد به جای زبان با عملشان دیگران را به موضع صحیح بخوانند شما دلواپس باشی یا نباشی مشکلی از ملت و نظام حل نخواهد کرد شما در مجلسین هم دوره احمدی نژاد چرا ایشان را کنترل نکردید

    • سربانتین

      شما قبل از این سخنان گوشی اپل تان رو بفروشید جی ال یکس بگیرید گوش ما از حرف پر هست ،

    • بدون نام

      آقازاده تون خوبن؟؟؟ شبکه سه چطوره؟؟

    • بدون نام

      شما که پست دارید درضمن روبه قبله بشن که باور کنید مردم پوستشون کنده شده دیروز یک جوون بخاطر نداشتن نون خودکشی کرده

    • بدون نام

      مملکت را به قهقرا بردید فحش که برای شما شربت

    • بدون نام

      دلواپس ثروت خودت هستی

    • بدون نام

      تو پولها رو ببر اروپا خرید

    • MMIISSSEEE

      آقای حداد آنها که فحش میدهند مرد نیستن شما نگران نباَش

      پاسخ ها

      • امیر

        یعنی فقط خانمها بهش فحش میدن؟؟؟
        تو الان مردی؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      حالت دمادامت خوبه

    • قمبرعلی حبیبی

      معلومه شکمت سیره خبرازگرسنگی نداری که ماجنوبیها نون شب هم نداریم.

    • بدون نام

      شمادیگه چرا؟دلواپسی برای شمامعنی نداره؟الحمدلله هم سرکارهستی هم خانه وهم ماشین وهم پست ومقام وگل پسرتان هم سرکارندو،،،،،،___

    • بدون نام

      آ آقای جناب حداد عادل دلواپس داماد دختر آ مریکایی تان باشید

    • بدون نام

      تو که دلواپسی تو فروشگاه های انگلستان چه میکنی . برادررررررررررر عادل

    • بدون نام

      جناب حداد عادل. بنده شما و عده قلیلی چون شما را اصولگرای واقعی میدانم نه آن اکثریت شبه اصولگرائی را که به غلط خودشان را اصولگرا نامیده اند و فکر و ذکرشان رسیدن به مقام است به هر قیمتی!! و چه ضربه ها که به دین و مملکت نزده و نمیزنند!! ولی ...
      ولی تعجب میکنم که چرا تشخیص نداده اید که برجام وسیله ای بود که بواسطه آن خداوند مملکت را نجات داد و هنوز هم ...
      یک دنیا پایش روی گلویمان بود و در شرف خفه شدن بودیم. برجام باعث شد پایشان را بردارند، ولو تا حدودی. که از خفگیمان جلوگیری کرد. و حتی الان هم همان برجام است که از همراهی دنیا با آمریکا جلوگیری میکند! و تازه این سوای آن همه امتیاز است که برجام در زمینه هسته ای برای ما کسب کرده. قضیه PMD را هم که باید بدانید. چقدر گرفتارمان کرده بود؟! برجام خاتمه اش داد. یادتان رفته؟؟!! دلواپس بودن قابل درک و مقبول است ولی ناشکری و بی انصافی نه! ارادتمند شما.

    • بدون نام

      چرا باید فکر کنید به شماهرچی خواستن فحش بدن ؟سیاسی نیستم ولی چطوری زیر پای دولت را خالی و .....با اینکه رای به روحانی ندادم و شما را چهره ادبی میدونم تا سیاسی ! اصلا صلاح نمیدونم ادبیات فتنه و انگ نفوذ زده بشه همه شما یکی هستید چرا دلواپسی !!!؟ اگر ایمان اوردید تا اخرش باید باشید مثل اونها که رفتند و جنگیدند ثابت کردند اونها که در شهرها خدمت کردندبازم ثابت کردند فقط مسئولان فازشون غیر شفاف و یا برعلیه مصلحت نظام و رهبری صحبت میکنند !!

    • بسیجی مخلص

      اگر اصلاح طلبان منافع شخصی را کنار بگذارند مملکت به خوبی پیش میرود

    • بدون نام

      اقای حداد عادل شما منو ببینید میشناسید.چرا یه سری ناعادلانه قضاوت میکنن ؟ دولت ادعای دیگه یی داره دولت سایه ادعای دیگه ! منم ایرانی هستم در کل همه میدونن که ایرادات دارند . نباید اب پاکی بریزید روی دست مردم وفکر کنم یکم زود گفته شد !!!! سه سال مونده از دوره روحانی

    • بدون نام

      آقای حداد راهکار نمی دهد فقط انتقاد می کند .نمی گوید که دولت برای برون رفت از این وضعیت چه کار کند.آسان ترین راه را انتخاب کرده است فقط انتقاد از دولت روحانی!

    • بدون نام

      پس به افتخار روحانی بگو:
      حسن برات دلواپسم

    • بدون نام

      دلواپس چی؟

    • بدون نام

      خودش گفته

    • اسد

      دلواپس کی!!!!!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حدادجان پسرت کجاست منم اگه دررفاه کامل میبودم همین حرفهارومیزدم

    • بدون نام

      حدادجان پسرت کجاست منم اگه دررفاه کامل میبودم همین حرفهارومیزدم

    • بدون نام

      مال این حرفها نیستی

    • مرتضی

      متاسفانه شما هم امتحان خوبی پس ندادی مردم دیگر کاملا شما رامی شناسند اینقدر شعار دلواپسی ندهید

    • بدون نام

      واقعا شما خیلی دلواپس هستید،خیلی لاغر شدی .
      نکند مانند بیشتر مردم دچار فقر شده اید؟
      خدا کریم است نگران نباشید خدا بزرگ است.روزی رسان اوست.

    • علیم

      دلواپس باش و از دلواپسیت ...

    • احمد

      دلواپس اخراج فرزندان مقامات از کشور شیطان بزرگ هستی؟

    • احمد

      دلواپس اخراج فرزندان مقامات از کشور شیطان بزرگ هستی؟

    • بدون نام

      لطفا به ملت لطف کنید و دل واپس نباشید

    • بدون نام

      مثل اینکه بوی انتخابات میاد ها!

    • بدون نام

      اگر این دلواپسی زیادتر شد تشریف ببرید کشور شیطان بزرگ کنار دختر عزیزتان...اجازه فرمایید ما که در داخل ایران زندگی میکنیم و به کشورمان ایمان و اعتقاد داریم نگران شویم...ممنون

    • بدون نام

      تو جایگاهت را از دست ندی مناصب و مقامت را از دست ندی هر چی میخوان فحشت بده. معلومه که برات مهم نیست چون همه چیز به نفعت هست.

    • بدون نام

      عزیز من شکمش سیره که داره میگه هر چقدر میخوان فحش بدن

    • بدون نام

      من هم منافع شخصیم به خطر به افتد دلواپس میشم

    • بدون نام

      مدیرعامل دی جی کالا بله دامادتونو میگم خوبن

      پاسخ ها

      • دراکولا تا به تا

        جدا؟!!نمیدونستم!

    • بدون نام

      به آمریکا بگوئید عصبانی باش و از عصبانیت بمیر!

    • مریم

      نیازبه فحش نیست همین که اصولگرایی بدترین فحشه

    • بدون نام

      با این وضع خوب رندگیت تو مشکلی ندارید باید دلواپس باشیدکه نکوند ارامش زندگیت بهم بخورد

    • خاله بتول

      اگه یه کشور پشت ما بود ما هم اینقدر پررو بودیم

    • بدون نام

      درحقیقت همه دلسوزان انقلاب دلواپسند.

    • بدون نام

      اگر تبعیض ها ریشه کن، فاصله طبقاتی کم وعدالت اجتماعی اجرا شود ،مگر شخصی مریض هست که فحش به کسی دهد،مثل اصلا ح کردن حقوق معلولین با ماهی 100 وهشت تومن وحقوق های نجومی ،قضاوت با هموطنان عزیز.

    • بدون نام

      همتون حال به هم زنید

    • اسد

      دلواپس!!!!!!!

    • بدون نام

      دلواپس ، ردیف بودجه اش است ، میگه کمه !!

    • بدون نام

      دلواپس دامادت از خانواده شهید پرور از لاس وگاس هستی یا دلواپس ...

    • بدون نام

      این بازنشست نمی‌شه؟!
      آهان،ببخشید،حواسم نبود!!

    • بدون نام

      تو دل واپس ریاست هستی ولی ما گرسنه هستیم .می دانی چه? گرسنه!!!!

    • بدون نام

      شما قبل از این سخنان گوشی اپل تان رو بفروشید جی ال یکس بگیرید گوش ما از حرف پر هست ،

    • آ زاد

      همه بدبختی ما از شما دلواپسان

    • حسن روح الامینی

      دلواپس چی هستی تو تو که هر چیزی که استفاده میکنی مارکه اونوقت دلواپس چی هستی

    • بدون نام

      برا همینه که دخترت تو لس آنجلس ...!!!!!!

    • بدون نام

      دلواپس چی هستی؟دلواپس اخراج دخترت ازآمریکا یا صلح باشیطان بزرگ.

    • بدون نام

      منم دلواپس داماد شهید پرور آمریکاییت هستم فردا اگه از آمریکا اخراج بشه خدا میدونه کدوم پست مملکت رو قراره از دست یک جوان نخبه ایرانی بقاپین بدین به اون

    • بدون نام

      بودجه بگیر فرهنگستان شعر و ادب

    • بهلول

      بهلول دلواپس دلواپسی دلواپسها هست.

    • بدون نام

      خدا از شماها نکذارد که پول ملت را میلیاردی می گیرید به کارگران باز نشسته ها مستمری بگیران یک میلیون و دویست میدهید خدا از شماها نکذرد که پول ملت را تک خوریی می کنیدفقط تو نه کل سران به غیر از مردم عادی یارانه ۴۵ تومان به کجا می رسد خودتان قضاوت کنید بس

    • بدون نام

      چرا مطالب منو درج نمی دهید

    • بدون نام

      بقول امام به آمریکا بگوئید دلواپس باش و از این دلواپسی بمیر

    • بدون نام

      بقول امام به آمریکا بگوئید دلواپس باش و از این دلواپسی بمیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج