۸۱۰۴۸۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

برف و کولاک در ۱۱ استان؛ تهران زیر صفر می‌رود

آخرین جوی وضعیت هوای استان‌ها و محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

برترین ها: آخرین جوی وضعیت هوای استان ها و محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی بیان کرد: در محور اردبیل- مشکین شهر، آزادشهر-شاهرود در گلستان، سقز-گروس گردنه خسروآباد در کرمانشاه، ارتفاعات محور هراز، کرج، چالوس بارش برف و در اغلب محورهای استان گیلان و اردبیل بارش باران مشاهده می‌شود.

به گفته وی در اغلب محورهای استان خوزستان، قزوین، مرکزی، کردستان، اردبیل، آستارا، مراغه، هشت‌رود، سراب- اردبیل ، آذربایجان شرقی، ماکو- بازرگان در آذربایجان غربی، مشهد-سرخس در خراسان رضوی، بجنورد-آشخانه، آشخانه-چمن‌بید در خراسان شمالی، آزادراه کرج- قزوین، البرز، محدوده آبعلی-امامزاده‌هاشم و محور سوادکوه- فیروزکوه مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد و از نظر ترافیکی تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

برف و کولاک در ۱۱ استان؛ تهران زیر صفر می‌رود

تهران زیر صفر می‌رود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور، از کاهش دما در اغلب مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (30 آذر) برای استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران، وزش باد و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه همچنین برای امروز کاهش دمای چهار تا شش درجه‌ای در نواحی شمالی و شمال شرق کشور انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: به تدریج از بعد ازظهر امروز (30 آذر) فعالیت این سامانه در نواحی غربی تضعیف شده و طی فردا (اول دی) گستره بارش و وزش باد محدود به مناطقی از مرکز، شرق، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه (دوم دی) برای سواحل دریای خزر ،بارش پراکنده و در نواحی دیگر کشور آسمانی صاف پیش بینی می‌شود، گفت: دریای خزر طی امروز و فردا (30 آذر و اول دی) و خلیج فارس و غرب تنگه هرمز از اواخر امروز و طی فردا و پس فردا مواج هستند.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز شنبه (اول دی) نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (2 دی) صاف تا کمی ابری با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

برف و کولاک در ۱۱ استان کشور/ امداد رسانی به بیش ازهزار حادثه دیده

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف وکولاک در 11 استان کشور گفت:‌بیش از یک هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع برف وکولاک در کشور گفت:11 استان همدان، لرستان، گیلان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، خوزستان، چهارمحال و بختیاری،‌اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، در شبانه‌روز گذشته درگیر برف و کولاک شده است.

وی افزود: امدادرسانی در 25 محور کوهستانی در حال انجام است و تعداد زیادی مسافر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به رهاسازی 168 خودروی گرفتار در برف گفت: هزار و 76 نفر نیز به دلیل وقوع برف و کولاک در این 11 استان امدادرسانی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج