جاباما
۸۱۰۶۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله بوشهری: دشمن می‌خواهد مردم را مقابل نظام قرار دهد

امام جمعه قم گفت: با وجود نیروی انسانی، استعداد و ذخایر و همچنین رهبری مقام معظم رهبری کشور ایران اسلامی قابل تحریم نیست.

خبرگزاری مهر: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد طی سخنانی به در پیش بودن شب یلدا و تبلیغات سنگین صدا و سیما در این زمینه اشاره کرد و گفت: به دلیل باورهای اعتقادی که در بین مردم ما وجود دارد همواره در سنت‌های ملی از باورهای دینی استفاده شده است.

وی به صله رحم در شب یلدا اشاره کرد و ابراز داشت: احادیث و روایات فراوانی در این زمینه وجود دارد و بهتر است در این شب که بسیاری از افراد به دیدن بزرگ‌ترها می‌روند جمع‌های خانوادگی به محلی برای از بین بردن کینه و دشمنی در جهت رضایت خداوند تبدیل شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با تأکید بر اینکه باید به مناسبات سنتی و ملی رنگ و بوی دینی داد بر لزوم توجه به فقرا در این شب اشاره کرد و ابراز داشت: ما به عنوان مؤمن باید از تمامی سوژه‌ها برای رضایت خداوند استفاده کنیم.

حضرت مسیح پیام آور محبت و مبارزه با ظلم و فساد بود

وی در ادامه به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح(ع) اشاره و ضمن تبریک این میلاد به تمامی پیروان حضرت مسیح، عنوان کرد: ایشان فردی بود که اصل وجود خلقت و همچنین سرانجام زندگی‌اش با معجزه همراه بود و در قرآن کریم هم با تعابیری همچون، روح الله و عبدالله از این پیامبر یاد شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: حضرت مسیح پیام آور محبت و مبارزه با ظلم و فساد بود اما شاهدیم که امروز برخی از کشورها در لوای پیروی از مسیحیت در دیگر کشورها جنگ به پا کرده و مشغول کشورگشایی هستند که نمونه آن را در یمن شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: ما از تمامی مسیحیان واقعی می‌خواهیم که علیه جبهه استکبار و ستمگران فریاد بکشند و متفکران عالم مسیحیت هم باید وارد صحنه شده و روشنگری کنند که آنچه تعالیم مسیح بود با آنچه که امروز سردمداران کفر انجام می‌دهند متفاوت است.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به کتاب انجیل اشاره و بیان کرد: در این کتاب بشارت پیامبر آخرالزمان داده شده است و این بدان معنا است که حضرت مسیح بر این نکته اشاره داشته که بعد من پیامبر آخرالزمان می‌آید و وظیفه همگان پیروی از پیامبر اسلام(ص) است.

نباید به دشمن اعتماد کرد

وی در ادامه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و عنوان کرد: دشمنان در این زمینه جنگی تمام عیار علیه کشور ما آغاز کرده‌ است تا با ایجاد تحریم و گرانی انقلاب را به شکست بکشاند و از سوی دیگر مردم را مقابل نظام و انقلاب قرار دهد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمن طی ۴۰ سال گذشته شیوه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب از جنگ تا مسائل دیگر را تجربه کرده و امروز بر روی تحریم‌های اقتصادی متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در پیشبرد فشارهای خود از تهدید و تشویق استفاده می‌کند، افزود: نمونه تشویق را در برجام مشاهده کردیم که کشور را با تشویق به سمت برجام بردند و در نهایت برجام به جایی رسید که عده‌ای از آن خارج شده‌اند و عده باقی مانده هم ما را به وعده‌های خود دلخوش کرده‌اند، این تجربه نشان داد که نباید به دشمن اعتماد کرد و دچار ساده انگاری شد.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به تلاش‌های مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی با تأکید بر اینکه این تلاش‌ها کافی نیست، ابراز داشت: ما برای مواجه شدن با نقشه‌های طراحی شده دشمنان نیازمند نقشه راه و افقی برای آینده هستیم.

وی بیان کرد: کشور در زمینه نیروی انسانی، استعداد و ذخایر شرایط بسیار خوبی دارد و انتظار ما این است که دولت با طراحی و برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند و در عین حال دیپلماسی را هم پیش ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه اینقدر از دشمن مایع نذارید؟؟؟؟
      فعلا که مسئولین محترم با عملکردشون دشن واقعی ملتن

      پاسخ ها

      • همایون (فرهنگی)

        مایه

    • بدون نام

      چه حرف خوبی زده این شخص

    • بدون نام

      دشمن هیچ گاری نمیتونه بکنه اگر دشمن داخل ضربه نزنه چون خود دولت هست با ناعدالتی وتعبیض داره ضربه میزنه چرا سبد حمایتی واسه همه نمیدن آیا گرانی فقط واسه خانواده کارمندان هست بس پس روستائیان کارگران روستایی که حتی کار پیدا نمیکنه چی

    • بدون نام

      سلام حاج آقا دشمن هیچ کاری نمی تونه بکنه این ملت همیشه باهم هستند ودل رحم ماخودمان ومسولان نابلدمان نمی دانند دارند چکارمیکنند گرانی نباشه مردم این نظام را چاردسنی نگه میدارن حاج آقاسفرهمردم شده نان خالی ولی خیلی ازمس لین وخویش وقوماشون دولپه می خورن

    • بدون نام

      خیلی وقته قرار گرفتن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      تا اونجا که فهمیدیم دشمن خود مسئولینن،وقتی میگن برخی افراد باعث گرانی هستن و بعد نگاه میکنیم که تو یه دورانی زندگی میکنیم که همه چیز دولتیه

    • بدون نام

      فعلا مسئولین باعث دشمنی شدن مردم با نظام شدن

    • بدون نام

      سلام، آقای بوشهری اگرتبعیض ها ریشه کن وعدالت اجتماعی اجرا وفاصله های طبقاتی به حداقل برسدکه فرمایشات ارزشمند رهبر مستضعفین میباشد ،درست اجرابحدی محرومین لمس کنند، اون وقت مردم با نظام مثل دوبرادر میشوندنه اینکه باحقوق های نجومی کنار حقوق معلولین شدید بهزیستی باماهی 100 وهشت تومن فاصله ها از زمین ایران تا کره های خیلی دور اززمین قرار دارد،قضاوت باشما وهموطنان عزیز .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج