۸۱۰۶۳۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

امام جمعه مشهد: قیمت‌ها وحشی شده‌اند

امام جمعه موقت مشهدمقدس گفت: بر بازار قانون جنگل حاکم است و هر کس هر چه بخواهد در بازار می‌کند. در یک خیابان و در چند ده متر فاصله می‌توان چندین قیمت یک جنس را با اختلافات زیاد دید.

خبرآنلاین: حجت الاسلام والمسلیمن محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت:

چند روز قبل مقام معظم رهبری با خانواده معظم شهدا دیداری داشتند و در آنجا هشداری نسبت به نقشه‌های دشمن در سال ۹۸ ارائه فرمودند. استکبار خونخوار آمریکا در راس این دشمنان است و در کنار آن رژیم صهیونیستی و آل سعود است. اینها ۵ کار را براساس قراین تصمیم دارند صورت دهند.

فرزانه گفت: عملیات پنهانی و جاسوسی و ترور و خرابکاری یکی از این اقدامات است؛ دوم استفاده از فضای مجازی و عملیات سایبری است که به مراکز اطلاعاتی و دولتی نفوذ کنند و در درجه سوم به دنبال ایجاد ناامنی در مرزها هستند و سپس در مرحله چهارم به دنبال تشدید شکاف‌های طبقاتی و قومی هستند. در مرتبه پنجم دنبال بزرگ کردن اختلاف طبقاتی میان مردم و مسئولان هستند.

اهم اظهارات فرزانه به شرح زیر است:

*یکی از اقدامات اینها این است که زندگی اشرافی برخی از مسئولان را مطرح می‌کنند و رفتار آقازاده و داماد فلان مسئول را برجسته می‌کنند؛ از این سو نیز مردم با تنگناهای اقتصادی و معیشتی روبرو هستند؛ قیمت‌ها وحشی شده‌اند و بر بازار قانون جنگل حاکم است و هر کس هر چه بخواهد در بازار می‌کند. در یک خیابان و در چند ده متر فاصله می‌توان چندین قیمت یک جنس را با اختلافات زیاد دید.

* دشمن از این مسئله به سود تشدید آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌کند. اگر این آسیب‌ها طولانی شود خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد؛ بیکاری و معیشت سخت مردم نباید طولانی شود و رو به افزایش برود زیرا عواقب غیرقابل ترمیمی دارد و دشمن از همین مسئله حداکثر استفاده را می‌کند.

* در این شرایط باید چند نکته را لحاظ کنیم؛ آنچه که باید از مسئولان دیده شود کار شبانه روزی و به تعبیر مقام معظم رهبری اقدام جهادی است و غیر از این در این شرایط جواب نمی‌دهد و باید کار مردم مقدم بر کار بستگان باشد و در این شرایط کار به صورت اداری روتین جواب نمی‌دهد.

* مردم نیز باید نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار باشند و در مقابل سختی‌ها مقاومت کنند و نیروهای امنیتی باید مراقب نیروهای نفوذی باشند. دشمن به دنبال نفوذ در لباس‌های مختلف است و نباید این مسئله را کوچک شمارد و آن را توهم دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت ها باید افزایش داشته باشن تا مدیریت شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیمتها وحشی شدن یا مسئولین بی عرضه

    • کامران

      تو فوتبال اگه مورینیو بهترین مربی هم باشی نتیجه نگیری باید بروی!؟همان کاری که بااین دولت بی تدبیر باید کردیک کلام والسلام

    • بدون نام

      فرزند کمتر زندگی بهتر

    • بدون نام

      فرزد کمتر زندگی بهتر

    • بدون نام

      فرزند کمتر زندگی بهتر

    • بدون نام

      در ایران یک زمان که عباس هویدا بود کبریت 2 ریال آنهم در کل مملکت و نتنها کبریت بلکه همه چیز یک قیمت واحد ولی حالا این دولت حتی نمی تواند قیمت کبریت را در مملکت یکسان نگه دارد آنهم بعد از چهل سال.اینجا معلوم میشود که در این مدت مسئولین غیر از چپاول کاری برای مملکت نکرده اند و این مملکت را امام زمان سر پا نگه داشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج