۸۱۰۶۴۷
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

امام‌جمعه اصفهان خطاب به نمایندگان: استعفا را ادامه ندهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خواست که بر استعفای خود پافشاری نکنند و هفته آینده در صحن مجلس حاضر شوند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خواست که بر استعفای خود پافشاری نکنند و هفته آینده در صحن مجلس حاضر شوند.

هفته گذشته ۱۹ نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به حذف اعتبار طرح های انتقال آب این استان در بودجه سال آتی استعفای خود را تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی کردند.

این نمایندگان در دو جلسه علنی هفته جاری مجلس حضور نیافتند، نمایندگان مستعفی اصفهان در مجلس روز دوشنبه این هفته با علی لاریجانی رییس مجلس و نیز با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ ای برگزار کردند. خواسته نمایندگان ایجاد اصلاحاتی در بودجه سال ۹۸ و ردیف دار شدن طرح‌های تأمین آب استان اصفهان و ایجاد ستاد احیای زاینده رود بود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: هفته قبل در نماز جمعه از اقدام نمایندگان اصفهان مبنی بر استعفای آنها به دلیل اختصاص نیافتن بودجه مناسب برای طرح های آب آشامیدنی این استان حمایت کردیم.

وی با بیان اینکه اقدام نمایندگان استان اصفهان کار درستی بود که باعث شد صدای مردم این استان به دولتمردان برسد ، خاطرنشان کرد : پس از آن فعالیت های خوبی برای توجه به نیازهای آبی استان انجام شد و رئیس جمهوری در حاشیه نامه نمایندگان استان در مجلس خطاب به معاون اول خود نوشتند که باتوجه به اهمیت زاینده رود برای زندگی مردم، کشاورزی، صنعت و گردشگری پیشنهاد نمایندگان اصفهان را بررسی و در هیات دولت مطرح کند.

نظر من این است که نمایندگان باید این موضوع را پیگیری کنند تا با عملی شدن دستور رئیس جمهوری، قدم مثبتی در این زمینه برداشته شود اما نمایندگان استعفای خود ادامه ندهند و مجلس را تضعیف نکنند و هفته آینده در مجلس حاضر شوند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته جاری تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شرکت کردند، گفت: این کار آنها درست بود زیرا در این شرایط نباید مجلس را تضعیف و از حد نصاب انداخت و باید اجازه داد مجلس به فعالیت خود ادامه دهد. ما عملی شدن دستور رئیس جمهور را پیگیری می کنیم تا انشاء الله آب آشامیدنی و صنعت استان تامین شود و در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب الحمدالله اینم حل شد دیگه شب راحت میخابیم

    • بدون نام

      فرزند کمتر زندگی بهتر

    • بدون نام

      ازاول هم باید ایت الله طبا طبا ئی نمایندگان را از غوعا سالاری منع می کردند

    • بینام

      بخدا قسم اگر در مجلس را ببندند آب از آب هم تکان نخواهد خورد بلکه شرایط بهتر هم خواهد شد نمو نه اش هزینه میلیاردی روزانه مجلس صرفه جویی خواهد شد حالا خیلی از چیزهای دیگر بماند

    • بدون نام

      مثل اینکه امام جمعه به نمایندگان خط میداده.

    • بدون نام

      ادامه بدین یک مشت بی درد هستند.این نمایندکان

    • بدون نام

      جنگ زرگری است.
      می‌خواستند برگردند امام جمعه را واسطه کردند.
      کی حاضر میشه یک موقعیت خوب برای خدمت!! را از دست بدهد؟

    • MMIISSSEEE

      این نمایندگان بودن یا نبودنشان برای مردم فرقی ندارد دولت اصلا کارش را رها کرده نمایند گان به جای اینکه کارهای دولت را بررسی کنند به کارهای شخصی خود و با وارد کنندگان در تماس هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج