۸۱۰۷۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نقش‌آفرینی جورج کلونی در سریال «تبصره ۲۲»

چند هفته‌ پیش شبکه هولو پروسه‌ انتخاب بازیگر را برای سریال «تبصره ۲۲» (Catch-۲۲) خود آغاز کرد و حالا اولین تصویر رسمی از جورج کلونی را در نقش شایسکاف منتشر کرد.

خبرگزاری صبا: در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بعد از گذشت هفته‌ها از خبر مرحله انتخاب بازیگران، شبکه هولو بالاخره به‌تازگی چندین تصویر رسمی از یکی از مجموعه تلویزیونی جدید خود یعنی سریال «تبصره ۲۲» منتشر کرد.

سریال تبصره ۲۲ قرار است ۶ بخش داشته باشد. داستان این مجموعه تلویزیونی براساس رمان بسیار محبوب جوزف هلر است. در این تصاویر، ما شاهد حضور جورج کلونی، کارگردان و تهیه کننده این اثر هستیم.

علاوه بر این موارد، جورج کلونی قرار است در این سریال هم ایفای نقش کند که در قالب شخصیت شایسکاف ظاهر خواهد شد. در کنار او، کایل چندلر هم در این تیم حضور دارد و نقش شخصیت کتکارت را ایفا خواهد کرد.

کایل چندلر در گفتگوی خود با گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی درباره سریال تبصره ۲۲ صحبت کرد: اولین واکنش من نسبت به این پروژه این بود: «نه، من قرار نیست در پروژه بازسازی فیلم تبصره ۲۲ حضور داشته باشم». اما بعد از گفتن این حرف، من فیلمنامه را خواندم و بلافاصله به طرز عجیبی جذب آن شدم. تقریبا می‌توان گفت که این نقش، اصلا شبیه به نقش‌هایی نیست که من تا به امروز آنها را ایفا کرده بودم. نقش شخصیت کتکارت دیوانه کننده است.

این سریال اقتباسی شش بخشی، قرار است داستان بمب‌انداز نیروی هوایی ایالات متحده به نام جان یوساریان (با بازی کریستوفر ابوت) را حکایت کند. جان، بعد از مدتی فعالیت در این جایگاه، از کاری که انجام می‌داد و همچنین حقیقتی که یک سری افراد، که نه او آنها را می‌شناخت و نه آنها به طور کامل او را می‌شناختند، مدام قصد کشت او را داشتند.

علاوه بر این، او با قوانین شوم و مسخره‌ای دست و پنجه نرم می‌کرد؛ قوانینی که عنوان می‌کردند، اگر خلبانی وظایف و ماموریت‌هایی را که به او سپرده شده انجام ندهد، کاملا معقول و دانا است و اصلا شرایط لازم را برای حذف شدن از ماموریت‌ها ندارد. در مقابل، کسانی هم که همچنان به پرواز کردن ادامه می‌دادند و با کمال میل به درون خطرات می‌رفتند، دیوانه و مجنون تلقی می‌شدند.

علاوه بر جورج کلونی و کایل چندلر، کریستوفر ابوت، هیو لوری، جانکارلو جانینی، جی پالسن و همچنین جونی ان امری از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تبصره ۲۲ حضور دارند و به ایفا نقش پرداخته‌اند.

در سال ۱۹۷۰، یک بار دیگر هم این رمان اقتباس شد و در قالب فیلمی سینمایی، به کارگردانی مایک نیکولاس به روی پرده سینماها رفت. این فیلم در ابتدای زمان اکران خود نتوانست موفقیت زیادی را به‌دست بیاورد اما از آنجایی که به عنوان یک اثر کالت در نظر گرفته می‌شد، مورد علاقه و تحسین مخاطبان و همچنین منتقدان قرار گرفت.

فیلمنامه‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی اقتباسی توسط لوک دیویس و همچنین دیوید میشد نوشته شده است. در کنار جورج کلونی، گرنت هسلاو تهیه کننده فیلم Argo (آرگو) و الن کوراس فیلمبردار فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind (درخشش ابدی یک ذهن پاک)، کارگردانی این سریال را برعهده دارند.

تهیه کنندگی این اثر هم برعهده بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت (Paramount Television)، کمپانی اسموک هاوس (Smokehouse Pictures) و همچنین کمپانی Anonymous Content است. دیوید میشد، کلونی، کوراس و هسلاو در کنار ریچارد براون و استیو گالین تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج