۸۱۰۷۴۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

پروین: بلدیم کار را جمع و جور کنیم!

سلطان پرسپولیسی‌ها می‌گوید:«برای خرید باشگاه اول قیمت بدهند بعد ما آن را می‌خریم.»

خبرآنلاین: علی پروین هنوز هم چهره دوست داشتنی تیم فوتبال پرسپولیس به شمار می رود که تشویق پرحرارتش توسط هواداران در حاشیه دیدار صبح پنجشنبه گذشته بین تیم های پیشکسوت و اصلی پرسپولیس این موضوع را بار دیگر هویدا کرد. اما از پروین چند سوال ساده در مورد واگذاری باشگاه و شایعه خرید سهام توسط دوستانش پرسیدیم که می خوانید:

*علی آقا! هنوز هم به دنبال خرید سهام پرسپولیس هستید؟

ما همیشه اعلام آمادگی کردیم. الان هم می گوییم قیمت بدهند تا باشگاه را بخریم. مشکلی هم نیست. حتی می توانیم استقلال را هم بخریم. ما برنامه داریم و کلی کار قرار است انجام بدهیم.

*بعد از خصوصی سازی می توانید بدون مشکلی، باشگاه را مدیریت کنید؟

مگر قبلا این کار را نکردیم؟ یک زمانی فقط خودم بودم و چند بازیکن که باشگاه را جلو بردیم. الان هم می خواهیم همان کار را انجام بدهیم. ما خاک این باشگاه را خوردیم. صد بار هم گفتم که این باشگاه حق کسانی است که برایش زحمت کشیدند. هواداران و پیشکسوتان صاحب واقعی پرسپولیس هستند. بلدیم کار را جمع و جور کنیم.

*بازی تدارکاتی با تیم اصلی پرسپولیس را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود. ما هم می توانستیم گل بزنیم. تیم برانکو خیلی تیم خوب و قدرتمندی است. البته بچه های ما هم خوب بازی کردند اما سن و سال شان جواب نداد که بازی را ببریم. آنها جوان تر و قوی تر بودند. من هم سعی کردم بهترین ترکیب را به زمین بفرستم.

*رابطه تان با برانکو چطور است؟

برانکو آن قدر مربی خوب و بااخلاقی است که کسی نمی تواند با او بد باشد. همه پرسپولیسی ها دوستش دارند و از او تشکر می کنم که زمان گذاشت تا با تیم پیشکسوتان بازی کند. خیلی این اتفاق روی روحیه پیشکسوتان تاثیر دارد. آنها قبلا برای پرسپولیس تلاش کردند و جام آوردند. رابطه من و همه بچه های قدیمی با برانکو خیلی خوب است. امیدوارم او بتواند قهرمان لیگ ایران شود و بار دیگر دل این مردم را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه مال باباته بایدمزایده گذاشته بشه کجای دنیااینجوری تیم میخرن تازه این میفهمه مدیریت چیه فقط بلده حرف بزنه اگه بازی کردی ومربی بودی پولش روگرفتی پس چرادنبال سهم هستی اگه به عشق پرسپولیس کارکردی نه داداش بوی کباب به مشامت رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی آقا جریان ۲۵ میلیارد تومانی برنج و بدهکاری آقا زاده به کجا کشید؟
        مورد عفو و بخشش شد؟
        دست بردارید از این گند کاری ها!
        شما کجا دکتر علی دادکان ابر مرد شرافتمند کجا!
        فوتبال که بازار نیست،جای پاک دستان است،شما بهتر است بروید برای کاسبی دنبال کاری دگر.

      • اژدرهای سرخ

        شرط میبندم اینها ی که مخالف واگذاری پرسپولیس واستقلال به پیشکسوتهان هستن یا وابسته به امثال رویانیان یا حجت اله زم یا آقای شیرینی یاجویباری و....هستن یا معلومات فوتبالی ندارند. اینا یاندیدن یامیخوان کتمان کنند سالهایی که پروین وزنده یاد پورحیدری بادست خالی این دوتاتیم رواداره میکردن وقهرمان آسیا میشدن. حالا تواین گیرودار سودی هم کردن. مثلا الآن همه دارن صادقانه ومجانی کار میکنن پروین بیش از پانزده سال پرسپولیس. را اداره کرد باافتخاراتی هم که کسب کرد چقدرحق وحقوقش میشد. ایکاش بعضی ها به جای اینکه حرف بزنن تاریخ این دو تیم روبخوانن وببینند بیشترافتخارات این دو تیم درزمان مدیریت ومربیگری کدام افراد بوده. البته به شرط اینکه وابسته به شخص نهاد ارگان خاصی نبوده باشند. بامیدروزیکه بیشترفکرکنیم تا نظرات آبکی بدهیم

    • بدون نام

      بدون نام درست حرف بزن حالا کسی فروشنده نیست خیالت راحت غصه دار نشید فتح اله زاده م دنبال کیسه هست ولی مجانی میخواد با دوتا تبصره سند بنام بزنه ! پروین پول داره اون مدیر وباحقوق مدیری میخواد بخره بپرس از کجا اوردی فتل

    • a

      اینقد استقلال از خودش داره که به تو نمی‌رسه بخریش علی دمبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش من خودم پرسپولسی هستم تا امید ها هم تو پرسپولیس بودم . بعد توی ی صانحه جفت پاهام از ساق شکست و تو پام پالتین گذاشتن و فوتبالو برای همیشه گذاشتم کنار . ولی تو واقعا نوستالژیکی این شعار خاطره خیلی از ما دهه پنجاهی ها بود . هر چند توهین به هیچ کسی رو دوست ندارم ولی شعارش با اون شعار خدا بیامرز منصور پور حیدری برابری میکرد .خدا بیامرزتش .

    • بدون نام

      کی شر این آدم لمپن از سر پرسپولیس کنده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج