۸۱۰۷۵۷
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دهقان: کار «درازهی» را به حساب مجلس نگذارید

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه نباید ماجرای نماینده سراوان به حساب کل مجلس گذاشته شود، گفت: باید با هرکس متناسب با خطایی که انجام داده است، برخورد شود.

خبرگزاری مهر: نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه نباید ماجرای نماینده سراوان به حساب کل مجلس گذاشته شود، گفت: باید با هرکس متناسب با خطایی که انجام داده است، برخورد شود.

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس با بیان اینکه تصور افکار عمومی این است که شأن و جایگاه مجلس کاهش یافته است، گفت: هیئت رئیسه مجلس با هدف کمک به دولت، تعامل نزدیکی با قوه مجریه دارد که این امر موجب شده است که مجلس شعبه ای از دولت تلقی شود و این امر به جایگاه مجلس ضربه زده است.

وی ادامه داد: این طرز تفکر بر روی کارکنان دولت نیز تاثیر گذاشته است. ریاست مجلس باید تدبیری بیاندیشد که مجلس به عنوان شعبه ای از دولت تلقی نشود.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارداشت: اینکه آقای درازهی با هماهنگی قبلی به سازمان گمرگ رفته اند یا بدون هماهنگی به آن سازمان مراجعه کرده اند باید بررسی شود، ولی در هر صورت شأن هرشخصی باید ابتدا توسط خود شخص حفظ شود.

وی اظهارداشت: برخورد نماینده مجلس با کارمند عادی جلوی در سازمان به هیچ وجه در شأن ملت ایران و نمایندگان ملت نیست و عدم احترام به نماینده مجلس توسط نگهبان توجیهی برای به کاربردن کلمات قبیح توسط نماینده نمی‌شود. آقای درازهی نباید در برابر منع ورود وی به داخل سازمان از خود ناشکیبایی نشان می‌داد و کلماتی به کار می‌برد که شأن مجلس و شأن خود را پایین بیاورد.

دهقان افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه همه مسئولان و مردم در برابر قانون یکسان هستند، هرکس خطایی انجام داده است با وی برخورد شود.

وی تصریح کرد: در این ماجرا هر فردی که خطایی انجام داده است، باید متناسب با خطای صورت گرفته با وی برخورد شود، چه مسئولی که نگهبان خود را توجیه نکرده و از ورود نماینده مردم به داخل سازمان جلوگیری کرده و چه نماینده ای که مطابق شأن ملت و موکلان خود عمل نکرده و شأن مجلس را پایین آورده است.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس با بیان اینکه نباید این موضوع به حساب کل مجلس گذاشته شود، گفت: باید با هرکس متناسب با خطایی که انجام داده است، برخورد شود و نتیجه آن به ملت اعلام گردد.

دهقان گفت: این موضوع را از منظر دیگری هم باید نگاه کرد و آن این است که نمایندگان و مسئولان کشور تا زمانی مورد احترام ملت هستند که احترام خود راحفظ کنند و در این کشور هیچ مقامی نمی تواند به اصطلاح پا را از گلیم خود فراتر بگذارد والا با برخورد مردم عادی مواجه می شود و این نشان می‌دهد در نظام جمهوری اسلامی همچنان مردمی بودن و تواضع در برابر مردم اصلی غیر قابل تغییر است و عبور از این اصل هزینه بالایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار اون چهل نماینده که کار دراززهی را تأیید کردن و به حمایتش طرح استیضاح وزیر را دادند را به حساب کی بزاریم؟؟؟:


      و در ضمن اگه وظیفه تذکر و توبیخ و حتی مجازات این نماینده بخاطر فحاشی با مجلس نیست پس وظیفه کیست

    • بدون نام

      اگه بر عکس بود باز همین حرف رو میزدی! !!!!!به همین خاطر مجلس جلسه غیر علنی فوری گزاشت و لاریجانی به پزشکان دستور رسیدگی داد اخه مرد حسابی 14 ماهه مردم دارن میچزن جلسه فوری نزاشتین و حمایت نکردیم از مردم آنوقت احساسی شدین و بدون تفکر از همکارتان حمایت کردین الان هم فهمیدین نه بابا گند کاری همکارتونه دارین ماست مالی میکنین! !!!!!! آش آنقدر شور بود که خان هم فهمید !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای دهقان حرفهای تو را هم به حساب مجلس نمی زاریم

    • بدون نام

      توهین نماینده ایذه راچی؟!!
      تهدیدبه خفه کردن ضعیفه شبسترچی؟!!
      تهدیدوتوهین های تعدادی ازنمایندگان که تمامی نداردچی؟!!!
      حتما درانتخابات آتی مجلس اگررای بشماهاندهیم، شنبه ناشتا6صبح جهنمیم؟!!!!!!!

    • سعید

      اگه بخایم این رفتارها رابه حساب مجلس نگزاریم باید رفتار ۳۵۰تانماینده رابه حساب مجلس نگزاریم!!

    • سرباز ۴۰۲سومار

      از قدیم گفته اند که مهمان اگر یک نفر و یک بار باشد میزبان واسش گاو قربانی میکند و لی هر روز و زیاد باشد چی
      طی چند ماه اخیر چند نفر از همین آقایان و نماینده گان مجلس چندین بار دسته گل به آب داده اند و جالبش اینکه دست پیش گرفتن و طلبکار هستند بایستی قبل از اینکه وارد فضای مجلس شورای اسلامی شوند به این آقایان کلاس توجیه ای گذاشته شود که شما خدمتگذار مردم ایران هستید و هیچگونه برتری نسبت به مردم ندارید نماینده گانی که خودشان رو صاحب اختیار همه مردم میدانند و توقع بیجا دارند و حرفهای رکیک و توهین میکنند و یا به جای پاسخ به مطالبات مردم درحضور جمع اشخاص رو عقب مانده میخوانند صلاحیت ورود به مجلس شورای اسلامی رو نداشته و ندارند و نخواهند داشت جایگاه شان غصبی هست باید اخراج شوند

    • بدون نام

      مجلسی که از این نماینده حمایت میکند، در رفتار او شریک است.
      هر کس میخواهد حساب خود را از این ماجرا جدا کند اول باید رفتار این نماینده را محکوم کند.

    • بدون نام

      آقای دهقان اوضاع خرابتر از این حرفهاست. دیر زمانی است که مردم اعتمادشان را به مسئولین از دست داده اند. من آینده روشنی برای به اصطلاح مسئولین نمی بینم.

    • بدون نام

      نماینده سراوان ،نماینده ایذه، نماینده شبستر
      نمایندگان محترم خوبست توجه کنند که (ادب مرد به ز دولت اوست )
      خوبست برای نمایندگان کلاس اخلاق گذاشته شود نباید وقاحت را از حدبگذرانند وخود را تافته جدا بافته از دیگران ندانند آنها جزیی از ملت هستند تنها تفاوت آنها در سهیم بودن در مواهب این کشور و بهره بردن از ثروت ملی است

    • عدالت خواه

      اگه میگید کار دراازهی را به حساب مجلسی ها نگذارند پس چرا مردم را رها کردین و پرونده درازهی را مختومه اعلام کردید .جای بسی تاسف !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هر چقدر دولت و مجلس هماهنگ باشند بهتر است مردم حوصله ندارند دعوای دولت و مجلس را تماشا کنند!

    • ناجی

      شماخودت جناب دهقان درروستای گلمکان یک نفرروازمسجدبیرون کردی فراموشت شده؟

    • بدون نام

      من تا حالا رای ندادم فقط اون نماینده ای که فیلم گرفته رو میخوام بشناسم هر کی هست خیلی با شهامته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج