۸۱۰۷۹۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کاشف «آردا توران» به تراکتور نزدیک شد

طبق ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای حالا مدیران تراکتورسازی تبریز باب مذاکره با «کاظیم ارسون یانال» را باز کرده‌اند.

خبرورزشی: با اینکه محمد تقوی، سرمربی از فرنگ برگشته تراکتورسازی نتایج خوبی با این تیم کسب کرده و عملکردش طبق آمار دقیقاً دوبرابر مربی بزرگی، چون جان توشاک بوده، اما هواداران تراکتور به طور محسوس و نامحسوس پیگیر آوردن یک مربی بزرگ خارجی توسط زنوزی، مالک این باشگاه، هستند.

آن‌ها درست وقتی که بحث آمدن «آیکوت کوچامان»، سرمربی بزرگ ترکیه‌ای، به ایران مطرح شد، به صفحه اینستاگرامی او هجوم برده و از او خواستند به تراکتورسازی بیاید، پس از این خبر، تقوی ۳ پیروزی با تراکتوری‌ها کسب کرد، اما هواداران تیفوسی تبریزی هنوز دست‌بردار کوچامان نیستند و به محض اینکه او پست جدیدی در اینستاگرامش می‌گذارد به صفحه او رفته و از او برای حضور در تراکتورسازی دعوت می‌کنند.

کوچامان، اما در حالی که این روز‌ها تیم ندارد، منتظر سرمربی شدن در تیم ملی ترکیه است! رسانه‌های ترک اعلام کرده بودند بعد از بازی تیم‌های ملی ترکیه و سوئد در تاریخ ۲۶ آبان، «آیکوت کوچامان» به عنوان سرمربی تیم جدید ملی ترکیه معرفی خواهد شد و اصلاً یکی از دلایلی که او به تراکتورسازی جواب رد داده، انتظارش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش بوده است. با این حال او هنوز به نیمکت تیم ملی کشورش نرسیده و همچنان مورد توجه تراکتورسازان است.

طبق ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای حالا مدیران تراکتور باب مذاکره با دیگر گزینه ترک یعنی «کاظیم ارسون یانال» را باز کرده‌اند و اگر به مشکل مالی برنخورند، می‌تواند گزینه اصلی هدایت این تیم باشد. یانال سال گذشته بعد از یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی هدایت این تیم بود، آن موقع او به تازگی از ترابوزان اسپرت، تیم فعلی حسینی و امیری، جدا شده بود، اما در نهایت نتوانست به ایران بیاید.

در مورد سوابق مربیگری یانال باید به قهرمانی وی با فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه، که زودهنگام‌ترین قهرمانی این مسابقات بود، نیز اشاره کرد، همچنین به کشف «آردا توران»، معروف‌ترین فوتبالیست حال حاضر ترکیه که چندین فصل در لالیگای اسپانیا و تیم‌های مطرح اتلتیکومادرید و بارسلونا بازی کرد.

وجه اشتراک یانال با فوتبال ایران هم جالب است؛ درست زمانی که «فاتح تریم» قرار بود سرمربی استقلال شود، یانال از مربیگری ترابوزان برکنار شد و تریم جای او نشست تا پرونده آمدن این مربی بزرگ به فوتبال ایران بسته شود.

همه این‌ها در حالی است که مدیریت باشگاه تراکتورسازی درباره ادامه حضور قطعی تقوی در رأس کادر فنی این تیم، نظر نهایی خود را اعلام نمی‌کند و به رغم نتایج خوبی که او گرفته، همچنان او را به عنوان سرمربی رسمی معرفی نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      جالبه مالکای تراکتور چقدر راحت تراکتور رو خریدن و سیاست گذاریشون ناسیونالیستیه

    • بدون نام

      به کوری دشمنان

    • بدون نام

      به کوری دشمنان

    • تبعیض

      اصلا میخواهد ما ترک ها بازم بخوابیم مثل گذشته حق ما را بخورید .بازم سر ما شیره بمالید بعضی مواقع بگید اذربایجان قهرمان پرور .داداش ما دیگه دوست و دشمنان خودمان را خوب شناختیم .وحق مان را خواهیم گرفت

    • تبعیض

      اصلا میخواهد ما ترک ها بازم بخوابیم مثل گذشته حق ما را بخورید .بازم سر ما شیره بمالید بعضی مواقع بگید اذربایجان قهرمان پرور .داداش ما دیگه دوست و دشمنان خودمان را خوب شناختیم .وحق مان را خواهیم گرفت .

    • بدون نام

      آردا توراه کجان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج