۸۱۰۹۶۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

«همه می‌دانند» در بین ۱۰ فیلم پرفروش اسپانیا

«همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی یکی از ۱۰ فیلم سینمای داخلی اسپانیاست که بیشترین فروش را در گیشه سینماهای این کشور در سال ۲۰۱۸ داشته است.

ایسنا: «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی یکی از ۱۰ فیلم سینمای داخلی اسپانیاست که بیشترین فروش را در گیشه سینماهای این کشور در سال ۲۰۱۸ داشته است.

«همه می‌دانند» در بین ۱۰ فیلم پرفروش اسپانیا

فیلم «همه می‌دانند» پس از نمایش در افتتاحیه هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن و کران عمومی در سینماهای فرانسه، از تاریخ ۱۴ سپتامبر در سینماهای اسپانیا اکران خود را آغاز کرد.

این فیلم با بازی دو چهره مطرح سینمای اسپانیا یعنی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز در نهایت به فروش ۳.۵ میلیون دلاری در گیشه سینمای این اسپانیا دست یافت تا یکی از ۱۰ فیلم پرفروش داخلی گیشه سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ نام بگیرد.

ساخته اسپانیولی‌زبان فرهادی در جوایز سینمایی «گویا» موسوم به اسکار سینمای اسپانیا نیز در هشت بخش از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه شده و قرار است از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن) به صورت گسترده در آمریکا اکران شود.

کمدی ورزشی «قهرمانان» به کارگردانی خاویر فسر که امسال به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار انتخاب شد و نتوانست به فهرست کوتاه نامزدهای این شاخه راه یابد، با فروش ۲۱.۶ میلیون دلار به عنوان پرفروش‌ترین محصول داخلی سینمای اسپانیا در سینماهای این کشور در سال جاری میلادی نام گرفت. این فیلم درباره یک مربی بسکتبال است که پس از ارتکاب جرم به انجام خدمات عمومی محکوم می‌شود و باید یک تیم بسکتبال متشکل از معلولان ذهنی را هدایت کند. این فیلم با بازی بسیاری از بازیگران آماتور و دارای معلولیت ساخته شده است.

گیشه سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ تحت تاثیر حضور قدرتمند آثار کمدی در گیشه قرار گرفت و علاوه بر فیلم «قهرمانان»، آثار کمدی دیگری چون «بهترین تابستان زندگی من» و «غریبه‌های فوق‌العاده» نیز عملکرد خوبی داشتند. از دیگر فیلم‌های پرفروش داخلی در سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ می‌توان به «یوکاتان» (۵.۸ میلیون دلار)، «سوپرلوپز» (۵.۳۹ میلیون دلار)، «توانمند» (۵.۱ میلیون دلار) و «فوتبالیست» (۳.۹ میلیون دلار) اشاره کرد.

در میان ۱۰ فیلم پرفروش داخلی سینمای اسپانیا تنها فیلم «همه می‌دانند» و «دفترچه سارا» (۵.۹ میلیون دلار) آثاری درام هستند و سایر آثار در ژانر کمدی قرار دارند. هم‌اکنون رکورددار فروش آثار داخلی سینمای اسپانیا در تمام ادوار با ۷۰ میلیون دلار در اختیار کمدی «رسوایی اسپانیایی» قرار دارد که در سال ۲۰۱۴ اکران شد.

در میان آثار هالیوود نیز امسال «پارک ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» (۲۷.۵ میلیون دلار)، «شگفت‌انگیزان ۲» (۲۴.۱ میلیون دلار) و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۳.۲ میلیون دلار) در رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها در گیشه سینمای اسپانیا قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      فیلم زیبایی بود، لذت بردم از این که یه فیلم خوب دیدم که از داستان خوب و بازی قوی بهره برده بود، نه جلوه های ویژه اغراق آمیز، نه فوران خشونت و وحشی گری، نه هرزگی آزاردهنده و توهین آمیز به زن، هیچ چیز مزاحمی توش نبود. تجارت زدگی و عوام فریبی، یا در اصل عوام سازی، هالیوود نفرت انگیزه، امثال این فیلم یعنی هنر سینما

    • بدون نام

      منم خیلی از این فیلم خوشم اومد
      ی جورایی یاد عروسیای ساده ایرانی تو سالها پیش افتادم که تو خونه برگزار میشد وخیلی به آدم می چسبید

    • بدون نام

      فیلم رو دیدم
      متاسفانه من رو یاد فیلم های ترکیه ای انداخت
      نه نقطه عطف اول نه نقطه عطف دوم جالبی داشت
      نه کنشي نه واکنشي بازيگراي منفعل منتظر اتفاق بعدی اما چیزی نشد و طبق معمول ته داستان باز که مخاطب یکم با این سبک فیلم تو ذهنش بمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول و آخر تفسیرتون اصلا با هم نمیخونه، اتفاقا تو سریالهای ترکیه ای کلی ماجرای باربط و بیربط به طرف یه رزولوشن قطعی در انتهای فیلم میرن که تکلیف بیننده رو مشخص میکنه. این سبک فیلم هایی که پایان قطعی به مخاطب نمیدن عین خود زندگی هستن و بیننده رو مجبور میکنن به فکر کردن، شاید هم یه سری تشابهات فرهنگی چنین تصوری در شما ایجاد کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج