۸۱۱۰۳۴
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش: اگر قطر نبود، الان در خانه مانده بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بدون حمایت فدراسیون قطر قادر به برگزاری اردوی تیم ملی نبودند.

ایسنا: کارلوس کی‌روش درباره روند تیم ملی در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا در کمپ اسپایر قطر اظهار کرد: در کمپ بسیار خوب حضور داریم. باید مراتب تقدیر و تشکر خودمان را از حمایت قطر برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. وقتی شما هیچی ندارید، هر چیزی که به شما ارائه می‌شود باید قدرددان باشید. واقعیت این است که اگر حمایت قطر از تیم ملی ایران نبود، باید در خانه و در ایران می‌ماندیم. در نتیجه باید از حمایت‌ها قطر تشکر کنیم.

او با تشکر مجدد از کشور قطر گفت: باید خدا را به خاطر این حمایت شکر کنیم.

وی درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیم ملی از جمله سعید عزت اللهی، علی قلی‌زاده، کاوه رضایی و سایر بازیکنان مصدوم گفت: البته ذهنیت شفاف راجع به ایده‌های در ذهنمان داریم. متاسفانه به خاطر مصدومیت و یک سری از اتفاقاتی که برای بازیکنان رخ داده، بازیکنان ما از شرایط خود دور هستند، چندین بازیکن ما از شرایط ایده آل خود دور هستند.تا لحظه آخر منتظر بازیکنان هستیم تا ببین می‌توانند به تیم ملی برگردند یا خیر.

تا ۲۵ دسامبر درهای تیم ملی باز است. تا لحظه آخر صبر می کنیم. البته تمام بازیکنان بسیار صادقانه می‌جنگدند تا در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند. تورنمنت بسیار بلندی داریم. باید بازیکنان را برای هفت بازی آماده کنیم.

کی‌روش در واکنش به اینکه عده‌ای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های را ساده و راحت جلوه می‌دهند، تاکید کرد: همه می‌دانند که فوتبال یک بازی ساده نیست. در فوتبال هیچ چیزی راحت به دست نمی آید. مخصوصا برای ما که علاوه بر اینکه حواسمان باید به اتفاقات داخل زمین باشد، باید مراقب اتفاقات خارج از زمین هم باشیم.

فوتبال تنها برای مربیانی راحت است که یک بار در هفته درباره شرایط تیمی صحبت می‌کنند. مطمئنا همه مربیان و تیم‌ها کار سختی خواهند داشت. ما تمام سعی مان را خواهیم کرد و برای موفقیت می‌جنگیم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: بسیار ساده و با فروتنی وارد جام ملت‌های آسیا می‌شویم. اعتماد به نفس بالا داریم و به توانایی های خود به عنوان یک تیم ایمان داریم. با این اعتماد به نفس، ایمان و تعهد وارد این مسابقات می‌شویم. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی با یمن است. برای ما مطمئنا اولین بازی با اهمیت‌ترین بازی است. بعد از بازی نخست به بازی‌های بعد فکر می‌کنیم. آرزو و رویایی ایران حضور در نیمه نهایی است. امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من سه تیم هستند که شانس حضور در چهار تیم نهایی را دارند. کره‌جنوبی، استرالیا و ژاپن شانس حضور در دور نهایی را به خاطر سابقه و عملکردشان دارند. ایران، عربستان، قطر، امارات، چین، ازبکستان و ... برای یک جایگاه باقی مانده در بین چهار تیمی نهایی می‌جنگند. تمام کشورهای دیگر برای یک جایگاه باقی مانده می‌جنگند. سه کشور نخستی که گفتم، به خاطر سرمایه گذاری و کارهایی که انجام دادند کمابیش در جمع چهار تیم نهایی خواهند بود. ما تلاش می‌کنیم در بین چهار تیم نهایی باشیم.

کی‌روش تاکید کرد: اگر بخواهیم به آنجا برسیم باید تمام تلاش خودمان را به عنوان یک تیم متمرکز کنیم و برای همیشه مشکلات خودمان را حل کنیم. به خصوص الان که با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کنیم. اگر بخواهیم به جمع چهار تیم نهایی برسیم باید با تعهد بالا مشکلات را حل کنیم. باید این صحبت‌ها و مشکلات از سوی رئیس فدراسیون فوتبال حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجمدی

      درود بر انسان فهیم کارلوس کیروش

      پاسخ ها

      • بی نام؛

        عراق رو یادش رفت فکر کنم یه بار دیگه میخاد به عراق ببازه

    • نازگل

      آقای کیروش ما برد میخایم

    • حاتم

      درود بی کران بر مربی طلایی ایران

    • بدون نام

      اینقدر بدبخت شدیم که این به ما تیکه میندازه ... هیچی ندارم خودتی ما همه چیز داریم، ازمون گرفتن

    • بدون نام

      ماهی پنج میلیارد میگیره به زمین وزمان هم گیر میده تا باخت ایران در جام ملتهای اینده توجیه کنه

    • ایرانیم.

      شداین دلال حتی یک درصدقدرشناس فدراسیونی باشه که مثل بره تحت امراونه.چقدنمکنشناسه این دلال.

    • بدون نام

      این دلال همیشه توهم توطئه داره

    • جهانگیر

      فقط خفه شو...
      میدونی چرا؟ چون قهرمان نشیم یه جور ناراحت و غمگین میشیم، قهرمان هم بشیم یه جور دیگه میخوای دهن مون رو سرویس کنی!!!

    • بدون نام

      نکته ریزی تو حرفش بود و اینکه اگر تو نیمه نهایی به ژاپن کره استرالیا بخوریم حذف میشیم! البته بنظر من به نیمه نهایی هم نمیرسیم!

    • بدون نام

      هر کاری برای کی روش میشود باز هم ناراحت است! حتما باید میلیاردی به قطر پول میدادن تا ایشان هم خوشحال میشد ایران هم درتحریم قطر توسط عربستان خیلی کمک کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج