جاباما
۸۱۱۲۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار پوستر خارجی فیلم «من سیاه پوستم»

همزمان با آغاز هفته سوم از اکران فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» ساخته رفیع پیتز، پوستر خارجی این فیلم سینمایی جهت نمایش در سینماهای اروپا و آمریکا رونمایی شد.

خبرگزاری مهر: همزمان با آغاز هفته سوم از اکران فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» ساخته رفیع پیتز، پوستر خارجی این فیلم سینمایی جهت نمایش در سینماهای اروپا و آمریکا رونمایی شد.

انتشار پوستر خارجی فیلم «من سیاه پوستم»

تازه ترین پوستر فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» به کارگردانی رفیع پیتز جهت نمایش در سینماهای اروپا، آمریکا و اکران های دانشجویی و حضور در جشنواره های مختلف رونمایی شد.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» تازه ترین اثر رفیع پیتز است که این روزها در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده رفته است. این فیلم نگاه انتقادی به سیاست های دولت آمریکا مبنی بر عمل نکردن به وعده های خود به سربازانی را دارد که برای دریافت «کارت سبز» و شهروند شدن در کشور آمریکا راهی جنگ در کشورهای مختلف شده اند اما در پایان ماموریت خود به دلیل اینکه شماره کارت ملی ندارند «کارت سبز» دریافت نمی کنند.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک است و علاوه بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیر هنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر و نیکولاس سیرلیس از مکزیک تهیه کنندگان در تولید این فیلم همکاری داشته اند.

«من سیاه پوستم» نامزد خرس طلا در برلین سال ۲۰۱۶، برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال ۲۰۱۶ ‌و بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال ۲۰۱۷ شده است.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» امروز دوم دی در ۳ سانس در ساعت ۲۲ در سینما فرهنگ، ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی هویزه مشهد و ساعت ۱۴:۴۵ در سینما هنر و تجربه بابل روی پرده می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج