۸۱۱۲۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

العین به دنبال حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان

زوران مامیچ از مدیران باشگاه العین خواست که کایوی برزیلی را حفظ کنند و حسین شهات را گران تر بفروشند.

ورزش سه: تیم العین امارات در فینال جام باشگاه های جهان مقابل رئال شکست خورد و نتوانست به شگفتی سازی اش در خانه ادامه بدهد. آن ها به عنوان قهرمان لیگ امارات و نماینده تیم میزبان در جام باشگاه های جهان حضور داشتند و حالا به عنوان قهرمان لیگ امارات باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور پیدا کنند.

العینی ها که این بار باید بدون عمر عبدالرحمان به مصاف رقبا بروند، در گروه ۳ با الدحیل، الهلال و استقلال هم گروه هستند. گروهی که به زعم کارشناسان گروه مرگ لیگ قهرمانان است و هیچ کدام از تیم ها نمی توانند صعود خود را قطعی بدانند. الدحیل به عنوان قهرمان لیگ قطر، الهلال به عنوان قهرمان عربستان و استقلال به عنوان یکی از بهترین تیم های ایران در این گروه حضور دارند و باتوجه به آغاز لیگ قهرمانان آسیا، درصدد تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند.

زوران مامیچ در نشست خبری پس از بازی با رئال مادرید عنوان کرد که مدیران باشگاه باید کایو را حفظ کنند. کایو وینگر برزیلی و تکنیکی است که سابقه بازی در کاشیما آنتلرز را دارد و ۲ فصل است که در تیم العین بازی می کند. او در جام باشگاه های جهان نیز نمایش های خوبی داشت و باتوجه به اتمام قراردادش در پایان فصل، مامیچ نگران جدایی اوست. کایو در پایان جام باشگاه های جهان توپ نقره ای را هم کسب کرد و پس از گرت بیل بهترین بازیکن مسابقات شد.

دیگر ستاره مورد بحث برای العینی ها حسین شحات است. او با پیشنهادی از باشگاه الاهلی مصر روبرو شده و چندان به این انتقال بی میل نیست اما باشگاه العین قصد دارد او را با قیمت بیشتری بفروشد. مامیچ درباره نقل و انتقالات گفت: از باشگاه العین درخواست می کنم کایو حفظ شود، باید به صورت عملی او را نگه داریم، اما درباره حسین شهات؛ باشگاه الاهلی باید هزینه بیشتری را بپردازد و این غیرقابل تخفیف است.

به نظر می رسد العین قصد دارد با تمدید قرارداد کایو و فروش گران تر حسین شحات، زمینه را برای خریدهای بزرگ بعدی فراهم کند؛ خریدهایی که احتمالا در پست هافبک خواهند بود و جای خالی بازیکنان جدا شده را پر خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج