۸۱۱۳۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«زنی با ارابه چوبی» از نیمه گذشت

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» همچنان در شمال کشور و در روستایی به نام «کوتِنا» در قائم شهر ادامه دارد.

بانی فیلم: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» همچنان در شمال کشور و در روستایی به نام «کوتِنا» در قائم شهر ادامه دارد.

«زنی با ارابه چوبی» از نیمه گذشت

«زنی با ارابه چوبی» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی خداداد جلالی است که در حال حاضر تولید آن از نیمه گذشته. فیلمبرداری این فیلم در روستای «کوتنا» از توابع شهر قائم شهر و دیگر روستاهای اطراف این منطقه در حال انجام است. تاکنون ۷۰ درصد از فیلم مقابل دوربین رفته و انجام مراحل فنی نیز به بعد از اتمام کامل تولید موکول شده است.

محمدرضا فروتن، سمانه نصری، پوریا پورسرخ، حسین سلیمانی، مریم نعمتی نیا، نیوشا ضرابی، مهری آل آقا، فرامرز روشنایی، بهشته آلیان و فریبا متخصص بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. در میان بازیگران بازی فروتن و پورسرخ به تازگی در این فیلم به پایان رسیده است. بازی سایر بازیگران نیز تا آخرین روز فیلمبرداری ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان «زنی با ارابه چوبی» آمده: آرش دانشجوی رشته فلسفه همراه دوستش بهمن برای تحقیقات تز دانشگاهی به روستایی در شمال کشور می روند. نام تحقیق آنها «تحصیل میان واقعیت تا حقیقت است». آرش و بهمن آنجا با دختری به نام ستاره آفاق که شاعر است آشنا می‌شوند. در این میان آرش عاشق ستاره می‌شود، اما انگار ستاره آفاق واقعیت ندارد ولی حقیقت دارد. این لحظه ۱۸ سال طول می‌کشد تا اینکه… .

خداداد جلالی ساخت فیلم «بچه ای با جوراب قرمز» و… را در کارنامه خود دارد. محمدحسن نجم تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.

سایر عوامل اصلی «زنی با ارابه چوبی» عبارتند از: مجری طرح: محسن عزیزی، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، طراح گریم: محمد قومی، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح لباس: سمیه سنقری، طراح صحنه: مهران یوسف زاده، دستیار اول کارگردان: منصور میرشکاری، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، برنامه ریز: فرشاد کلباسی، مدیر تولید: امیر مقدس، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: زهرا برزیده، مدیر تدارکات: مجید منفرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج