۸۱۱۳۷۴
۷۲ نظر
۵۰۰۵
۷۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خداداد: آقای کی‌روش! ما خنگ نیستیم!

خداداد عزیزی می گوید کارلوس کی روش روزی آرزو داشت سرمربی ایران شود اما در اینجا متوجه شد خیلی راحت می تواند از مسئولان غیر فوتبالی فدراسیون سواری بگیرد.

ورزش‌سه: مصاحبه روز گذشته کارلوس کی روش مبنی بر اینکه رویای تیم ملی صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا است، صدای بسیاری از اهالی فوتبال را در آورده؛ او در حالی این جمله را بر زبان آورده که از ماه ها قبل بارها و بارها بر شانس ایران برای قهرمانی در آسیا تاکید کرده و حالا از حضور در نیمه نهایی حرف می زند. از سوی دیگر تیم ملی در صورتی که از گروهش به عنوان صدرنشین بالا برود، با غلبه بر اردن و چین می تواند جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آورد و این افتخاری نیست که همه مردم ایران به دنبالش هستند.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران درباره مسائل پیش آمده پیرامون صحبت های عجیب کارلوس کی روش جملاتی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

صعود به نیمه نهایی رویای کی روش است، نه ما

حضور در نیمه نهایی جام ملت ها، رویای ما نیست. این موضوع رویای کی روش است. ما خیلی وقت پیش به نیمه نهایی صعود کردیم. با تیم محمد مایلی کهن در سال ۱۹۹۶ که نه پول داشتیم و نه بازی تدارکاتی به نیمه نهایی رسیدیم. آن سال فقط ۱۰۰ دلار به ما پول توجیبی دادند و به نیمه نهایی صعود کردیم، بهترین تیم آسیا شدیم، بهترین تیم اخلاق شدیم، آقای گل مسابقات از ما بود، بهترین بازیکن جام را داشتیم و هرچه افتخار بود جارو کردیم و به ایران آوردیم.

چرا باید میلیون ها یورو پول به کی روش بدهیم؟

در زمان برانکو هم این اتفاق افتاد و رویای حضور در نیمه نهایی رویای خود کارلوس کی روش است. رویای مردم ما این نیست. اگر اینطور است که چرا باید میلیون ها یورو و دلار پول بدهیم تا یک نفر بیاید که رویایش حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا است.

ما با ویرا درجه سه هم به جام جهانی رفتیم

باید از حامیان کی روش بپرسید چرا اینطور از او طرفداری می کنند. من نمی فهمم که چرا حامیانش می گویند او ۸ را به ۹ رسانده و ۹ را به ۱۰. چرا می گویند ما را به جام جهانی برده؟ ما با ویرا که یک مربی درجه سه بود هم به جام جهانی رفتیم. با حشمت مهاجرانی که یک مربی ایرانی بود هم سال ۱۹۷۸ صعود کردیم. حتی با برانکو هم به جام جهانی رفتیم. جام جهانی رفتن که طبیعی است.

خودکرده را تدبیر نیست

متاسفانه خودکرده را تدبیر نیست. اینها تقصیر خودمان است. اگر دستیار کی روش به خبرنگار می پرد، مقصرش برخی خبرنگاران هستند که به کی روش چسبیده اند و طوری رفتار می کنند که عجیب است. می گویند حمایت کنید، مشکلی نیست. اما حمایت با دروغ فرق می کند. ما باید واقعیت ها را ببینیم و بگویم.

گزارش بازی های 2018 را با 2006 مقایسه کنید

وقتی گزارشگر ما سر بازی تیم ملی دروغ می گوید و به مردم جهت می دهد، این اتفاقات را هم باید تحمل کنیم. در جام جهانی ۲۰۱۸ گزارش ها کاملا جهت دار بود. شما گزارش های جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را با جام جهانی ۲۰۰۶ مقایسه کنید.آن زمان تیم ملی هنوز بازی آخرش را پایان نداده بود، روی آنتن گفتند خداحافظ برانکو. حال در جام جهانی اخیر چه شد؟ گفتند افتخار بزرگی داشتیم و مردم به استقبال تیم ملی بروید. ما باید صادق باشیم.

ما حقمان است

اگر کادر تیم ملی به حمید استیلی، به خبرنگار، به محمد مایلی کهن، به قلعه نویی توهین می کنند، اگر این آقا اسدی دبیر فدراسیون را بیرون می کند تقصیر خودمان است. ما حقمان است که این رفتارها را ببینیم. حتی در این شرایط اگر کی روش بگوید رویای ما صعود از دور گروهی است که با یمن و چند تیم ضعیف دیگر همگروه هستیم بازهم باید بپذیریم. ما اگر قرار باشد در دور حذفی اردن و چین را هم نبریم و به نیمه نهایی نرسیم که دیگر چه نیازی به کی روش داریم؟ خداراشکر که در قرعه شانس آوردیم و می توانیم به نیمه نهایی برسیم!

آقای کی روش! ما خنگ نیستیم

آقای کی روش! ما مردمی با تمدن۵ هزار ساله هستیم. ما خنگ نیستیم! شما درباره ما چه فکر می کنید؟ رویای مردم ما در جام ملت ها صعود به نیمه نهایی نیست؛ خیلی توقع مان بیشتر از این است. مردم ما با رویا زندگی نکردند و نمی کنند اما شما مردم ما را رویایی کردی؛ همواره طوری صحبت کردی که آنها رویایی شوند و الان می گویی رویای ما رفتن به جمع ۴ تیم برتر آسیا است.

مگر شاخ غول را شکستی که وزیر به بدرقه ات بیاید؟

چند روز پیش شنیدم کی روش گفته چرا وزیر ورزش به بدرقه تیم ملی نرفته؟ ما در کشتی اول جهانیم، در وزنه برداری همینطور. در تکواندو دوم جهان هستیم و در خیلی از رشته ها جزو ۵ کشور اول دنیا قرار داریم. وزیر ورزش به بدرقه این ها نمی رود، برای چه باید به بدرقه تیم ملی برود؟ اگر سلسله مراتب را در نظر بگیریم بین وزیر ورزش و کارلوس کی روش حداقل ۶ نفر دیگر وجود دارند. مگر شاخ غول را شکستی که وزیر به استقبالت بیاید؟

کی روش آرزو داشت سرمربی ایران شود

دوست دارم واقعیت ها را روسای فدراسیون فوتبال در زمانی که با او ۸ سال پیش قرارداد بستند بگویند. این آقا آن روز آرزو داشت سرمربی تیم ملی ما شود و روی نیمکت ایران بنشیند. امیدوارم مسئولان آن زمان فدراسیون دهان باز کنند و این چیزها را بگویند. او می دانست ایران در آسیا کشور صاحب فوتبالی است.

روزی که اسدی را عوض کرد، فاتحه همه چیز خوانده شد

متاسفانه اما وقتی به اینجا آمد فهمید خوب می شود از یک عده آدم غیرفوتبالی که نام شان مدیر است سواری گرفت. آن روزی که دبیر فدراسیون فوتبال را عوض کرد، فاتحه همه چیز خوانده شد. من دکتر اسدی را از قبل می شناسم. او آدمی فوتبالی و درست و سالم است که متاسفانه این آقا آن کار را کرد. او الان عین آب خوردن از ما سواری می گیرد و ... . واقعا نمی دانم چه بگویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه رویای تیم ملی صعود به 4تیم جام ملتهاست پس چرا کیروش دلال دزد رو آوردن یه مربی ایران هم میتونه تیم ملی رو ببره بین چهارتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط زیادی نکن! نیست که ما هر چهار سال یه بار پای ثابت نیمه نهایی آسیا هستیم! هم تیم ملی مون هم تیمهای باشگاهی مون!
        اگر به قول این آقا رفتن به جام جهانی عادیه، پس چرا سالهای ۹۴ ,،۲۰۰۲و ۲۰۱۰ و نتونستیم بریم؟ می‌دونی چرا؟ چون اون موقع هدایت تیم ملی دست اُشکولهایی مثل تو بود. پر رو و باددماغ. از همون دارو دسته ای که تا یکی موفقیتی بدست میاره میکین، کاری نکرده که، ما هم بلد بودیم!! ای بر ...... لعنت.

      • بدون نام

        کیروش بزدل

      • بدون نام

        تیم ملی ببینیدباکیروش دلال ودسیارای اشغالش به کجا رسیده که رویاش توجام ملتها صعودبه4 تیمه خاک برسر حامیان کیروش

      • بدون نام

        فردوسی پور وحامیان کیروش دلال به دنبال ذلیل کردن ایران وایرانی هستن تحویل بگیرید دلال موزامبیک فرموده صعودبه4تبم آسیا رویای ایرانه

      • سعید

        میشه یکی از دزدیاش رو بگی؟ اگه ایت ذهنیت تو و اون خداداد رو کشورهای دیگه هم داشتن الان هیچ مربی خارجی تو هیچ تیمی نبود. با این ذهنیت شما پس تیم چین و امارات هم باید بگن چون لیپی و زاکرونی رو آوردیم پس باید حتما قهرمان بشیم. یه خورده شعور لطفا.

      • بدون نام

        ببند دهنتو لنگی

    • بدون نام

      بازم خداداد بازم حرف حق
      درود برشرفت خداداد عزیزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو اون خداداد که از نظر تربیت وضعش مشخصه مربی دلال کرواسی موزی کفتار صفت شما هم معلوم حال و روزش طرفدارهای عقده ایش هم معلوم کیا هستند چون کیروش سطحش از اون شانساکو حیران و گیج شما بالاتره دارید میسوزید

      • کارشناس فوتبال

        بازم اين زر زد
        آخه نادان فوتبال تخيلى 30سال پيش تيمهارو با الان دارى مقايسه مى کنى تو که به قول خودت اروپا بازى کردى کدوم دستاورد رو واسه فوتبال ما داشتى بجز حاشيه سازى

      • بدون نام

        چطوری لنگی

      • بدون نام

        17:28
        بی ارزشی مثل توارزش جواب دادن نداره

      • بدون نام

        17:28ب همین مربی کرواتمون جوری شما رواز پشت زدیم که شدین بی آبروی ملت

      • بدون نام

        17:28
        غرور داشته باش جیرخوار یه موزامبیکی نباش

      • بدون نام

        کاربر 22:38 22:39. 2240
        کع همشون خودتی تو جیره خوار دلال بیسواد کرواسی تون نباش گلابی

      • ابی آسمانی

        این خداداد چیزی ازمربیگری بلد نیست هرجامربی شده گندزده فقط ایراد ازاین
        وان میگیرد

    • Dam

      سخن متین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف چرت زیاد میزنه این خداداد.نه اینکه تو این سی سال تیم ملی یه پای فینال آسیا بوده آغا توقعش زیاد شده حالا فینال میخواد.بدبختها شماکه سه تا سه تا از بحرین وقطر وچین گل میخوردین!والا خوبه روی زیادی داره این عزیزی با حاشیه هاش.

    • مرتضی

      حرف حق و دو کلمه حرف حساب!!!!

    • ستار

      دلال میگه من نسل فوتبال ایرنا عوض کردم!!! آخه دلال هشت سال سرمربی تیم ملی بودی خودبخود خیلیها تو این هشت سال عوض میشن

    • بدون نام

      باز این شروع کرد

    • مرتضی

      گوش اگه گوش اونا، ناله اگه ناله ماست.
      آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

    • بدون نام

      آقای خداداد تو خنگ تر از آنی که من فکرشو میکردم شانس آوردی اون توپه رفت تو دروازه استرالیا الان داشتی خیابونای مشهدو جارو میکردی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...شرمت بیاد که تو فضای مجازی هموطن و استوره مملکت رو توهین میکنی بخاطر یه عجنبی دلال

      • بدون نام

        خیلی بیشعوری که به خداداد توهین میکنی

      • بدون نام

        درود برشما

      • بدون نام

        درود بر شما

      • بدون نام

        معلومه تو هم از اون کیسه کشای نون به نرخ روز خوری خداداد افتخار این ملت است تو اجنبی پرست کجایی که به اسطورهای این مملکت اهانت میکنید

      • بدون نام

        لایک

      • سعادت

        توقع نداشتم یه ایرانی به خداداد عزیزی توهین کنه مگه اینکه تابع یه کشور دیگه باشه

    • بدون نام

      کی روش پرستان تحویل بگیرید

    • بدون نام

      راستش راگفتی ما مردم خنگ نیستیم وقتی نمایندگان مجلس به مردم توهین میکنندوکاری نمیکنیم،وقتی اجناس گران می شود، مرغ چهارده هزارتومان،پرایدچهل میلیون تومان همچنان بی تفاوت هستیم،وقتی جوانهای مردم با تحصیلات عالیه بیکارنداما دار،دسته مسئولان با دوز کلک سر کار هستند،وقتی اینهمه دزدی،اختلاس تو کشور انهم تو کشور اسلامی رخ می دهدهیچ حرکتی نداریم ،بله جناب خداداد خنک نستیم ،وقتی اتفاقات تلخ وناگوار برای فرزندانمان از تعرض تا اتش سوزی رخ می دهدوحرفی نمی زنیم ودر مقابل کشور وهموطنانمان احساس مسئولیت نمیکنیم بازهم خنک نیستیم وقتی کالاهای اساسی مردم را احتکارمیکنیم تا گرانتر بفروشیم خنگ نیستیم وقتی فساد در فوتبال از پایه تا بزرگسال و در ادامه به تیم ملی مطرح می شوداقدامی صورت نمی گیرد ما خنک نیستم جناب خداداد ما سیب زمینی هستیم.

      پاسخ ها

      • علی

        این سیب زمینی آخرش چقدر خوب اومدی،آفرین

      • بدون نام

        خیلی مردی آقای عزیزی

      • افشین بهادری

        گفتن این حرفا هیچ فایده ای نداره این افرادی که اینجا بحث میکنن وبه هم فوش میدن .هنوز نفهمیدن داره چطوری سرشون ولاه میره واز کجا میخورن .یه بحث بندازی بین جماعت ما همدیگرو تیکه پاره میکنن نمیگن بابا ولش کن یه بحث چندان مهمی نیست احترام نگهدارم .الان وقت حمایت از همدیکست نه توهین بهم فوش دادن .لطفا یکم فکر کنید خواهشن فکر کنید دارید سر چه چیزای بهم فوش میدید

      • بدون نام

        اگر دو گلاس سواد داشتی این حرفها را نمیزدی.بااینکه فوتبالتو دوست دارم ولی اخلاق صفر

    • بدون نام

      شما خر گیر بیاری سوارش نمیشی

    • بدون نام

      دمت گرم خداد گل گفتی واقعا دمت گرم ایول . این مردیکه دلال موزامبیکی عوضی بیشعور فک کرده ک کی هست؟بره گم شه

    • تاج

      اره بدون کیروش هم رفتیم البته با صدتا بدبختی د دعا و ثنا و پلی آف و ....نه سه تا بازی مانده به پایان رقابتها.....جیگر

    • رضا

      کیروش ودستیارانش ایرانی وخارجی یک مشت مفت خورهستند که با پول این مردم بیچاره دراین شرایط سخت اقتصادی ،فعلا دارند حال میکنند....این آقای مارکارآقاجانیان چه سابقه درخشانی پرعرصه مربیگری داره؟؟؟!!!!سالیان سال به تیم ملی چسبیده،درهربازی لیگ به استادیوم میره که مثلا بازیکنان راببینه وبه کیروش معرفی کنه،واقعا این آقا دراین حد قابلیت داره؟؟؟؟؟؟اگرداره پس چرا همان باز یکنان قبلی بازدرتیم حضور دارند؟؟؟؟؟!!!!!!!فقط با پول مردم بیچاره کیف میکنند....انشالله بزودی شر اینگونه آدمهای بی خاصیت ومفت خور ازسر جامعه فوتبال ومردم ایران کنده شود........

    • بدون نام

      اماکعبی میگوید کهخنگی وبعدشم خودت که به همه میپری

    • بدون نام

      تا وقتی دارو دسته عادل و تاج و کیسه کشا هستن کیروش همه رو مثل اونا ...خل و خنگ میبینه

    • بدون نام

      اقای خداداد!!!لطفا دهان گشادت را ببند،تو خودت ادم بی تربیت و بی جنبه ای هستی

    • ع ض

      واقعیتی ک خیلی زودتر باید ب ان میرسیدیم
      ممنون اقای عزیزی

    • بدون نام

      الان چند تا بچه قرتی اجنبی پرست وطن فروش جبهه میگیرن. دمت گرم خداداد.

    • آرش

      یکی پستونگ این خدادادو بده بهش بابا. گند کاریا و مافیا بازیای خودشو چرا رو نمیکنه من موندم.اصلا کیروش بد ، همه بد، مایلی کهن و امسال دارو دستش خوب عالم، ولی یکی باید بیاد از دلال بازی و دزدی و رانا حرف بزنه و انتقاد کنه که خودش پاک باشه. والا برن آمار هر کدوم از مربیا و بازیکنا رو در بیارن باید جمع کنن برن. بازم خدا بیامرزه کیروش ک خارجیه خودمون به خودمون رحم نمیکنیم الان خداداد بهش بگن بیا بشو مربی تیم ملی با سر میاد

    • بدون نام

      چرا بعد ازآن نتوانستیم به مرحله حذفی برسیم دوره شما فقط تیم ملی 15 بازی کن داشت ومربی تیم ملی می ترسید از بازی کنان دیگر استفاده کنه ولی الان هرکه بی انضباطی کن ازیک جوان دیگر استفاده می شود دوره شما هرکس کاری می خواست می کرد فردا بازهم فیکس تیم بود بازی کن مربی تیم ملی می زد ولی بازم فیکس بازی می کرد

    • بدون نام

      دمت گرم خداداد عزیزی حیف که همه غیرت تو را ندارند ؟

    • بدون نام

      اره رفتیم جام جهانی ولی چطوری رفتیم؟ این همه ور زدی که از برانکو تعریف کنی اونی که گفتی خودتی

    • علی

      درود بر خداداد عزیزی که حرف درستی میزنه

    • بدون نام

      بر بد خواه کی روش لعنت

    • منم

      حرف مفت میزنی کی مثل زمان کیروش دو دوره پی درپی به جام جهانی رفتیم اونم با اقتدار نه مثل زمان شما با دعا و ثنا و پلی آف و به عنوان تیم ۳۲ می رفتیم جام جهانی کیروش با همه ایراداتی که بهش وارد هست ولی کارشو خوب بلده و هشت ساله که تیم رو صدر آسیا شنونده وباریک سالاری رو خفه کرده همه تیمهای عربی ازش حساب میبرن امثال خداداد که یک تیم درجه سه رو هم نمیتونن تمرین بدن بهتره ساکت باشن و نظر ندن حسودان

      پاسخ ها

      • دوستاره ازچهارجانبه باتیمهای درپیتی گرفتیم شماهایادتون نمیاد تازشم قهرمان دسته سه شدیم شماچی قرمزا خخ

        اخه یه گاوم هشت سال بزارن مربی ملی راحت میتونه ببره جام جهانی پس خفه شو لطفا چون معلومه ختی نمیدونی چندتابازیکن داخل زمین هست

    • صادق

      اقای خدا داد خود که چیزی از مربی گری نمی دانی پس لطفا هیس بزار کی روش کارش و انجام بده

    • یاسر

      کیروش شاید جامی بدست نیاورده ولی از حق نمیشه فرار کرد اون به غیر از بعضی رفتارهای اشتباه.، تفکر ما ایرانیها رو نسبت به فوتبال حرفه‌ای عوض کرده با پافشاری های اون بوده که زمین تمرین خوب و ساختمان پک و ....رو الان تیم ملی داره در ثانی این صحبت‌هایی آقا عزیزی و امثال ایشان بیشتر به دلیل سوتفاهمی هست که بین مربی تیم ملی و بقیه مربیان خوب باشگاه ها بوجود آمده و کمکی به فوتبال ما نمیکنه

    • بدون نام

      تو زر نزن خداداد که بدجور عصبی از دستت

    • بدون نام

      کی می فهمی هستی
      بیشترم هستی

    • وحید

      باعث تاسف است وقتی اقای اسدی در فایل صوتی موجود میگه دزد دریایی پرتغالی و وقتی کی روش جلوی بعضیها رو جهت باند بازی میگیره از کاشیما قهرمان ژاپن یک بازیکن هم به تیم ملی دعوت نشد اگر کی روش و وجدان کاری اش نبود ارزوی کم گل خوردن را داشتیم کی روش هر جا باشه همین پول و میگیره اگر فردوسی پور حامی کی روش است برای اینکه از پشت پرده خبر داره و از اطلاعات فوتبالی به روز استفاده میکنه جالبه هر دفعه به بهانهای به کیروش گیر میدن و این نشانه کار درستی اوست

    • شهرام

      فقط میتونم بگم خدا پدرتو بیامرزه که شجاعانه حرف دل اکثریت ملت رو میزنی . دم شما گرم . اینارو بیشتر باید به اون قشر از جامعه گفت که با باخت تیم ملی میریزن توی خیابون . قشری که اصلا فوتبال نمیدونن چیه و اصلا کیروش رو نمبشناسن و حتی نمیدونن کیروش مربی اسب سواریه یا فوتبال . فقط میریزن توی خیابون برای ایجاد ناهنجاری و آزار بقیه . همین گروه هم از علافی و بیکاری میرن دسته گل میبرن فرودگاه . واقعا بحالشون باید تاسف خورد . همین تعداد کم از این قشر بخصوص همیشه در طول تاریخ باعث نابودی اکثریت جامعه شدن . این چیزایی که برای این یارو رویاست رو ما قبلا تجربه کردیم با هزینه ناچیز و نه میلیارد تومانی و میلیون دلاری .

    • پرویز

      اصل موضوع بر می گردد به فسادی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد نوع قرارداد با کی روش که خدا می داند چه کسانی در این رابطه سهم خود را گرفته اند؛؛ از باند اصفهانی ها تا فردوسی پور و برخی رسانه های داخلی در تحمیل کی روش دلال به ایران و حیف و میل کردن میلیون ها دلار از جیب مردم دخیل هستند واقعا این افراد به خدا و روز قیامت اعتقاد دارند به حق الناس اعتقاد دارند ؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد محمدی

      تیم ملی بعد کیروش دیدن داره بازم حسرت جام جهانی حسرت نباختن به تیمای درجه سوم انور اب بازیکن سالاری منتظر میمانیم ما ایرانیا عادت داریم به نمک نشناسی

    • mehrdad

      خدادا عزیزی حرف نزنی بهتر.امثال خداداد عزیزی فقط بلدن بگن دوران مایلی کهن دوران ویرا بازی با استرالیا.اینارو ازشون بگیری هیچ پخی نیستن.کارلوس کیروش عقل و شعورش از امثال تو و برانکو که یه عده بیشعورو نفهمو انداختن جون تیم ملی بیشتر میفهمه.کیروش تیمش میر تا فینال شک نکنید .قهرمانم بشه امثال تو میاید یه چزت و پرت میگید.انقد شعور ندارید که سه هفته موند به جام ملت ها ،بجای اینکه از تیم ملی حمایت کنید و پشتش باشبد دارین خرابش میکنید همون لال بشید بهتر.

    • جابر

      اقای خداداد...از تیمی که دوبار پشت سر هم رفته جام جهانی از ارژانتین و اسپانیا 1 بر0 باخته..با پرتغال و نیجریه مساوی کرده..مراکش رو برده..7سال تیم اول اسیاست و یکی از 5مربی گرون دنیارو داره انتظار قهرمانیه اسیا داری!!!باشه اقای کیروش تو همون مارو ببر جز 4تا قبول تو قهرمان ملی..اقای خداداد خواهش میکنم.شما فقط یه گل به استرالیا زدی..شما توی بوندسلیگا که لژیونر نبودی..مردسال اسیا نشدی...حداقل به مدت 8سال جز 3بازیکن برتر تیم ملی نبودی.خداداد جان شما حق نداری این حرفا رو بزنی...هرچی کیروش بگه ای زررررت

    • سعید

      یکی نیست به این آقای پروفسور فوتبال بگه پس با این تفکری که شما داری فیلیپین نباید اریکسون رو می آورد چون حتی از گروهش هم بالا نمیاد . چین هم نباید لیپی رو می آورد چون اونها هم مطمئنا قهرمان نمیشن. امارات هم نباید زاکرونی رو می آورد چون هیچ تضمینی نداده. ما با این آدم های متحجر و بی سواد به هیچ جا نمیرسیم. به قول رامین رضاییان لطفا دهنتون رو ببندید.

    • بدون نام

      یکی از کی‌روش کبیر انتقاد می‌کنه که یه رزومه درست و حسابی داشته باشه ، نه یه آدم معلوم الحال.

    • rira

      دلاله موزامبیکی بیراه نمیگه. یه مشت آدمهای کم عقل طرفدارشن که واقعا آرزشونو رفتن ایران به جمع 4تیمه . ولی خواسته کلی از آدمهای این مملکت که اتفاقا خوبم فوتبال رو میفهمن و اتفاقا کیروش رو هم خوب میشناسن فقط قهرمانیه که مردک دلال تو خوابشم قهرمانی نداشته. این یارو اینقدر احمقه و جام ندیده که بودن تو 4 تیم رو برا ایرانیا آرزو میدونه. جمع کن گمشو دیگه

    • بدون نام

      تمام حرفاش منطقی و درست بود و همه اینو میدونن ولی فردوسی پور جیره خور کیروش با در دست داشتن تمام رسانه ها حمایت بیجاش مارو به اینجا رسونده

    • بدون نام

      کیروش میدونه میخاد چیکار کنه میخاد بار روانی رو از رو بازیکناش برداره تا راحت تر بازی کنن

    • بدون نام

      اقای تاج کرسی دوست ازترس کرسی خودش ازبیگانه ای چون کیروش خمایت وملت ایران راتحقیرمیکندخجالت بکش اقای تاج

    • محمد حسین محمودی

      کی‌روش مربی خوبی است ولی عقده ای ست در تمام کشورهای صاحب فوتبال مربی تیم ملی با مربیان باشگاه ها به تفاهم می‌رسند و یک هدف مشترک دارند همین استقلالی ها اگر کی‌روش به اسطوره های آنها توهین می کرد آیا الان طرفدار کی‌روش بودند یکی از بازیکنان استقلال را به جام جهانی نبرد و ما مشاهده کردیم که چقدر به کی‌روش فحاشی کردند ما طرفدار تیم ملی هستیم نه طرفدار کی‌روش

    • بدون نام

      درود بر خداداد دوست داشتنی و بزرگمرد که همیشه حرف حق و درست رو میزنه درد و بلات بخوره تو سر بدخواهات

    • بدون نام

      تیم ایران با هر مربی که داشته بارها تا نیمه نهایی رفته و اتفاقا هیچ چیز به اندازه حذف شدن در نیمه نهایی و به فینال نرفتن آزار دهنده نیست پس هیچ افتخاری در نیمه نهایی و بعد حذف وجود نداره و الان چیزی به غیر از قهرمانی نمیتونه باعث رضایت بشه و آقای کیروش هم برای اینکه ثابت کنه از بقیه بهتره و بهترین نسل فوتبال ایرانو ساخته باید با قهرمانی اینو ثابت کنه وگرنه بقیش حرف مفته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج