جاباما
۸۱۱۴۲۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

فریاد «ایران ایران» بازیکنان در کمپ اسپایر

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار دوستانه با فلسطین در کمپ اسپایر پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در کمپ اسپایر تمرینات خود را پیگیری کرد.

* علی قلی زاده که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد از نزدیک نظاره گر برنامه های آماده سازی تیم ملی بود.این بازیکن فعلا زیر نظر کادر پزشکی در حال درمان است.

* سعید عزت اللهی که بامداد امروز به دوحه رسیده است در تمرین عصر امروز حضور نداشت.

*علی کریمی که روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرده بود امروز هم موفق نشد در کنار سایر بازیکنان تمرین کند.این بازیکن در حالی که بقیه بازیکنان در حال تمرینات تاکتیکی بودند زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی به دویدن دور زمین پرداخت. در ادامه کریمی در فوتبال درون تیمی به عنوان یار آزاد برای دقایقی به میدان رفت.

*باد شدیدی در محوطه برگزاری تمرین امروز ملی پوشان می‌وزید که باعث شد اعضای کادر فنی با لباس های گرم در کمپ اسپایر حضور پیدا کنند.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان زیر نظر مک در مورت مشغول آماده سازی شدند، سپس اوسیانو برنامه های تاکتیکی را به آنها شرح داد که مهترین بخش تمرین امروز ارسال از جناحین توسط بازیکنان کناری و استفاده از توپ های سوم توسط برخی از هافبک ها بود.

در این بخش مهدی ترابی که در نیم فصل دوم رسما سرخپوش خواهد شد با پای چپ ضربه جالبی به توپ زد که با این گل دروازه سید حسین حسینی را به زیبایی باز کرد.در ادامه هم ترابی دوباره قصد داشت با چیپ دروازه حسینی را باز کرد که وی با واکنش خود مانع از این کار شد.

*در پایان تمرین امروز بازیکنان حلقه اتحاد زده و با صدای بلند فریاد زدند ایران ایران ایران.این اقدام با درخواست کی روش صورت گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فلسطین خواهد رفت که سرمربی تیم ملی با توجه به اهمیت مسابقات جام ملت ها تصمیم دارد ترکیب تیمش را در این مسابقه مخفی نگه دارد. این در حلی است که دیدار تیم ملی ایران با قطر پشت درهای بسته در نظر گرفته شده و برای بازی فردا کی روش تصمیمی نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعدازبازی با مالدیوگوام پاکستان هند تاجیکستان جزایره فارو ازبکستان تایلند سوریه ونزوئلا قرقیزستان لبنان ترنیدادوتوباگو سیرالئون فقط بازی بافلسطین مونده بود تمام تیمهای درپیت وجنگ زده ودرجه 3 دنیا با تیم ملی بازی کردن جالبه باین تیمهابازی میکنن بازیکناوکادرفنی پاداشم میگیرن مهم فقط یه چیزه حق دلالی کیروش تبریک به حامیان جیرخوار کیروش که آبروی تیم ملی ایران و ایرانی اصلا واسشون مهم نیست

    • بدون نام

      یه آدم زنده توفدراسیون نیست کیروش دلال رو بندازه بیرون آبروی ایران رو با بازی با این تیمهای ضعیف بخاطرپاداش وحق دلالی بردن کیروش دلال تمام تیمهای جنگ زده روبرده فقط مونده بازی بافلسطین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج