۸۱۱۴۳۷
۲۳ نظر
۵۰۰۲
۲۳ نظر
۵۰۰۲
پ

طارمی تا یک‌قدمی پرسپولیس رسید و برگشت!

مهاجم سابق پرسپولیس تا یک قدمی بازگشت به جمع سرخپوشان آمد، ولی در نهایت این اتفاق به سرانجام نرسید.

خبر ورزشی: شاید این موضوع باعث تعجب شما شود، اما مهدی طارمی تا سه‌شنبه‌شب هفته گذشته تمام مراحل شفاهی و پیش‌زمینه‌های ممکن برای حضور در پرسپولیس را گذرانده بود و می‌توانست بدون هیچ دغدغه‌ای، بازیکن جدید سرخپوشان لقب بگیرد، اما از آن به بعد، یکسری اتفاقات افتاد که مهدی را از خواسته اش دور کرد.

اتفاق اول، رسانه‌ای شدن بازگشت طارمی به پرسپولیس بود. به محض اینکه برانکو ایوانکویچ به صورت تلویحی، خبر بازگشت این بازیکن را لو داد، رسانه‌های داخل کشور ده‌ها مطلب، گزارش و مصاحبه در این رابطه منتشر کردند تا موضوع به سوژه اول فوتبال ایران در حوزه خبر پرسپولیسی‌ها بدل شود و با اولین ترجمه این اخبار به زبان عربی و انگلیسی، مدیران باشگاه الغرافه تا انتهای ماجرا را فهمیدند.

تا قبل از آن، مدیران الغرافه حاضر بودند بدون دریافت پول، رضایتنامه طارمی را صادر کرده و او را بازیکن آزاد اعلام کنند زیرا به شدت تحت فشار منتقدان بودند. اوضاع به حدی علیه طارمی بود که نه تنها رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال در شبکه‌های ورزشی قطر بلکه هواداران الغرافه و پیشکسوتان باشگاه نیز از این بازیکن انتقاد داشتند.

مدیران الغرافه هم براساس همین اتفاقات قصد خداحافظی با طارمی را در سر می‌پروراندند آن هم با فسخ قرارداد یک طرفه از سوی باشگاه قطری، اما همین که فهمیدند پرسپولیس به دنبال این بازیکن است، برای دادن رضایتنامه به طارمی، برایش شرط گذاشتند که باید فسخ قراردادش را فعال کند که آن هم رقمی عجیب و غریب و بیش از ۸ میلیارد تومان خواهد بود که نه پرسپولیس توان پرداختش را دارد و نه شخصِ طارمی.

از سوی دیگر، طارمی برای آن‌که تعصب خود به تیم ملی را نشان بدهد، مصاحبه تندی علیه پیشکسوتان فوتبال ایران انجام داد و اعلام کرد: «اگر قهرمانی در آسیا آسان بود، مربیان دیگر می‌توانستند قهرمان آسیا شوند.» با اینکه دوستان صمیمی طارمی اعتقاد دارند منظورش به محمود یاوری، سرمربی پیشین تیم ملی ایران بوده،

اما برانکو این موضوع را به خودش مرتبط دانست که نتوانسته پرسپولیس را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند و از این رو، ناخواسته رابطه طرفین شکراب شد تا حدی که برانکو نیز جواب طارمی را داد و گفت: «نمی‌دانم طارمی چه‌ها گفته و توجه هم نخواهم کرد.

بازیکنانی که جذب کردیم، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی هستند. درباره بازیکنان بعدی که بخواهند جذب شوند، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. هنوز سه بازیکن دیگر می‌خواهیم، اما بستگی به شرایط مختلفی نظیر بودجه ما، شرایط باشگاه‌های آن‌ها و مسائل دیگر دارد. ما فعلاً گروه اول بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم.»

سومین اتفاق که باعث از بین رفتن شانس بازگشت طارمی شد، حمله دوباره هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی این بازیکن است. طرفداران تیم سرخپوش پایتخت پس از ناراحتی برانکو از صحبت‌های طارمی، به صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام حمله کرده و او را به باد انتقاد گرفتند تا به طور کلی، شانسی برای دیدن دوباره طارمی در پیراهن پرسپولیس نباشد. حداقل فعلاً که اوضاع به این شکل است، اما در فوتبال ایران این‌طور است که اگر منافع مشترک در میان باشد، همه با یکدیگر آشتی می‌کنند و اوضاع گل و بلبل می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طارمی خودشم بخواد کیروش کثیف نمیزاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بردلال موزامبیک کیروش بزدل

      • بدون نام

        مرگ بر دلال موزامبرک

    • بدون نام

      وخبر ورزشی که بسیار خوشحال شد از این حواشی اولا ، دوما وسوما راه انداختی برادر ! شاید جای رسانه ها برخی برای الغرافه فاکس هم زدند ..همه چی با نام روزنامه ها !!!؟ خودتی حاجی

    • بدون نام

      این وسط ناراحتی عجیب خبر ورزشی عجیبه که چرا از قدرتمند شدن پرسپولیس واهمه داره و دست به فرافکنی و سناریو نویسی میکنه؟؟؟؟
      شما چرا ناراحتی و دستپاچه؟

    • بدون نام

      ترس این زرنامه واسه چی هست؟

    • بدون نام

      مهدی طارمی همان کسی هست که پرسپولیس را دچار مخمصه بسته شدن پنجره یارگیری کرد چه آن زمان که در پرسپولیس بود صدبرابر آنچه را که گل زد باخودخواهی و بی دقتی هدر داد وآخر سر هم بدنبال پول ،آن افتضاح در ترانسفرینگ را به بار آورد چنین شخصی را نباید به باشگاه راه داد .یه کم غیرت و تعصب هم باید داشت

      پاسخ ها

      • دوستاره ازچهارجانبه باتیمهای درپیتی گرفتیم شماهایادتون نمیاد تازشم قهرمان دسته سه شدیم شماچی قرمزا خخ

        توغلط کردی توکی هستی که نظربدی طارمی بارفتنش به الغرافه پنج میلیاردسودرسوند به باشگاه اون پنجره هم ندانم کاری طاهری بود درضمن هرچقدرم که موقعیت خراب کنه بازم اقای گل میشد همین کافی بودبرای قهرمانی

    • مرتضی

      طارمی رو نمیخوایم نمیخوایم!!!!

    • بدون نام

      لنگی بیشعور

      پاسخ ها

      • ایران اباد

        کیسه کش دوچرخه سوار دق دق دق کن لال شو سرتق لالی

    • یوسفی

      اصلا تجسم اینکه طارمی بخواد بیاد پرسپولیس تهوع اوره ، چون تا میتونست به پرسپولیس لطمه زد این نامرد

    • بدون نام

      طارمی دیگر برای ما پرسپولیسها تمام شده وبه تاریخ پیوسته.

    • بدون نام

      مرگ بر تیم حکومتی و هواداران فحاشش

    • بدون نام

      لجنپولیش نژادپرست

    • بدون نام

      طارمی خراست

      پاسخ ها

      • رها پرسپولیسی

        شما که هنرمندی فیلسوفی لطفا در مورد طارمی درست حرف بزن

    • رها پرسپولیسی

      طارمی عزیز دلم چرا نیومدی؟ تو این چند روز که فهمیدم می خوای بیای از خوشحالی می خواستم بال در بیارم ترو خدا برگرد به حرف مردم عوضی که فحش تو میدن نداشته باش قربونت برم

    • ناشناس

      این طارمی همیشه دنبال حاشیه س و از بازار گرمی دست بر نمی داره!

    • بدون نام

      هرکس که مخالف بازگشت طارمی هست بی شک از تیم رقیب است هیچ پرسپولیسی عاقلی همچون حرف های رکیکی نمی زند هواداران پرسپولیس آدمای باشعوری هستند اگر طارمی ده درصد مقصر است مدیریت قبلی. نود درصد چرا همه تقصیر ها را گردن طارمی می ندارند

      پاسخ ها

      • رها پرسپولیسی

        خدا خیرت،بده منم همینو میگم

    • بدون نام

      نیاد بهتره مگه اینکه مفتی بیاد

    • پدرام

      چه بیاد چه نیا برای تیم ملی فرق ندار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج