۸۱۱۴۵۶
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

۳ خرید پرسپولیس علیه سوز سرما و بازار کساد!

خریدهایی که پرسپولیس در تابستان انجام داد، اکنون آن ها را به موفق ترین تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل کرده و هیچ بعید نیست در ادامه هم انتقال هایی انجام شوند.

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت پس از یک سال محرومیت حالا در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و همچون ۱۵ تیم لیگ برتری دیگر به دنبال تقویت خود جهت نتایج بهتر در زمستان هستند. پرسپولیسی ها در دوران برانکو ایوانکوویچ کمتر پیش آمده که با هیجانات کاذب و موج های همیشگی نقل و انتقالاتی همراه شوند و اکثرا با دیدی روشن و آگاهی نسبت به نیازهایشان، به سراغ برطرف کردن آن ها می روند.

به طوری که به جز تابستان ۹۴، هیچ وقت تعداد خریدهایشان از ۴ تجاوز نکرد اما باتوجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات قبلی، به نظر می رسد تعداد بازیکنان ورودی تیم پرسپولیس در زمستان، از تعداد انگشتان یک دست بیشتر شوند.

سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی علی رغم محرومیت ۵ خرید انجام دادند که ۴ تای آن ها بازیکنانی سرشناس بودند. مهدی ترابی از سایپا، مهدی شیری از پیکان و سروش رفیعی از الخور مهره های کارآمدی هستند که گرشاسبی توانست در تابستان جذب کند.

انجام چنین خریدهایی در نیم فصل به نوعی برای پرسپولیسی ها غیر ممکن بود چرا که نه سایپای آسیایی حاضر به فروش ستاره اش می شد، نه سپاهان به رقیب مستقیم بازیکن می داد، نه پیکان شیری را می فروخت و نه سروش یک نیم فصل بیرون می نشست.

پرسپولیس با به سرانجام رساندن این ۳ خرید، گام بلندی برای موفقیت در دوران پسا محرومیت برداشت اما بعید است کار قرمزها در نقل و انتقالات با همین بازیکنان به پایان برسد. علاوه بر این ۴ خرید (و سعید کریمی) سرخ ها احتمالا ۳ بازیکن جدید دیگر را هم به خدمت خواهند گرفت تا هم جای بازیکنان جدا شده و مصدوم پر شود و هم پرسپولیس برای نیم فصل دوم و مسابقات آسیایی تقویت شود.

در تابستان شاید کمتر هواداری تصور می کرد قرمزها بتوانند چنین آینده نگری کنند و بتوانند بازیکنانی را بخرند اما پرسپولیس همچون تیم های بزرگ اروپایی در بهترین زمان خرید بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را انجام داد تا در دوران محرومیت نیز یکی از بهترین تیم های حاضر در بازار نقل و انتقالات باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی وزیر بخواد...!!!

    • بدون نام

      حتما تیم محبوب شما کیسه تهران با توجه به بیست پنج خرید در تابستان و چندین خرید درشت و قریب به یقین در نیم فصل هنوز در نقل و انتقالات مظلوم و ناموفق است؟؟؟

    • بدون نام

      یعنی بیست و پنج بازیکن تیم محبوب پژمان راهزن هیچی نبوده و فقط سه خرید احتمالی پرسپولیس که بازیکن رده جوانان هستن خیلی صدا داره

    • بدون نام

      العین را دیدی ؟ استقلال باید تقویت شود چون العین به لطف میزبانی با رئال بازی کرده پس غول سازی کنیم تا کیسه دوباره خریدهای چندین میلیاردی داشته باشه!!!#مافیای_رسانه

    • بدون نام

      دستخوش

    • بدون نام

      اینا مزایای تیمه حکومتیه نه اینده نگری بابا مسعود واسشون همه چی میخره

      پاسخ ها

      • سید

        معلوم کدوم تیم حکومتی وقتی خود فتح الله زاده(دددددددکتتتتر) توی مصاحبه میگه من و قلعه نوعی کی وارد فوتبال کرد.

    • جابر

      سه فصل دارن گرونترین تیم لیگ میشن باز جلو ما کم میارن هی خودشونو گول میزنن...تیم حکومتی!!!ون موقع که همزمان فرهادمجیدی و نکونام و اندو و پژمان و خسرو و رحمتی صادقی و حنیف...همزمان داشتین که شاکله تیم ملی بودن به قول خودتون 4دربی بردین و هرفصل یا اول میشدین یا دوم تیم حکومتی نبودین,الان که زیر مایین شدیم تیم حکومتی با دو سه تا ملی پوش.خودتون و با این حرفا اروم کنین چون میدونم سخته ولی توی خلوت خودتون که دیگه نمیتونین خودتونو گول بزنین.اقا رضاییان طارمی احمدزاده...رفتن،نه فکر کنی واسه پول نه چون خواستن برن.پیشنهاد هاییکه به اینا شده بود از اونور رفتنشون بیشتر بود،ولی ما قبول کردیم.شماهم قبول کنین اقا خانوم تیام و جباروف وابراهیمی و حسینی و نورافکن میخواستن برن..برن برن برن.یعنی عین اون 3 تا بازیکن تیم ما .چرا قوی بودن ما درحال حاضر و نسبتا ضعیف بودنه خودتو دور میزنین.پیشنهاد استقلال بالاتر بود ولی خواستن برن.چرا الکی تعصب میذارین روی یکی مثل جباروف و تیام که عین خیالشونم نبود و نیست.سخته درکتون میکنم...فوتبال بالا پایین داره یه روز ما بالاییم یه روز شما.یه روز اینتر یه روز یووه.یه روز منچستر و یه روز لیور...یه روز بارسا و یه روزم رئال...یا حق

    • بدون نام

      اینها بخاطر حکومتی بودن تیمه

    • بدون نام

      خاک بر سر کیسه که روی دو بازیکنانی مثل تیام وجباروف حساب باز کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج