۸۱۱۴۹۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

احیای یک تالاب در خوزستان پس از ۲۵ سال

فرماندار بندرماهشهر از احیای کانال حمیدی بدون هیچ اعتباری پس از ۲۵ سال خبر داد و گفت: پس از احیا این تالاب، با هماهنگی شیلات برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در این مکان اقدام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: محسن بیرانوند عصر امروز در شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر در سالن ورزشی چند منظور شهر شهید چمران اظهار داشت: اگر فردی مدیریت یک بخش یا نهادی را تقبل کند باید در آن تحول و تحرک ایجاد کرده و مردم تفاوت آن را احساس کند؛ اگر این تفاوت توسط مردم احساس نشود مردم نا امید می‌شوند.

وی افزود: مردم می‌دانند مشکلات وجود داشته و اینکه ما نمی‌توانیم در کوتاه مدت آنها را رفع کنیم. ما باید در کنار بیان مشکلات کارهای انجام شده را به مردم توضیح داده و وعده‌های خود را عملی کرده و فقط به گفت آن ختم نشود.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: مشکلات هر شهرستان سه دسته هستند یا باید به واسطه مدیران آن بخش یا شهرستان حل شده و یا باید با کمک مدیران کل استان پیگیر و حل شوند و یا از دسته سوم بوده که این نوع مشکلات در سطح ملی عنوان شده و برای آنها باید اعتباراتی ملی در نظر گرفته شود. جاده بندرماهشهر به هندیجان از نوع اعتبارات ملی بوده که تا کنون تکمیل نشده است و نیاز به پیگیری‌های زیادی دارد.

وی گفت: سامان‌دهی نیزارهای شهر چمران با خلاقیت و تفکر مدیران شهرستان و با تلفیق و ابتکار چند موضوع و با کمک شهرداری شهر چمران انجام شده است و توانستیم مشکل این زمین وسیع که به مساحت ۶۰ هکتار بوده و خطراتی به دلیل وجود فاضلاب برای شهروندان ایجاد کرده را با ایجاد تصفیه‌خانه حل کرده‌ایم.

بیرانوند عنوان کرد: ما در سال جاری ۱۵ روستا در بخش مرکزی را از صفر تا صد بهسازی کرده که این کار تا پایان سال ادامه دارد؛ بحث بهداشت و درمان شهر چمران از موضوعات مهم بوده که انجام آن سخت و غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: تالاب حمیدی به وسعت ۱۰ کیلومتر در نزدیکی روستای گرگر که بیش از ۲۵ سال از خشک بودن آن به دلیل مسدود شدن کانال آب ورودی به آن می‌گذرد با حفاری و ایجاد کانال انتقال آب به طول ۱۳ کیومتر احیا شده و قرار است با هماهنگی شیلات استان خوزستان بچه‌هایی برای پرورش ماهی و ایجاد اشتغال در آن رها سازی شود.

فرماندار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد رریال برای هنرستان ۱۲ کلاسه شهر چمران در سال ۹۷ تصویب شده که این اعتبار با افزایش ۵ میلیارد ریال مواجه بوده که در صورت نیاز در سال ۹۸ اعتباری دیگر برای آن تخصیص یافته می‌شود.

وی گفت: توسعه فرودگاه بندرماهشهر وتبدیل آن به یک فرودگاه هاپ یا باربری با وجود صنایع پتروشیمی در کنار آن و نبود فرودگاه هاپ در سطح استان نیز از ظرفیت‌های شهرستان به شما آمده که می‌توان اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها همش لطف خداست. و نه کار شماها...خدا لطف داره به ما .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج