۸۱۱۶۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۲۰۱۸، بهترین سال گریزمان

مهاجم اتلتیکومادرید در سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار ۴۰ گل به ثمر رساند.

ایسنا: به نقل از مارکا، سال ۲۰۱۸ شنبه برای اتلتیکومادرید با پیروزی یک بر صفر مقابل اسپانیول و تقدیر از گابی در واندا متروپولیتانو به پایان رسید. این پیروزی نقطه پایانی برای تیم دیگو پابلو سیمئونه در سال ۲۰۱۸ بود که توانست قهرمان لیگ اروپا و سوپرجام اروپا (با پیروزی برابر رئال مادرید) شود. با این حال یک نفر وجود دارد که هرگز سال ۲۰۱۸ را فراموش نخواهد کرد. او کسی نیست جز آنتوان گریزمان.

۲۰۱۸، بهترین سال گریزمان

مهاجم فرانسوی نه تنها سه عنوان خاص را به دست آورد (دو قهرمانی با اتلتیکو و قهرمانی در جام جهانی با فرانسه) بلکه توانست بهترین آمارش را در گلزنی و پاس گل به ثبت برساند. بازیکن اتلتیکو در این سال ۵۳ بازی انجام داد و بیشترین تعداد بازی را به ثبت رساند. او برابر اسپانیول سی و سومین گلش را با پیراهن اتلتیکو در سال ۲۰۱۸ به ثمر رساند. گریزمان از زمان حضورش در این تیم هرگز نتوانسته بود بیش از ۳۰ گل به ثمر برساند.

۲۰۱۸، بهترین سال گریزمان
آمار گلزنی گریزمان در سال چهار سال گذشته

از ۳۰ گلی که مهاجم فرانسوی به ثمر رساند ۱۰ گل در اروپا اتفاق افتاد. او چهار گل در لیگ قهرمانان به ثمر رساند و ۶ بار در لیگ اروپا گلزنی کرد. همچنین دو بار در کوپا دل ری گلزنی کرد و ۲۱ گل در لالیگا به ثمر رساند (هفت گل در این فصل و ۱۴ گل در فصل گذشته). بر این اساس گریزمان به عنوان برترین گلزن و پاسور در اتلتیکو شناخته شد. او ۱۴ پاس گل نیز داد یعنی در ۴۵ درصد گل‌های اتلتیکو نقش داشت.

۲۰۱۸، بهترین سال گریزمان

مهاجم فرانسوی این سال خوب را نه تنها با اتلتیکو پشت سر گذاشت بلکه او مهره کلیدی تیم دیدیه دشان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بود. ستاره قرمز و سفیدپوشان چهار گل (سه پنالتی) به ثمر رساند و دو پاس گل داد. علاوه بر گل‌هایش در جام جهانی، این بازیکن برابر ایتالیا در بازی دوستانه گلزنی کرد. همچنین در لیگ ملت‌های اروپا دروازه آلمان را باز کرد. در مجموع گریزمان هفت گل برای آبی‌ها به ثمر رساند و با ۳۳ گلی که با پیراهن اتلتیکو زد توانست با ۴۰ گل بهترین سال خود را از این لحاظ به ثبت برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج